SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 20.srpen 2018 06:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: úterý 6.červen 2017 23:12 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: úterý 6.červen 2017 23:01
Příspěvky: 2
Pohlaví: Muž
Zdravím, nedávno jsem koupil Leona a dnes se mi stala nepříjemnost. Během jízdy mně prdla pravá přední pružina. Už byla tma, tak jsem aspoň baterkou mrknul, na označení - 4 růžové tečky a 1 modrá. Mělo by se jednat o "nějaké sporty". Přemýšlel jsem nad novou sadou pružin (HR nebo Weitec), ale nevím o kolik můžu jít na té serii dolů, abych neměl problémy. Chci se zeptat, pokud by byly v dobrém stavu tlumiče, je/není to blbost tam hodit jedny z těchto pružin? Případně napadá Vás nějaká alternativa pružin/komplet tlumiče+pruž. ve sportovnější verzi, aby vydržela aspoň těch 20-30 tkm?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: středa 7.červen 2017 05:58 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 217
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Pokud chceš dát pouze sportovní pružiny tak počítej s tím že to bude uskákané..Měl jsem dřív na origo pružinách HR tuším -35 pak Cobra pružiny taky kolem -30 a obojí se chovalo stejně..V zatáčkách se to sice naklánělo méně oproti origo podvozku ale při přejetí nějaké nerovnosti to byl fakt děs..Ještě než jsem koupil origo podvozek tak jsem se taky díval po všech možnostech,docela doporučujou eibach pro pružiny s bilstein b6 nebo b8 tuším ale cenově už to bylo snad okolo 20 k ..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: středa 7.červen 2017 06:06 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: úterý 6.červen 2017 23:01
Příspěvky: 2
Pohlaví: Muž
Džedy píše:
Pokud chceš dát pouze sportovní pružiny tak počítej s tím že to bude uskákané..Měl jsem dřív na origo pružinách HR tuším -35 pak Cobra pružiny taky kolem -30 a obojí se chovalo stejně..V zatáčkách se to sice naklánělo méně oproti origo podvozku ale při přejetí nějaké nerovnosti to byl fakt děs..Ještě než jsem koupil origo podvozek tak jsem se taky díval po všech možnostech,docela doporučujou eibach pro pružiny s bilstein b6 nebo b8 tuším ale cenově už to bylo snad okolo 20 k ..

A co prozatím pružiny einbach. Jsou teď v akci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: čtvrtek 8.červen 2017 14:21 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 3.srpen 2014 15:30
Příspěvky: 158
Bydliště: Kousek od Havl. Brodu
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M
Mám pružiny Eibach na origo Bilstein podvozku a nemůžu si na to stěžovat.

_________________
SEAT LEON 1M AZD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: čtvrtek 8.červen 2017 20:56 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec
Uživatelský avatar

Registrován: středa 11.březen 2015 17:42
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M AUQ
Mám pružiny Eibach a tlumiče Bilstein B4, a na české rozsekané silnice to podle mé zkušenosti není ideální. Kdybych požadoval komfortní svezení, určitě bych vybral měkčí pružiny. Ale už jsem si zvyknul a tvrdost má zase jiné výhody.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prasklá pružina - výměna pružin
PříspěvekNapsal: úterý 4.červenec 2017 14:28 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 8.prosinec 2013 21:53
Příspěvky: 91
Pohlaví: Muž
Je to úplně jednoduchý. Když vyměníš pouze pružiny, tak na jízdních vlastnostech nic nezískáš. Pokud to uděláš chytře, tak alespoň neztratíš. Rozhodně ale není nic chytrého na tom vyhodit 7 tis za rádoby luxusní pružiny. Kluci popisují uskakování a podobně, když koupíš ty pružiny špatně a nebo ti to namontuje servis ignorující servisní postupy tak se stane přesně tohle.

U výměny za sportovní pružiny nebo podvozek musí vždy dojít k povolení silentbloků tak jak to předepisuje výrobce vozidla při výměně série. Pokud to neuděláš tak se ti všechny pokroutí a skáče to, je to tvrdé a mlátí to.

Taky musí vybrat dobře. Když vybíráš tyto díly musíš mít po ruce velký techničák. Na druhé straně zhruba uprostřed jsou váhové limity. Ty musíš mít v TP lehce vyšší a nebo stejné jako u podvozku.
Například:http://vwshop.cz/18416-1m1

Max. zatížení přední nápravy: 910kg
Max. zatížení zadní nápravy: 930kg

Pokud ti mohu doporučit smysluplné cenové řešení, tak odkaz výše na AP Sportfahrwerke. Je to funkční, pohodlný a nezabiješ se v tom. Hlavně za těch 9 tis dostaneš kopu jízdních vlastností.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie