SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pátek 15.listopad 2019 16:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: sobota 4.květen 2019 16:10 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Už nevím jak dál....

Při prvním připojení na VAG mi to vypsalo že mám vadné čídlo teploty chladící kapaliny G2 (Nesmyslný signál) , tak jsem tedy čidlo koupil a vyměnil a nyní je v podstatě ta samá chyba ale s tím že to teď píše (příliš silný signál) nevíte kde by mohla být zrada, teplota mi kolísá tam a zpět a po zamčení vozu mi ventilátor běží třeba i 5 minut. Nebo když nastartuji a běží motor třeba cca 1 minutu tak už tam je 90°C a zase větrák jede jako o život pak zase ukazatel klesne a ventilátor vypne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: pondělí 6.květen 2019 13:57 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 239
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Ahoj,

z tvých předchozích přísp. jsem usoudil, že máš motor 1,6 MPI 75kW kód motoru BGU.
měnil jsi toto čidlo (viz obr.) ?

Zkus se podívat po drátech, zda to není někde nalomený nebo zlomený, vyčistit a prostříknout kontakty kontakt sprejem.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 7.květen 2019 08:16 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 239
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Ahoj,

ještě mě napadlo abys úplně odpojil to čidlo a zkusil to bez toho, zda se bude i nadále točit větrák. To už by neměl, pač tam bude nulová hodnota z čidla. Jen pro jistotu, zda to je opravdu čidlem. Každopádně pročistit kontakty a pak vrátit. Uvidíš.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 7.květen 2019 16:27 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
maximus777 píše:
Ahoj,

ještě mě napadlo abys úplně odpojil to čidlo a zkusil to bez toho, zda se bude i nadále točit větrák. To už by neměl, pač tam bude nulová hodnota z čidla. Jen pro jistotu, zda to je opravdu čidlem. Každopádně pročistit kontakty a pak vrátit. Uvidíš.


Tohle mě nenapadlo ale je tam tak málo místa, že se to nedá ani odpojit. Musel jsem to sundat komplet celé a vypustit i vodu. Vše jsem prostříkal. Čidlo jsem vyměnil a chybu jsem vymazal. Po kabelech jsem nešel ale moc místa tam taky není protože to potom vede do svazku. Ke svazku kabely jsou v pořádku! Zkusím to odpojit a uvidím co to udělá ale už na to nemám nervy, pořád jede jak o život.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 7.květen 2019 21:50 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 299
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Jestli to nemá spínač sahary a bere to hodnoty jen z toho čidla,tak by to teoreticky mělo běžet i po odpojení,kvůli ochraně motoru.Dost možná budeš mít někde uklepaný,prodřený káblík,nejčastěji asi ve svazku pod baterkou.Ideální by bylo ho proměřit od čidla k jednotce abys věděl na čem jsi.Nezkoušel jsi jakou to ukazuje teplotu na diag. když to zrovna blbne ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: středa 8.květen 2019 07:12 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Jestli to nemá spínač sahary a bere to hodnoty jen z toho čidla,tak by to teoreticky mělo běžet i po odpojení,kvůli ochraně motoru.Dost možná budeš mít někde uklepaný,prodřený káblík,nejčastěji asi ve svazku pod baterkou.Ideální by bylo ho proměřit od čidla k jednotce abys věděl na čem jsi.Nezkoušel jsi jakou to ukazuje teplotu na diag. když to zrovna blbne ?


Odpoledne to napíchnu a dám vědět co a jak. Kde přesně tam najdu tu teplotu? V takovém tom grafu? Pamatuji si že nedávno mi vyskočila chyba ohledně ventilátoru 2 chladící kapaliny v177- těžký chod/blokuje. Ale přitom je to zrovna ten který se pořád točí, malý se nespouští ale ta chyba už tam není.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: středa 8.květen 2019 10:00 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 299
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Motor - Měřené hodnoty 08 - většinou je to v těch prvních skupinách 001-003


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 2.červenec 2019 21:38 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Motor - Měřené hodnoty 08 - většinou je to v těch prvních skupinách 001-003


Tak jsem se dnes na to vrhnul (VAG) a teplota mi nepřekročí 70°C ale přitom na ukazateli v autě je těsně pod 90°C ale jednu dobu tam skočilo 54 pak 65 a dokonce i - 10 a - 40°C.

Takže jsem z toho teď jelen, po vymazání chyb se mmi ventilátor nezpustil.

Tohle mi vypsal VAG:

16502 Snímač teploty chladící kapaliny G62 signál přišli velký

P0118-006 zkrat na plus sporadický

A pak ještě tuhle chybu

18369 Ventilátor 2 chladící kapaliny (V177) těžký chod/blokuje

P1951-007 zkrat na kostru sporadický.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 2.červenec 2019 22:30 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 299
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Pokud tam je 4 pin čidlo tak to dává hodnoty zvlášť pro jednotku a pro budíky,mírné předbíhání budíku je u VG normální ale ty skákajicí hodnoty normální nejsou,jak už bylo řečeno bude nejspíš někde proklepaný nebo zlomený kablík.Vytáhni filtr box,baterku a ten plastový krám pod ní který je tam tak dementně provlečený mezi kabelama a koukni na ten svazek.Není možné abys tam nic nenašel :) nebo to svěř nějakému elektrikáři.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 2.červenec 2019 23:07 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Pokud tam je 4 pin čidlo tak to dává hodnoty zvlášť pro jednotku a pro budíky,mírné předbíhání budíku je u VG normální ale ty skákajicí hodnoty normální nejsou,jak už bylo řečeno bude nejspíš někde proklepaný nebo zlomený kablík.Vytáhni filtr box,baterku a ten plastový krám pod ní který je tam tak dementně provlečený mezi kabelama a koukni na ten svazek.Není možné abys tam nic nenašel :) nebo to svěř nějakému elektrikáři.


No hned jak budu mít volno v Pátek jdu na to! Takže když to píše vadné čidlo a přitom jsem ho měnil tak to může mít návaznost na ten ventilátor? Nebo mám zase koupit jiné?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 2.červenec 2019 23:37 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 299
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Je to možné,vyřešil bych první to čidlo a pak uvidíš..Co to bylo za značku toho čidla ?By to musela být sakra velká náhoda abys trefil na zmetek čidlo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: středa 3.červenec 2019 07:50 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Je to možné,vyřešil bych první to čidlo a pak uvidíš..Co to bylo za značku toho čidla ?By to musela být sakra velká náhoda abys trefil na zmetek čidlo.


No značku teď přesně nevím ale stalo přes 400kč. Čekal jsem teda že to bude čidlem ale po výměně zase haprovala teplota.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: neděle 11.srpen 2019 23:03 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Je to možné,vyřešil bych první to čidlo a pak uvidíš..Co to bylo za značku toho čidla ?By to musela být sakra velká náhoda abys trefil na zmetek čidlo.


Nechápu proč ETKA nezobrazuje i druhé čidlo (termospínač ventilátoru) které vede od vrchní hadice. Bylo schované a nemohl jsem ho najít. Zítra odpojím a vyzkouším pokud to bude ono hned ho vyměním.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: neděle 11.srpen 2019 23:23 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 299
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Termospínač je nastavený na určitou teplotu při které sepne a zapne se sahara ale neposílá do jednotky žádné údaje o teplotě.Takže by neměl mít vliv na to kolísání teploty.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Neustále spínání velkého ventilátoru!
PříspěvekNapsal: úterý 20.srpen 2019 07:24 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 28.březen 2019 11:35
Příspěvky: 28
Bydliště: Plzeň
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Džedy píše:
Termospínač je nastavený na určitou teplotu při které sepne a zapne se sahara ale neposílá do jednotky žádné údaje o teplotě.Takže by neměl mít vliv na to kolísání teploty.



Tak nakonec jsem zjistil, že čidlo od vrchní hadice co jde z chladiče a druhé čidlo pod chladičem je stejné, takže tam termospínač nemám, nemohl třeba někdo ten spodní zaměnit za jiný? Protože obě jsou čidla teploty chladící kapaliny G62. Já už ten spodní měnil za stejný kus co tam byl a teď budu měnit vrch. Zkoušel jsem odpojit a pořád se točí takže počítám, že to asi vliv mít nebude.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Havarijní pojištění

Ušetřete na pojištění auta mávnutím křídel.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA