SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 22.říjen 2018 01:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: úterý 3.duben 2018 21:45 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
pozor na body :D

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: úterý 3.duben 2018 21:56 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 266
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
PetrSeda píše:
200 koni tam pravdepodobne budes mit i v serii, tocak okolo 270 Nm...

No je pravdou, že co jsem našel na netu měření z válcové zkušebny, tak drtivá většina měla výkon o pár koníků/Nm vyšší než papírové hodnoty od výrobce.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: úterý 3.duben 2018 22:06 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 15.únor 2016 16:06
Příspěvky: 138
Pohlaví: Muž
Tudy píše:
PetrSeda píše:
200 koni tam pravdepodobne budes mit i v serii, tocak okolo 270 Nm...

No je pravdou, že co jsem našel na netu měření z válcové zkušebny, tak drtivá většina měla výkon o pár koníků/Nm vyšší než papírové hodnoty od výrobce.
tohle jsou moje vlastni hodnoty.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: úterý 3.duben 2018 22:21 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Nemám sice 1,8, ale kamarád ho má a říkal, že si nechá chipnout na 220 koní.

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: úterý 3.duben 2018 22:32 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Jinak pánové, tento předmět/vlákno je na téma FR 1,4, takže info k 1,8 patří jinam :nono: . A propo, jak je to z chipem na 1,4 92 kw? Nikde jsem neviděl vlákno! Má někdo? Nějaké zkušenosti? Kolik to přidá opravdu koní? Jakou úpravnu doporučit? Díky, případně na SZ.

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: čtvrtek 5.duben 2018 18:39 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Škoda, že se nechce nikdo podělit o zkušenost???

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: čtvrtek 5.duben 2018 19:28 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 266
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Džirda píše:
Škoda, že se nechce nikdo podělit o zkušenost???


Nejspíš to bude tím, že ten kdo do budoucna plánuje chip, nebude si už na začátku pořizovat slabší motorizaci - dá přednost většímu objemu a 1.8 TSi je proto myslím nejvhodnější. Už kvůli tomu, že je z výroby uměle přiškrcena. 1.4 92 kW si spíš pořídí člověk, který hledí na spotřebu a zohledňuje hlavně užitnou hodnotu auta.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: čtvrtek 5.duben 2018 20:53 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 14.červenec 2014 01:11
Příspěvky: 311
Pohlaví: Muž
Osobně jsem šel do 1.4 110kw ACT hlavně kvůli tomu, že jsem nechtěl 92kw verzi protože má časování vaček jen na straně sání (nebo výfuku, teď bych kecal). Silnější verze ho má na obou stranách a vnitřní recilkulace spalin funguje trochu jinak než u slabší verze - nezanáší se tolik karbonem. Navíc si ho chci nechat déle. V autobildu měli ten silnější motor v testu a po 100k km tam nebyla známka karbonu na ventilech.
Do 1.8 už se mi nechtělo, protože jezdím kratší trasy (navíc né moc často dálnice) a motor se tolik nezahřeje a spotřeba by byla větší než u 1.4. Teď mám po "městě" kolem 7. Dálkově teď do Itálie přes Německo a Švýcarské kopce za 6l (těsně po zajetí).

BTW - Pak už co se týká rozdílu mezi 1.8 a 1.4, multilink vs klika - v 1.8 jsem nejel, ale v 1.4 jde poznat to poskakování občas v zatáčkách, ale nestěžuju si :)


-> Toď jen můj názor na věc. 1.4 92 kw nemusí být špatná, je jich ještě všude mraky na rozdíl od 110kw verze. Ale spíš bych ji doporučil pro někoho, kdo to auto nebude mít dlouho, případně kdo jezdí spíš více po okrskách než ve městě a občas ten karbon spálí tam.

_________________
Seat Leon 1.6 16V 2001


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: čtvrtek 5.duben 2018 22:04 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 18.květen 2017 12:01
Příspěvky: 116
Pohlaví: Muž
kufus píše:
Osobně jsem šel do 1.4 110kw ACT hlavně kvůli tomu, že jsem nechtěl 92kw verzi protože má časování vaček jen na straně sání (nebo výfuku, teď bych kecal). Silnější verze ho má na obou stranách a vnitřní recilkulace spalin funguje trochu jinak než u slabší verze - nezanáší se tolik karbonem. Navíc si ho chci nechat déle. V autobildu měli ten silnější motor v testu a po 100k km tam nebyla známka karbonu na ventilech.
Do 1.8 už se mi nechtělo, protože jezdím kratší trasy (navíc né moc často dálnice) a motor se tolik nezahřeje a spotřeba by byla větší než u 1.4. Teď mám po "městě" kolem 7. Dálkově teď do Itálie přes Německo a Švýcarské kopce za 6l (těsně po zajetí).

BTW - Pak už co se týká rozdílu mezi 1.8 a 1.4, multilink vs klika - v 1.8 jsem nejel, ale v 1.4 jde poznat to poskakování občas v zatáčkách, ale nestěžuju si :)


-> Toď jen můj názor na věc. 1.4 92 kw nemusí být špatná, je jich ještě všude mraky na rozdíl od 110kw verze. Ale spíš bych ji doporučil pro někoho, kdo to auto nebude mít dlouho, případně kdo jezdí spíš více po okrskách než ve městě a občas ten karbon spálí tam.


u 1.8 je ještě jeden bonus...kromě nápravy dostaneš větší brzdy (tuším, že to je 312 vs 288). 1,8 je zkrátka ve všem lepší....jen ta spotřeba je nic moc. Po dálnici za 8,5 tacho na 140 reálných 133. Po městě na krátkou vzdálenost 11l. Když to budete šetřit dá se s tím zajet na dálku (okresky, města) cca 7l. Celkový průměr mám 9L, ale trochu častěji využívám potenciál motoru :D. A chip plánuju příští rok.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: čtvrtek 5.duben 2018 22:16 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 266
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Ono u turbomotorů obecně hodně závisí na stylu jízdy. S 1.4 u Hyundai jsem se dostal i pod 5 litrů na trase dlouhé 115 km s to jsem se necoural, jízda dle předpisů. Pokud dobře znáš cestu, je malý provoz a nepoužíváš brzdy, lze se bez větší námahy dostat i pod hodnoty deklarované výrobcem.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: pátek 6.duben 2018 02:49 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 14.červenec 2014 01:11
Příspěvky: 311
Pohlaví: Muž
SHooTER píše:
kufus píše:
Osobně jsem šel do 1.4 110kw ACT hlavně kvůli tomu, že jsem nechtěl 92kw verzi protože má časování vaček jen na straně sání (nebo výfuku, teď bych kecal). Silnější verze ho má na obou stranách a vnitřní recilkulace spalin funguje trochu jinak než u slabší verze - nezanáší se tolik karbonem. Navíc si ho chci nechat déle. V autobildu měli ten silnější motor v testu a po 100k km tam nebyla známka karbonu na ventilech.
Do 1.8 už se mi nechtělo, protože jezdím kratší trasy (navíc né moc často dálnice) a motor se tolik nezahřeje a spotřeba by byla větší než u 1.4. Teď mám po "městě" kolem 7. Dálkově teď do Itálie přes Německo a Švýcarské kopce za 6l (těsně po zajetí).

BTW - Pak už co se týká rozdílu mezi 1.8 a 1.4, multilink vs klika - v 1.8 jsem nejel, ale v 1.4 jde poznat to poskakování občas v zatáčkách, ale nestěžuju si :)


-> Toď jen můj názor na věc. 1.4 92 kw nemusí být špatná, je jich ještě všude mraky na rozdíl od 110kw verze. Ale spíš bych ji doporučil pro někoho, kdo to auto nebude mít dlouho, případně kdo jezdí spíš více po okrskách než ve městě a občas ten karbon spálí tam.


u 1.8 je ještě jeden bonus...kromě nápravy dostaneš větší brzdy (tuším, že to je 312 vs 288). 1,8 je zkrátka ve všem lepší....jen ta spotřeba je nic moc. Po dálnici za 8,5 tacho na 140 reálných 133. Po městě na krátkou vzdálenost 11l. Když to budete šetřit dá se s tím zajet na dálku (okresky, města) cca 7l. Celkový průměr mám 9L, ale trochu častěji využívám potenciál motoru :D. A chip plánuju příští rok.


Pravda, na ty brzdy jsem zapomněl - s DCC taky dostaneš ty větší. Ale třeba spojka (prý) je tam už stejná jako v silnější 1.4 :smile:

_________________
Seat Leon 1.6 16V 2001


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: pátek 6.duben 2018 09:11 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 18.květen 2017 12:01
Příspěvky: 116
Pohlaví: Muž
Jo no, spojka a převodovka jsou pro 1,4 a 1,8 TSI bohužel stejné. 1,8 je kvůli tomu přiškrcen na krouťáku (reálně dosahuje 320NM, ale je seřízlý na 250NM....proto má taky 100% max NM v téměř celém spektru :D )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: sobota 7.duben 2018 19:45 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
kufus píše:
Osobně jsem šel do 1.4 110kw ACT hlavně kvůli tomu, že jsem nechtěl 92kw verzi protože má časování vaček jen na straně sání (nebo výfuku, teď bych kecal). Silnější verze ho má na obou stranách a vnitřní recilkulace spalin funguje trochu jinak než u slabší verze - nezanáší se tolik karbonem. Navíc si ho chci nechat déle. V autobildu měli ten silnější motor v testu a po 100k km tam nebyla známka karbonu na ventilech.
Do 1.8 už se mi nechtělo, protože jezdím kratší trasy (navíc né moc často dálnice) a motor se tolik nezahřeje a spotřeba by byla větší než u 1.4. Teď mám po "městě" kolem 7. Dálkově teď do Itálie přes Německo a Švýcarské kopce za 6l (těsně po zajetí).

BTW - Pak už co se týká rozdílu mezi 1.8 a 1.4, multilink vs klika - v 1.8 jsem nejel, ale v 1.4 jde poznat to poskakování občas v zatáčkách, ale nestěžuju si :)


-> Toď jen můj názor na věc. 1.4 92 kw nemusí být špatná, je jich ještě všude mraky na rozdíl od 110kw verze. Ale spíš bych ji doporučil pro někoho, kdo to auto nebude mít dlouho, případně kdo jezdí spíš více po okrskách než ve městě a občas ten karbon spálí tam.


A nebojíš se vypínání válců do budoucna? Nové funguje asi skvěle, ale co po letech? To byl důvod proč jsem vzal 92 kw, proto jich asi bude také jezdit více. Až budeš chtít po letech prodat ACT, určitě se sposta lidí zalekne systému! To ukáže čas.

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: neděle 8.duben 2018 03:38 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 14.červenec 2014 01:11
Příspěvky: 311
Pohlaví: Muž
Nechtěl jsem to když jsem poprvé viděl jak to funguje , ale přesto do toho šel. Je to menší zlo než karbonizace motoru. Nemyslím si že se toho lidi budou bát. Navíc to je i v nové 1.5ce.

_________________
Seat Leon 1.6 16V 2001


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 1.4TSI
PříspěvekNapsal: neděle 8.duben 2018 20:43 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 185
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Tak uvidíš. Moje zkušenost s novou technikou není dobrá, i když jsem závadu neřešil. Měl jsem Tiguana 1,4 TSI Twincharter (kompresor a turbo), což byl motor roku několikrát za sebou. Všechny testy říkali tenkrát jen chválu. Ale když jsem chtěl prodat po 5 letech, tak hle! Bazary ruce pryč.... Jen říkali, jo jako nové dobrý, ale co kdyby???
Tak proto jsem ACT motor nechtěl a nechci. U té nové 1,5 už jsem četl i negativní testy, i když i novináři nemusí být objektivní.
Až praxe ukáže zda to byla dobrá volba. Jinak motor určitě super, jede a nežere.

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie