SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je úterý 23.říjen 2018 17:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: úterý 27.říjen 2015 13:25 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 31.leden 2008 00:13
Příspěvky: 299
Bydliště: Slovakia
Pohlaví: Muž
Auto: Seat ALtea FR 2.0 125 kW
Čaute,

cca posledné dva týždne ma trápi problém s trhaním motora na 4,5,6 rýchlostnom stupni nad 3000 ot/min. ako keby dochádzalo k zníženiu prietoku paliva, stretol sa už prosím vás niekto s tým? je to 125 kW motor BMN, už po výmene vstrekov za modifikované. Vozidlo bez diag. závad, ani sa nerozsvietila kontrolka motora, v tom čase určite neprebiehala regeneracia DPF.

Ďakujem za rady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: úterý 27.říjen 2015 16:53 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 18.prosinec 2011 22:03
Příspěvky: 647
Bydliště: na Záhorí
Pohlaví: Muž
Auto: mám
A robí to pri akcelerácii alebo keď už otáčky padajú späť?

Zotrvačník, spojka sú v akom stave? Turbo? Tepltotné čidlo chl. kvapaliny ukazuje reálne hodnoty? Palivový filter, vzduchový filter?

Na diagnostike to nemusí vyhadzovať vždy chyby, treba to s niekym skúseným prejsť počaj jazdy a pozrieť v reále namerané hodnoty od turba, váhy vzduchu až po "modifikované" vstreky atď.

_________________
Superb III sportline 2.0 TDI SCR
Leon ST X-perience 2.0 TDI CR
Leon 1P 1,6 MPI
Altea 1,9 TDI PD do času
Touran 1,9 TDI PD do času
Polo 9N 1,2 12V do času
Fabia 1,9 SDI do času


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: úterý 27.říjen 2015 17:36 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 31.leden 2008 00:13
Příspěvky: 299
Bydliště: Slovakia
Pohlaví: Muž
Auto: Seat ALtea FR 2.0 125 kW
Len pri plnej akcelerácii, plyn na podlahe a ako vravím, len 4ka a 5ka, 6ku som velmi nemal kde odskúšať, keĎže sa mi nechce platiť pokutu, usudzujem že bude niečo skôr s palivom alebo turbom keďže to robí len pri pomalom nabiehaní otáčok, tj. vo vyššých rýchl. stupňoch. Skúsim začať pal. filtrom, vzduchvý je nový, palivový vyzerá byť tiež. To trhanie je dosť nepravidelné, ako keby to auto strácalo výkon, potom ho na chvílu chytilo a potom zase stratilo, čím viac sa blíži k 4500 ot tým viac to robí, v max. otáčkach miestami úplne stratí výkon(samozrejme že som ho tam nedržal minútu... :D)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: sobota 21.listopad 2015 11:00 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 31.leden 2008 00:13
Příspěvky: 299
Bydliště: Slovakia
Pohlaví: Muž
Auto: Seat ALtea FR 2.0 125 kW
Tak som mal na chvilu pokoj, po výmene pal. filtra to cca mesiac nerobilo, včera to začalo znovu, trhanie začne od 3000 otáčok, hlavne 4,5,6, na trojke nie je cítiť nič.

Nemôže to byť aj zotrvačníkom? Že by bol už vybehaný a zle prenášal kmity od motora? Keď je ráno chladno, pod 5 stupňov tak ho počuť klepať, ale zatial ho nie je cítiť či už pri pohýnaní sa, alebo počas jazdy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: středa 31.leden 2018 17:19 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 31.leden 2018 17:05
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
ahoj řeším stejný problém motor BMN 125kW po čipu 200k DSG r. v. 2007, na 4, 5, 6 stupeň na dálnici či při předjíždění když přidám začne motor cukani, musím ubrat pak zase pomaleji přidávám a jede v pohodě. na 6tku se mi několikrát stalo cca při 140km/hod že vyletěl otáčky naplno spotřeba byla cca 22litru/100km a auto netahlo . když Uber a pomaleji přidávám je to ok. připadá mi to na spojku ale nikdo mi ji kechce vyměnit že by muselo DSG ven. a furt mě tlačili udělat nejdříve výstřiky každý cca 12.500 + práce čili 4 výměna cca 50 tis. Kč pal repasované DSG od cca 50 tis. Kč do toho se mi nechce. nějaký nápad? díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: středa 31.leden 2018 18:45 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 208
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Altea
Zdarec hosi. Ted jsem to resil na sve 1,9 TDI 77kW BKC. Take mi to skubalo pri prudkem pridani plynu od 3 vyse pri urcitych otackach. Mechanik mi poradil, ze to muze delat kabelaz k vstrikum, ktera se nachazi pod vikem(v oleji). Vetsinou, ze pry staci napruzit kontakty na vstrikach a vycistit a promazat kontakt sprejem hlavni stecker. Tfu, tfu, tfu od te doby pokoj. Jezdi a taha jak za mlada :housle: Jeste rikal, ze se obcas ten svazek v tom oleji nejak pokazi nebo co a ze se musi vymenit. Ale to bylo na me 1,9TDI 77kW BKC, nevim jak u vas na 125kW BMN.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 17:19 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6376
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
IceKiller píše:
ahoj řeším stejný problém motor BMN 125kW po čipu 200k DSG r. v. 2007, na 4, 5, 6 stupeň na dálnici či při předjíždění když přidám začne motor cukani, musím ubrat pak zase pomaleji přidávám a jede v pohodě. na 6tku se mi několikrát stalo cca při 140km/hod že vyletěl otáčky naplno spotřeba byla cca 22litru/100km a auto netahlo . když Uber a pomaleji přidávám je to ok. připadá mi to na spojku ale nikdo mi ji kechce vyměnit že by muselo DSG ven. a furt mě tlačili udělat nejdříve výstřiky každý cca 12.500 + práce čili 4 výměna cca 50 tis. Kč pal repasované DSG od cca 50 tis. Kč do toho se mi nechce. nějaký nápad? díky.


Nechapu kde je problem vymenit setrvacnik na DSG, je to jako kazda jina prevodovka (jen DSG je tezsi), proste skrin musi ven. Otazkou je jestli chces menit spojky (DSG ma 2), nebo setrvak. Na kolik mas udelany soft vykon a moment?

na BMN byla svolavacka na vstriky, podivej se podle VINu do Skodovky jestli se to vztahuje i na tebe, popripade jestli uz auto na svolavacce bylo.

Diagnostika neco ukazuje nebo je cista?

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 18:59 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 31.leden 2018 17:05
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
je tam 200k dělalo tak jak před čipem tak po něm. svolává la přej na moje VIN nebyla tak nevím. diagnostika je čistá. nevím za kým spolehlivým ve Zlíně zajít. nikdo to přej nedělá. na kolik se mám tak připravit v jedné či druhé variantě? díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:08 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6376
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
Novej setrvak stoji cca 18t, spojky nevim. Ale jestli klouzou spojky, tak by to delalo na jakejkoliv rychlostni stupen, hlavne na 2-3 kde je narust vykonu nejvyssi, 6ka uz to jen lechta. Nm je kolik? DSG v pohode zvlada cca 400-410 podle stavu. Olej v DSG byl delany pravidelne po 60tkm? Ve Zline ti neporadim. Pokud mas podezreni na prevodovku, obratil bych se na p. Sixtu http://www.prevodovky-sixta.cz/ je to kapacita pres prevodovky vc. DSG a jejich oprav. Ovsem taky se klidne muze stat, ze kdyz ti vyleti otacky, tak DSG vypne spojku do neutralu a tim padem neprokluzuje. Dela to na vsechny jizdni rezimy? D, S i sekvenci?

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:24 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 31.leden 2018 17:05
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
200k, 420nm, někdy to ve městě na 2 a 3 udělalo to že při předjíždění se v točili otáčky cca 3700 a pak už nic a nepreradilo to. ručně padlama bez problémů. jezdím jen na D. nepozoruji nějaký rozdíl v D a S, na 4,5 a 6 to dělá jen na dálnici nebo při předjíždění od 110km/hod a víc. ty otáčky do maxima jen na 6tku a spotřeba musí být přes 20 či 22 litrů na 100km. zase vesměs dálnice kopec nebo při předjíždění. Olej byl dělán jak jsem to kupoval ve 180t km. teď to má 30 t km navíc za 2 či 3 roky. takže tím by to být nemělo ale taky jsem váhal zda ho neudělat. dokáže někdo zkontrolovat VIN a svolávacky VW GOLF Plus a Touran?

mam ještě Golfa Plus 1.4TSI DSG 122k na 160k a tam ten rozdíl D a S je sakra znát.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:30 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6376
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
Rozdil D a S je predevsim v odezve na plyn a v tom v kolika otackach to radi nahodu a dolu. Kdyz jsem pred lety jel z PD v DSG byl jsem z toho docela nestastnej, u CR je to uz v pohode, ale zas vetsinou jezdim na S aby motor nepodtacel a nenicil setrvak

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:36 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 31.leden 2018 17:05
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
Toto bude PD je to rok 2007. mám právě dojem že se to chová stejně na D i S. ten Golf to točí úplně jinak. I ten zvuk co de do plných otáček u TSI je dokonalý.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:45 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6376
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
Bohuzel v tomhle srovnavas jabka a hrusky. Jiny motory, jinak poskladany a nastaveny prevodovky

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: čtvrtek 1.únor 2018 19:54 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 31.leden 2018 17:05
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
to je mi jasné.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora BMN
PříspěvekNapsal: pondělí 5.únor 2018 19:17 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 21.leden 2009 14:40
Příspěvky: 762
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1P 1,6 SportUp -30/-30
Zkoušel jsi servis Bačík pod Jižňákama?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie