SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je úterý 24.duben 2018 20:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 10:57 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: úterý 11.červenec 2017 08:44
Příspěvky: 1
Pohlaví: Muž
Zdravím všechny Seaťáky :) ,
asi se zanedlouho stanu jedním z vás a proto bych měl pár dotazů ohledně Cupry. Byl bych vděčný pokud by mi někdo poradil. Jednu jsem si vyhlídl, mám se něčeho bát nebo se na něco zaměřit pokud má najeto 50.000 km a více? Je skutečně potřeba do ni čepovat Natural 98? Jde o to, že ne všude ho mají, nestačil by Natural 95? Děkuji za info.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 11:37 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: neděle 28.květen 2017 09:36
Příspěvky: 26
Pohlaví: Muž
N98 je opravdu nutnost do tohohle motoru. N95 jde taky, ale nemůžeš ho pak tolik vytáčet a k dlouhodobějšímu užívání je opravdu nevhodný. Spíš tak na dojezd. Dneska s dostupností 98 už není vůbec žádný problém. Pokud teda nebydlíš na samotě u lesa.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:11 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 18.květen 2017 12:01
Příspěvky: 98
Pohlaví: Muž
mephis píše:
Zdravím všechny Seaťáky :) ,
asi se zanedlouho stanu jedním z vás a proto bych měl pár dotazů ohledně Cupry. Byl bych vděčný pokud by mi někdo poradil. Jednu jsem si vyhlídl, mám se něčeho bát nebo se na něco zaměřit pokud má najeto 50.000 km a více? Je skutečně potřeba do ni čepovat Natural 98? Jde o to, že ne všude ho mají, nestačil by Natural 95? Děkuji za info.



Zkontroluj brzdy....na cupře rychle odcházej. Pokud je budeš muset vyměnit, nekupuj originály.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:24 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 7.leden 2010 12:51
Příspěvky: 354
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo, Exeo
MikiCupra píše:
N98 je opravdu nutnost do tohohle motoru. N95 jde taky, ale nemůžeš ho pak tolik vytáčet a k dlouhodobějšímu užívání je opravdu nevhodný. Spíš tak na dojezd. Dneska s dostupností 98 už není vůbec žádný problém. Pokud teda nebydlíš na samotě u lesa.


Proč bych ho nemohl vytáčet na N95? Třeba chip od A.. má i mapy na N95 , tak kdyby to bylo tak špatny, tak si myslím že by je ani nenabízeli. Pokud bych používal dlouho době N95 aspoň bych používal aditiva.

Tady je malý test výkonu na N95, N98 a 100. https://www.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil

_________________
Auto emoción VR5 Executive
Auto emoción Exeo ST sport TDI

Čím rychleji pojedu, tím dál dojedu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:25 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: neděle 28.květen 2017 09:36
Příspěvky: 26
Pohlaví: Muž
Už jsi do Cupry někdy tankoval? Jestli ne, tak až se půjdeš na ní někdy podívat, koukni i na víčko od nádrže z vnitřní strany.

Ještě k tomu měření: Adaptace řídící jednotky na palivo probíhá desítky až stovky km. Jakmile se tam dá pak něco nekvalitního, opět začíná adaptace odznova. Tzn. validní by bylo měření, při kterém by se nejprve projelo alespoň 3/4 nádrže na to palivo a pak teprve změřilo. Rozdíl v palivech je hlavně v jejich složení a to zejména v poměru ekosraček.

A k APR: mapu pro N95 nabízí hlavně kvůli trhům na východě, kde je N98 těžko k dostání. To ČR rozhodně není. Není to primárně myšleno pro šetřílky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:39 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 7.leden 2010 12:51
Příspěvky: 354
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo, Exeo
Ne netankoval, jen do O3RS. Cupra má motor EA888 ktery normálně na N95 jezdí. Do některých dokonce krátkodobě jde jezdit na N91 při sníženém výkonu. Má kompresní poměr 9,3:1 což není moc ani na N95.

Při testu na valcích vyjeli 1/2 nadrže.

_________________
Auto emoción VR5 Executive
Auto emoción Exeo ST sport TDI

Čím rychleji pojedu, tím dál dojedu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:42 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: neděle 28.květen 2017 09:36
Příspěvky: 26
Pohlaví: Muž
Ať si každý jezdí na co chce. Výrobce to tam asi nepíše jen tak pro srandu králíkům. Ale vždycky se najde někdo chytřejší, než automobilka.
Já jsem vždycky do všech aut dával a nadále dávat budu jenom Vervu 100 případně MaxxMotion 100. Nechci prostě motor zasírat řepkou apod. hnusem. O výkon mi jde až ve druhé řadě.
Možná bych pak přehodnotil nákup auta, když člověk potřebuje šetřit korunu na litru, a šel třeba do CNG.

O tom, že vyjeli 1/2 nadrze, pisou jen u prvního natankovani N98, ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:51 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: čtvrtek 7.leden 2010 12:51
Příspěvky: 354
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo, Exeo
Do autorizáku chodí technicky brožury pro mechaniky/techniky a tohle tam bylo. Nikdo neříká, že automobilka je blbá. Jen ona musí mít taky nějakou rezervu. Nevím o žádnym autě ktery jezdilo o jednu třídu na ,,horší,, palivo, že by to nějak motor poškodilo. Já jsem je jen ptal, proč motor nejde vytáčet. Nic víc.

Na CNG se nedělají výkonnější motory a dostupnost čerpacích sítí je žalostná.

_________________
Auto emoción VR5 Executive
Auto emoción Exeo ST sport TDI

Čím rychleji pojedu, tím dál dojedu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: úterý 11.červenec 2017 18:54 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: neděle 28.květen 2017 09:36
Příspěvky: 26
Pohlaví: Muž
Asi nějaký důvod bude, když to výrobce píše, ne? Můžeš kontaktovat SEAT ČR pro odpověď. Já sám to nevím. Nevidím ale důvod, proč bych to měl vůbec řešit. Kupoval jsem si to auto s tím, že to tak prostě je, tak se tomu musím podřídit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: sobota 29.červenec 2017 18:14 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 16.září 2015 20:02
Příspěvky: 71
Pohlaví: Muž
do cupry můžeš tankovat N95, ale budeš mít snížený výkon motoru. tak to je psané v technické příručce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 TSi Cupra 280 r.v.2015
PříspěvekNapsal: čtvrtek 17.srpen 2017 21:10 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 17.srpen 2017 20:51
Příspěvky: 9
Pohlaví: Muž
Přesně tak N95 není problém,ale APR tuto mapu nabízí opravdu spíše v nutnosti když nemáš kde vzít N98 a samozřejmě na N95 je menší výkon,tím že mapu přepneš na N95 přicházíš o pár koní ,a že N98 má pozitivní vliv na na komponenty v motoru je asi jasné.

Jinak tohoto motoru se opravdu bát nemusíš,krom klasické údržby a pravidlné výměně provozních kapalin.Motor jako takový už má své neduhy vychytané,u modelů golf VI gti tzn. první tsi 2.0 skákali řetězi nebo spíše to jsou řetízky :D

_________________
Softwarové úpravy vozů od firmy APR


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2016 SEAT KLUB CR o.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz