SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je čtvrtek 16.srpen 2018 16:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 14.září 2015 18:23 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Baňka je druhá možnost po n75... a odečetli jste atmosférický tlak? Protože pak by turbo tlačilo jen 0.5b a to je taky špatně ;)

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 14.září 2015 18:43 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Teď jsi mě dostal :) jsem z toho počítání trochu mimo ..Ukazovalo to cca 1500 mbar když teda odečtu těch 1000 tak to fakt tlačí málo,jenže to bylo se starým ventilem který propouštěl,takže by to chtělo asi zkusit znova..Jsi mě tak zamotal že jsem z toho úplně v ... :) na jaký tlak teda mám dát pružinku do blow off ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 14.září 2015 19:09 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Netuším, já jezdím origo DV, ale po revizi, končí 710N a sem s ním spokojený.

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 14.září 2015 20:04 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Kéž bych to taky mohl říct .Každopádně jsi mě vůbec nepotěšil.Budu teda hledat nějaký únik,na turbo se mi moc sahat nechce,lopatky jsou ok takže by někde musela být prasklina :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: úterý 15.září 2015 10:01 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
Což u těhle turb není nic neobvyklého.

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: sobota 26.září 2015 18:23 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Zbavte mě někdo toho auta :) nechal jsem auto někomu na diagnostiku a krom mírně kolísavého nástupu turba nebylo nic zjištěno ..Možná proto že jsem před tím tankoval vervu a bylo to úplně jiné auto, vždycky to akorát jednou lehce "škubnulo v tahu" ale jinak to jelo parádně..Chvíli jsem si myslel že se to snad samo vyřešilo :) ale když jsem pak natankoval zase natural 95 tak je problém zpět..Je tohle vůbec možné ?Nesetkal se s tím už někdo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pondělí 2.listopad 2015 20:53 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Opět přidám nějaký poznatek,pomalu ale jistě se snad blížím k odhalení problému..Koupil jsem si kabel a udělal log,jinak v paměti závad byla chyba "pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou" údajně to nic nemusí znamenat.Přikládám log,kdyby se na to mohl kouknout někdo kdo se v tom vyzná a vyjádřil by se k tomu tak bych byl rád..Co v tom vidím já tak je opožděný nástup turba a pak přefouknutí,to by teoreticky mohlo dělat to škubání ,že to přefoukne a následně se to zreguluje takže vlastně lehce poleví tah..Co se mi ale vůbec nelíbí je požadovaný tlak který je i přes 1 bar,max by měl být 0.8 co jsem se tak dočetl,to znamená že je to chipované ?


,Group A:,'115,,,,Group B:,'063,,,,Group C:, Not Running
,,Engine Speed,Engine Load,Spec. Boost,Actual Boost,,Poměr sepnutí, , , ,,,,,
,TIME,700-6800 RPM,15-150%,990-1800 mbar,<=1800 mbar,TIME,3-93%,97-3%,12-97%,4-49%,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,%, mbar, mbar,STAMP, %,,,,STAMP,,,,
,0.00,2200,21.8,1000,1010,0.30,25.4, , , ,,,,,
,0.60,2200,22.6,1000,1010,0.91,40.2, , , ,,,,,
,1.21,2320,84.2,1910,1120,1.51,60.2, , , ,,,,,
,1.81,2520,116.5,2080,1510,2.11,60.9, , , ,,,,,
,2.41,2840,148.9,2140,1920,2.71,60.9, , , ,,,,,
,3.02,3200,175.9,2090,2250,3.32,60.5, , , ,,,,,
,3.62,3600,172.9,2020,2180,3.92,60.2, , , ,,,,,
,4.22,3920,157.1,2040,2040,4.53,60.2, , , ,,,,,
,4.83,4240,165.4,2000,2130,5.14,60.2, , , ,,,,,
,5.43,4560,145.1,1980,1870,5.73,60.2, , , ,,,,,
,6.04,4880,156.4,1960,2000,6.35,60.2, , , ,,,,,
,6.65,5160,149.6,1940,1910,6.94,60.2, , , ,,,,,
,7.25,5440,146.6,1910,1870,7.55,60.2, , , ,,,,,
,7.85,5680,142.9,1890,1820,8.15,60.2, , , ,,,,,
,8.46,5880,139.1,1870,1780,8.76,14.5, , , ,,,,,
,9.05,5240,10.5,1000,1200,9.36,21.9, , , ,,,,,
,9.66,4720,45.9,1000,1000,9.97,31.3, , , ,,,,,
,10.26,4520,12.0,1000,1190,10.56,14.5, , , ,,,,,
,10.86,4480,12.0,1000,1050,11.16,14.5, , , ,,,,,
,11.46,3720,12.8,1000,1040,11.77,14.5, , , ,,,,,
,12.07,3560,12.0,1000,1030,12.37,14.5, , , ,,,,,
,12.67,3520,12.0,1000,1030,12.97,14.5, , , ,,,,,
,13.28,3480,12.0,1000,1030,13.58,14.5, , , ,,,,,
,13.88,3440,12.8,1000,1030,14.18,14.5, , , ,,,,,
,14.48,3320,12.0,1000,1030,14.78,14.5, , , ,,,,,
,15.09,3240,12.8,1000,1020,15.39,14.5, , , ,,,,,
,15.69,3200,12.8,1000,1020,15.99,14.5, , , ,,,,,
,16.29,3120,12.8,1000,1020,16.59,14.5, , , ,,,,,
,16.90,3080,12.8,1000,1020,17.20,14.5, , , ,,,,,
,17.50,3000,12.8,1000,1020,17.80,14.5, , , ,,,,,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11.únor 2016 11:29 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Včera jsem byl na přehrání softu a bez změny ,prej tam nebyla ani žádná úprava,takže 1,2 baru max to tlačí v serii..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: sobota 13.únor 2016 10:58 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
takže špatná regulace... třeba blbě nastavená baňka nebo něco s n75...

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: sobota 13.únor 2016 11:38 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
To se mi nezdá,že by na požadovaný tlak mohla mít vliv baňka..Jinak už jsem si hrál i s tou baňkou,čím víc ji přitáhnu tak líp kopíruje požadovaný tlak ale zase hodně přefoukne což asi taky není úplně dobré.Dlouho mu trvá než dosáhne tlaku kterého má,takže možná někde bude dírka a uniká tlak..Kolikrát mi příjde když jedu třeba na 5ku cca 2500 otáček a vůbec se tomu nechce ,má to i divnej zvuk jakoby se otevřel obtok u turba..Do budoucna chci ještě projít lambdy,změřit tlaky ve válcích a pak půjdu po turbu..Jinak všiml jsem si že ani po týdnu se mi nechce vytvořit readiness u katalyzátoru,takže tam je pořád 1..

Ještě k tomu tlaku,našel jsem nějakou příručku přímo na 1.8t auq kde udávají požadovaný tlak turba do 1.2 baru,takže to možná nebude žádná chyba ale proč to někomu na stejném motoru tlačí max 0.8 ?Když jsem byl přehrát ten soft tak říkali že jsou 2 softy a já mám zrovna ten novší tak možná to bude v tom.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pátek 11.březen 2016 23:31 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Skoro po 2 letech se mi rozsvítila kontrolka motoru a byly tam tyhle závady ,17705 pokles tlaku turbo/ škrtící klapka.17544 řada 1 přizpůsobení směsi,system příliš chudý..Podle příručky může být někde netěsnost na sání nebo špatný vstřikovač,netěsnost jsem nikde nenašel a vstřikovače dám asi časem na vyčištění..Jen mi není pořád jasné proč to týden jede celkem slušně s mírným poškubáváním ale není to nic hrozného a pak se něco posere,auto je línější a škubání je cítit víc..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.duben 2016 20:51 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 25.červenec 2010 00:34
Příspěvky: 136
Pohlaví: Muž
Tyhle motory byla katastrofa, v Audi byly super ale ve skodovce grrr, nacipovat to moc neslo, protoze to pak, svete div se, v zaberu skubalo, skakal tam omezovac plniciho tlaku, dost jsem si s tim uzil... A to na novem, na starem pekaci tam bude nejaka mechanicka zavada a nechtel by ho davat do kupy... Kolik casu a penez uz jsi v opravach nechal?

_________________
S. Leon TopSport 2002
TDi 150k ARL


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.duben 2016 22:12 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Času mě to stálo dost a peněz ještě víc :)Když se to tak veme tak na motoru už je původní snad jen turbo a sání,jinak vše kolem toho jsem vyměnil,na začátku mi to nevadilo protože jsem doufal že to něčím z toho snad bude ale teď toho začínám litovat,protože problém se pořád nevyřešil..Už jsi s tím nevím rady a už vůbec nevím komu to svěřit do péče :) Poslední dobou když je čas tak se snažím jezdit s vagem a sledovat důležité hodnoty ale že bych na něco přišel se říct nedá..Posledně jsem odpojil hadičku od baňky a jel to projet,zátah sice nebyl nějak brutální ale jelo to bez škubnutí cca 2 kiláky a pak to začlo pěkně škubat,možná kvůli toho že to vyhodilo chybu o překročení tlaku..Další zajímavosti co jsem si všiml že jednu chvíli vynechávalo zapalování jestli se teda nemýlím,cca 19 sekund to házelo vynechávání 1,2 válec ale chybu žádnou nevyhodilo..Sledoval jsem to na kanálech 15,16..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pátek 8.duben 2016 08:59 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 25.červenec 2010 00:34
Příspěvky: 136
Pohlaví: Muž
Problem je, ze ve sve dobe, tusim 2001 kdy tyhle 132kW motory vysly, ten software (Motronic 7.5) byl, ve srovnani treba s tehdejsimi diesly EDC15, ktere vysly ve stejne dobe a take od Bosche, tak ten benzin byl pomerne velmi slozity... SW mel minimalne dvojnasobnou velikost, byly to v podstate prvni verze do Flash (prepisovatelne), pocitali ze se bude vyvijet a upravovat pres servisy pres VAS5052, ME7.5 mel dramaticky vic map jak naftak EDC15 ... o hodne vice map ...

Auta delala casto problemy i v tovarnim nastaveni, treba se startovanim...

Hodne toho myslim tak nejak souviselo se sanim, tech hadicek tam bylo fakt hafo... Proste do skody a spanela davali horsi kvalitu hardwaru jak do audi to je jisty... Ty audiny sly naladit nepomerne lip...

Na vychytani na stary popelnici potrebujes nekoho, kdo tomu velmi slozitymu systemu hodne rozumi, idealne valce a cas a to nezaplatis, myslim ze je to nerenabilni, osobne bych to vyhodil a koupil jiny ale to ty ted uz asi vis taky :(

_________________
S. Leon TopSport 2002
TDi 150k ARL


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8 T .Špatné turbo.
PříspěvekNapsal: pátek 8.duben 2016 11:01 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 13.červen 2012 18:25
Příspěvky: 1035
Bydliště: fm
Pohlaví: Muž
Auto: AUQ
To je zase hoven :mad:

_________________
Seat Leon 1.8 20vT Sport dailycar
http://www.seat-forum.cz/viewtopic.php?f=135&t=37256


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie