SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je úterý 23.říjen 2018 00:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: neděle 7.prosinec 2014 20:36 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Zdravím, v květnu jsem si nechal dovézt z Německa Leona FR 1.8t 132 kw, auto mělo najeto okolo 126 000 km..Ten kdo pro něj jel se totálně vyprdl na nějakou prohlídku,naložil auto a dovezl ho ke mě s tím že je vše bez problému..Auto bylo bez značek takže nějaké projetí jsem radši nechtěl riskovat..Když jsem konečně dostal značky a jel se projet přišel jsem na plno problému..Od té doby jsou na autě udělané rozvody+kladka a řemenice na altíku,opravená převodovka(obal,ložiska a kolo na 3 převodovém stupni),nové svíčky,cívky,n75,blow-off,ventil a hadice na odvětrávání,zámek dvěří a další prkotiny..Pořád ale řeším problém s výkonem a dnes jsem náhodou našel praskliny na turbu viz obrázek,kvalita nic moc ,je to vystřižené z videa..


Co jsem tu tak hledal tak na repas hodně doporučujete turbosport,turbopower ale vše mám z ruky proto bych se chtěl zeptat jestli nevíte o něčem v okolí ostravy popř. kde se dá koupit nové kvalitní (žádnou čínu)..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 8.prosinec 2014 23:29 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Tak prej to nemám řešit ,že je to v pohodě :) .Přesto bych ale potřeboval poradit,problém s výkonem pořád přetrvává,vyměněno už pár věcí viz. první příspěvek, + regulátor tlaku paliva ,palivový filtr ,hadičky v motorovém prostoru,snímač tlaku na sání ..Měřil jsem i tlak pal. čerpadla, na volnoběh to mělo tuším 2,3-2,5b při plném plynu 4 b vyměněn regulátor tlaku ale žádná změna a od té doby už jsem to neměřil..Auto se chová divně,řekl bych že hodně náladově,většinou je chcíplé a při vyšších otáčkách sebou párkrát škubne a občas se stane že to najednou jede..Když na to šlápnu tak po chvíli slyším jakoby se to snažilo vcucnout vzduch někde mimo a pak to jakoby odfoukne a cukne..Po odpojení váhy motor ztichne,nemá výkon ale pěkně reaguje na plyn a snad ani neškube(jenže to nemůžu říct na 100%,posledně to totiž neškubalo ani po zapojení váhy).Když jsem odpojil hadičku baňky tak bylo slyšet že turbo tlačí ale cukalo to víc než obvykle a výkon žádný ..Další problém je v maximální rychlosti,dřív co jsem zkoušel tak to pěkně zrychlovalo do 180 a pak konec jako bych narazil na omezovač,teď to jede cca do 160 a pak to začne cukat a už moc nezrychluje..

Krom špatného turba mě napadají už jen 3 věci,s maximální rychlostí a cukáním by mohlo souviset čerpalo ale je divné že tlačilo dost..Druhá věc je váha a poslední čidlo teploty v sání ..Jen nevím co vyzkoušet dřív,nebaví mě už vyhazovat peníze zbytečně..Jinak na vagu neukazuje žádnou chybu,vím že nejlepší by bylo udělat nějaké logy ale bohužel teď nemám přístup k vagu ani na to není čas..Jestli někoho něco napadá tak za každou radu budu moc vděčný.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: neděle 14.prosinec 2014 20:08 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Vyměněna váha vzduchu,udělán 'reset ŘJ' a auto opět slušně táhne ale to cuknutí nebo vynechání v tahu je tam pořád,příjde mi jako by ten origo blow neudržel tlak a předčasně odfukuje.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 15.prosinec 2014 11:09 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Tak si ho od někoho pujč a vyzkoušej. Takhle od PC ti toho nikdo moc neporadí. Já mám třeba ten samý problém, taky mi to občas odfoukne někam pryč, ale nikdy ne v plném tahu, jenom když to jen tak lehtám. Měl sem pak na chvíli půjčený jiný, a zdálo se mi, že to přestalo blbnout, ale jel sem s tím jen kousek.

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 15.prosinec 2014 20:13 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Jenže on je novej a dělalo to i na tom starém,takže problém bude asi někde jinde.Možná to ani nebude tím ale ten zvuk mi prostě tak příjde,jako by byl lehce otevřenej a pak se najednou zavře a udělá to takový zajímavý zvuk a takhle to udělá třeba 3x za sebou.. .Jen by mě ještě zajímalo jestli někdo neví podle čeho se ten ventil otevírá,předpokládám že ŘJ dá nějaký signál do toho magnetického ventilu a ten ho pak otevře ale podle čeho to ta ŘJ vyhodnocuje ,podle tlaku v sání nebo podle polohy škrtící klapky ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 16.prosinec 2014 11:10 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Jaký magnetický ventil? BOV upouští přetlak, který vznikne zavřením škrtící klapky právě oním přetlakem. Z něj pak putuje vzduch zpět před turbo.

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 16.prosinec 2014 13:43 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 24.březen 2010 17:41
Příspěvky: 3143
Bydliště: Pupíkov
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
má na mysli N75

_________________
1.8 20VT APP 284Nm,135Kw
viewtopic.php?f=135&t=22606


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 16.prosinec 2014 16:32 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Tak ta podle tlaku sání ne, když to překročí plnící tlak, tak se otevře a tím se otevře WG na turbu, aby se snížil tlak...

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 16.prosinec 2014 20:01 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Měl jsem na mysli ten ventil co podtlakem otevírá blow.Jestli se blow otevře během akcelerace tak je asi někde chyba,proto jsem chtěl vědět na čem závisí spuštění toho magnetického ventilu aby podtlakem otevřel blow.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: středa 17.prosinec 2014 11:11 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Takže N249. Ta je ovládaná řj.

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: středa 17.prosinec 2014 12:46 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Jasně ale podle čeho to ta ŘJ vyhodnotí že má spustit ten n249 .Třeba není chyba v tom n249 ale v něčem jiném na čem závisí jeho spuštění.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: neděle 21.prosinec 2014 17:04 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Zdravím,přidám další poznatek.Dnes jsem zkoušel odpojit podtlakovou hadičku z blow a najednou to jede bez cuknutí..Když byla odpojená tak bylo cítit že je v ní podtlak.Takže to vypadá že při akceleraci byl pořád lehce otevřený a asi při větším tlaku se otevřel úplně,to by vysvětlovalo to odfukování během akcelerace..Jen mi není moc jasné kde bude problém ,že by jen v n249 ?Kdyby byl špatnej tak by nefungoval vůbec nebe se pletu ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 22.prosinec 2014 19:04 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Hele po novém roce bude auto po kontrole podtlaků, dělá mi to v podstatě to co tobě, takže pokud na to přijdem, dám ti vědět ;)

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 22.prosinec 2014 19:23 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Já už objednal ten N249 takže až dojde tak na to kouknu a snad příjdu na to kde je problém,vím že jsem to už měl dřív rozdělané a zkoušel jsem ten ventil a normálně fungoval .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 23.prosinec 2014 22:19 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 226
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Dnes vyměněn N249 , první jízda byla ok bez jediného cuknutí,dokonce bylo i lehce slyšet jak to při přeřazení odfukuje,myslel jsem že problém je vyřešen ale pak přišel druhý start a už bylo vše při starém,zase to cuká,saje falešný vzduch a odfukuje během akcelerace ..Zítra to zkusím ještě rozdělat vyzkoušet oba ventily,proměřit a jinak už si fakt nevím rady..Díval jsem se že ty magnetické ventily pod těma parohama jsou propojené,máte někdo nějaký nákres co k čemu je a do čeho která hadička vede ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie