SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je čtvrtek 16.srpen 2018 16:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: úterý 6.únor 2018 15:21 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 25.červenec 2010 00:34
Příspěvky: 136
Pohlaví: Muž
Zdravim, VAG diagnostika pise:

18075 - ventil pro pumpu valec 2 (N241) elektricka chyba sporadicka

muze to byt kabelem a ktery je valec 2? Jsou cislovany od 0 nebo od 1? Nemel by prosim nekdo k tomu dilenskou prirucku?

Dale pak vynechavani zazehu toho valce 2 CHYBA 16686 (coz je asi dusledek prveho) a regulace plniciho tlaku prekrocena - sporadicky 17965, to je nacipovanim

Po restartu ECU to prvni vetsinou zmizi a uz to jede normalne, mozna je zoxidovana svrkovnice? Vetsinou se to stane v zatezi, ze vynecha valec a skoci to do nouzaku anebo to zacne skytat.

Nebo by mohlo byt pricpane palivove filtr? Asi nebyl nikdy menen, kde se nachazi?

_________________
S. Leon TopSport 2002
TDi 150k ARL


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: středa 7.únor 2018 08:59 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 207
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Ahoj. Pred chvili jsem toto resil na svem 1,9 BKC. Chyba byla odstranena napruzenim kontaktu na vnitrnim svazku k vstrikum pod vikem motoru. (Psal jsem o tom v jinem vlakne: https://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=101&t=50094) To bylo to skubani za jizdy pri prudkem pridani plynu. Pak mi to jeste slo na 3 valce. To se vyresilo pretesnenim vstriku, kde to hlasilo chybu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: sobota 10.únor 2018 13:27 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 25.červenec 2010 00:34
Příspěvky: 136
Pohlaví: Muž
Diky a prosimtebe jaky verkcajk budu potrebovat na tuto upravu? Jaky tesneni patri pod ventil?

Delal jsi to podle prirucky a kde bych ji sehnal? Napruzovals vsechny anebo jen chybujici valec? Ktery je valec cislo 2?

Viko mi nejde sundat, k jednomu sroubu se nemuzu dostat kvuli egr ventilu :-(((

Diky !!!!

_________________
S. Leon TopSport 2002
TDi 150k ARL


Naposledy upravil ajda dne sobota 10.únor 2018 15:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: sobota 10.únor 2018 15:13 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 207
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Zdar. Tak do motoru se neseru :-) To mi delal mechanik, co se mi stara o auto. Tak ti nepovim jake naradi. Vim, ze rikal co menil: tesneni pod viko motoru, nova tesnici sada na vstrik. Kontakty napruzil vsechny a procistil hlavni svorkovnici kontakt sprejem. Poradi valcu jestli se nepletu, tak je od rozvodaku 1,2,3,4.
Vetsi srani bylo pry pretesnit vstrik, ani ne pretesnit ale vratit ho zpatky (jak uz to je vykurvene za ty roky a neco noveho tam proste nesedi :-) ), aby se tesneni nevyvleklo a aby to pak tesnilo, pouzival pry nejke super truper mazivo 8) .
Zkus se podivat na you tube nejaky navod nebo postup.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: sobota 10.únor 2018 15:42 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 25.červenec 2010 00:34
Příspěvky: 136
Pohlaví: Muž
Ok diky

Kolik jsi platil?

Ps: nebylo by spatne vedet, zjistit,

- zda VAG koncern predepisuje preventivni pretesneni vstriku a po kolika km? Podobne jako u rozvodaku...
- kolik casovych jednotek je predepsano vyrobcem na pretesneni vstriku?

_________________
S. Leon TopSport 2002
TDi 150k ARL


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.9 tdi ARL a vynechavani valce, diagnostika
PříspěvekNapsal: pondělí 12.únor 2018 10:14 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 207
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Platil jsem 6.000,-Kč bez faktury ale se zarukou :smile: . Bylo v tom jeste: vymena oleje + vsechny filtry, 4x zhavici svicka a + to co jsem psal vyse v komentarich. Cena je vcetne materialu, takze si myslim, ze to ujde :)

Jinak co se tyce zivotnosti tesneni a vymeny, tak to je vse kus od kusu, stejne jako spojka, dvouhmota a jine komponenty, zalezi na zachazeni si myslim. Nevim jestli vyrobce na to neco udava.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie