SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 18.listopad 2018 03:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 208 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 15.červen 2018 13:17 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1369
Pohlaví: Muž
Suhlasim....len ja mam tu smolu ci stastie? Ze som skusil vsetky tie auta a mqb platforma je shit na pocity. To zistili aj majitelia novych superbov,ak mali predtym starsi. Takze suhlasim,ale tych percent nieje 99.
Okrem toho ja si uzivam tuhost a presnost ci lepsie tlmiace schopnosti prave kazdy den. V pripade ze ich auto ma. A prave preto ze skusam a jazdim vela vw group aut kazdy den,mam moznost vnimat domaceho leona 5f fr s gti podvozkom...no v zapati zistis ,ze starsi leon 1p 140 tdi sport je este lepsi ako novsi 5f aj ked uz mnou poladeny s fabrickym tuhym podvozkom z golfu gti.
Na hrane sa neda ist nikde v dnesnej premavke a tiez nejazdim okruh. Ale vyjazdy zo zakrut ci akceleracia z miesta kde citis aj zatah,nie len hrabanie kol pre slabu trakciu sposobenu pruzinami bez predpatia,si uzivam rad. Ono kazde komercne auto na okruhu nicis.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 15.červen 2018 13:38 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 105
Pohlaví: Muž
Já mám teda vlastně štěstí že jsem nevlastnil tolik koncernových aut. Před Leonem jsem měl jenom Rapida 1.2 TSI na 17" - ten byl žalostně tvrdý a zadek odskakoval. Tak jsem ho ještě vylepšil sportovníma pružinama Eibach abych to potuploval. Když už nic, aspoň byl krásně nízký, ale na horších silnicích nepoužitelný. No a v minulosti jsem měl francouze, japonce atd. Ale většinou starší šunky, takže Leon je zatím to nejlepší, i když ho právě kvůli podvozku povezu na reklamaci. Něco mně tam práská(uložení tlumiče, stabilizátor?) když zatočím vpravo a najedu na nějaký hrb. Dělá to od začátku a čím dál víc.

_________________
Leon FR 1.8 TSI-2017@240HP


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 15.červen 2018 13:52 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1369
Pohlaví: Muž
Ja som mal seatov asi 30....6k,6kII,6L 10x,1p asi 8x...5f 3x...rozne motorizacie,ale vacsinou tie silnejsie. Momentalny leon fr 184 a golf 2.0 tdi 150 highline Rpack. A ver,ze je co porovnavat ale aj vylepsovat na tych 5f. Vytlmenie,silenty,podvozok...vizual. Vyhoda ze to pasuje vsetko krizom krazom od skody po seat az na vw. A tiez detaily interieru sa daju inspirovat od golfu. Koberec v kufry,v odkladacich priestoroch dveri,kastlik..malickosti co nestoja vela,ale potesia. Nehrkaju ti tam kluce,okuliare,cdcka...

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 15.červen 2018 16:33 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 15.červen 2018 15:34
Příspěvky: 8
Pohlaví: Muž
Auto: Leon Cupra
Ahoj. Cupru (DSG) zatím mám 3 měsíce a zatím jsem spokojený. Za ty peníze je to nejlepší poměr výkon/cena v dané cenové kategorii. Univerzálnost auta beru jako největší výhodu. Když potřebuji výkon (magické tlačítko Cupra), tak je tam. Když chci jezdit v klidu, tak hodím comfort a je ticho.

Plusy:
1. Univezálnost auta
2. Design (subjektivní záležitost)
3. Led světla
4. Digitální cockpit
5. Beats audio - za ten peníz, to nehraje zle
6. Samosvorný diferenciál VAQ - na klikatých okreskách je to opravdu labůžo :potlesk:
7. Přijatelná spotřeba vzhledem k výkonu
8. Brzdy

Mínusy:
1. Malá nádrž - chtělo by to aspoň 60 litrů. Nikdy nejezdím až na rezervu, takže by to bodlo.
2. Z předchozích aut už jsem zvyklý na blind spot senzor
3. Rozlišení couvací kamery - stejné jako v Bmw z roku 2010
4. Pneu z výroby - Continental sport contact 5 - vzorek mizí rychle, na mokru nic moc. Příští rok vyměním za Michelin Pilot sport 4
5. Přední svetlomety jsou zevnitř z výroby zaprášený. Tomu nerozumím, ale mám to stejně i u nový firemní oktávky, takže je to spíš jenom povzdechnutí :think:
6. Piano obklad kolem řadičky. Člověk se jenom špatně podívá a je tam škrábanec, stejně tak panely na dveřích zvenku. Přemýšlím o vyleštění a aplikaci průhled.fólie

Celkově tedy spokojenost. Moc Leonů Cupra po ČR nepotkávám a když už, tak je hezký vidět, jak i protijedoucí řidič má úsměv na tváři a Já moc dobře vím proč :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 15.červen 2018 20:18 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Jo :D to je to správné přirovnání ,, při jízdě Leonem úsměv na tváři,,

Krásné přirovnání, díky 8)

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: úterý 19.červen 2018 22:26 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Protože, toto forum nečtou jen vlastníci Seatu, ale i potenciální rozumně uvažující kupující, tak zde jeden tip.
Aktuálně si kupte časopis AutoTip, kde je dobrý ( vítěz Leon ) test vozů nižší střední s benzínovím motorem obsahu 1 litr.
Jo, osobně bych šel raději do 4 válců, ale nejezdí to špatně, spotřeba je také rozumná, ba dokonce dobrá, jen ten dieselový zvuk, to je škoda. Ale to jsou ty 3 hrnečky :lol: :lol:

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 12:28 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 339
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Nový test na Leon Cupra ST

http://www.auto.cz/test-seat-leon-st-cu ... ita-122633

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 13:38 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Jen škoda, že bude končit možnost manuální převodovky. .... :cry: :cry: :cry:

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 14:09 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1369
Pohlaví: Muž
Nevidim nevyhodu v dsg,ved tu aj tak vacsina kupuje nove auta. Pri starsom voze je uz dsg problem .
Ak bude tak vydareny leon po fejsu ako je octa rs245, je sa naco tesit.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 14:30 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 339
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Osobně dávám také přednost manuálníiu řazení před automatem, už proto, že prostě rád řadím a v kolonách se moc často neocitám- - cestuji až na výjimky mimo dopravní špičku. V dnešní době kdy se honí každý decilitr na spotřebě a každý gram CO2, je lidem vnucováno automatické řazení, nejlépe ještě s vypínáním válců nebo rovnou celého motoru. Pro většinu lidí je to pohodlné, prostě se přemisťuji z bodu A-B a řazení berou jako otravu. Já to napak vnímám jako určitou formu svobody, zvolit si jaký kvalt chci mít zařazen a raději budu šetřit palivo tím, že místo šlapání na brzdu a vypínání válců budu brzdit motorem - a nebudu se muset na dívat na podtáčení motoru.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 15:46 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1369
Pohlaví: Muž
Zvolit si kvalt mozes aj na dsg...a vyhoda manualu je vtedy,ak mas po chipe velky krutak a jazdis na krutak castejsie. Co ale ty nemozes kvoli mq250. Okrem toho je dsg rychlejsie ako manual a sportovo naladene dsg je uplne inde ako manual.
To pisem objektivne,nakolko tiez mam radsej manual,no viem ake vyhody ma dsg.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 17:10 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Můžeme tady klidně hlasovat, zda je lepší manuál či DSG, stejně to bude počítám nerozhodně :lol: :lol:
Já jsem pro manuál, DSG je po čase poruchové a měnit ho po 150 tis. za nové mi nepřijde jako ideál, snad jedině když se ho včas zbavíš, ale co nový majitel, ten aby plakal nad inesticí, protože si koupil ojetinu. Pokud je to takto správně???
Osobně jsem zkoušel mnoho automatů u různých značek i s 400 PS a nic mi nepřesvědčilo pro koupi. Dělá si to co chce, s cílem hlavně že je emise jsou ok. Ten hon za emisemi ve finále škodí výsledku. Jsem pro ekologii, ale tohle s tím nemá nic společného. Každé druhé auto je kouřící diesel, který prošel (nelegálně) STK a policie ta radči nekouká na ty kouřící auta :evil: :evil: :evil: :evil:

Takže ať žije benzín s manuálem!!!

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 17:13 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 339
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
1soda: Zvolit kvalt si můžeš, ale pak automat postrádá smysl. A umí DSG automaticky řadit stylem 2-4-6 apod. ? Já často řadím ob jeden až dva stupně (nahoru i dolů) a tím pádem šetřím spojku...

Džirda 8)

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Naposledy upravil Tudy dne čtvrtek 21.červen 2018 17:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 17:25 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1369
Pohlaví: Muž
Tudy: Nepostrada zmysel....kedze je to volitelne. A taketo setrenie spojky je zcestne.

Dzirda. Nejde o to co je lepsie,ale o moznost volby pri kupe. Niekomu vyhovuje dsg pre rychlost radenia,inemu pre lenivost mackat spojku. A kedze tu nekupujete jazdenky velka vacsina,pisal som v tom duchu...a islo priamo o cupru 300,tam je dsg lepsie co sa tyka dynamiky. . Ze je dsg poruchova mi je jasne. Pohybujem sa 25 rokov vo svete aut.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Naposledy upravil 1soda dne čtvrtek 21.červen 2018 17:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.červen 2018 17:42 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 339
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Proč scestné? Krouťák je na max cca mezi 2-5 tis ot a tím že budu méně často šlapat na spojku tak jí šetřím, ne? Samozřejmě při podřazování to člověk musí umět s meziplynem. Podle mé spotřeby to vypadá že jezdím na klobouka, ale je za tím něco jiného - moje trasy vedou většinou po okreskách na rovině a mimo dopravní špičku, přes vesnice mám zařazenou trojku, na výjezdech vystřelím na 100 km/h a pak dám rovnou šestku, tj. na spojku šlápnu jen 1x (3-6), místo 3x (3-4-5-6), to samé při předjíždění, trojka je v Leonovi opravdu velice univerzální stupeň, od 40-150 km/h :smile:

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 208 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie