SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je sobota 17.listopad 2018 06:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 09:52 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
Tak nám dorazili na salon první kousky a mám za sebou první jízdy. Řídili jste někdo i v jiném modelu a co na tento motor říkáte?

Já jsem zatím velmi příjemně překvapen, naprosto precizní odhlučnění motoru, ještě lepší než u starší 1,4 TSI, výkon je velmi podobný, v podstatě není cítit rozdíl. Vypínání válců stejně jako v případě 1,4 TSI neprosto neznatelné. Spotřeba bude dle mého z dlouhodobého hlediska skoro stejná, při snaze o úsporu to asi bude schopno jezdit i za míň, nedokážu zatím posoudit.

Příloha:
IMG_20181015_094522.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 14:51 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 27.září 2018 16:15
Příspěvky: 9
Pohlaví: Muž
da sa stym niekde prebehnut s predvadzackou ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 19:26 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
V testech uvádějí novináři, že je to EURem uškrcené?

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 21:16 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 135
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
Nějak k tomu motoru nemám důvěru.

Potenciální drahé problémy:
1) vypínání válců
2) hliníkový blok už nemá zalité vložky válců, ale povrch válce je nanesen pomocí plasmy. U starých 2.5 TDI a 5.0 V10 TDI to bylo použité taky a prý se to loupalo...
3) turbo s variabilní geometrií lopatek (jediný další benzínový motor s turby s variabilní geometrií lopatek je v Porsche 911 Turbo, kde prý jedno ze dvou turb stojí 100 tisíc Kč). Tady to sice bude levnější, ale stejně... Turbo je podobné jako u nafty, proto je výkon omezený na 130k - kvůli teplotě spalin.
4) Millerův cyklus - nebude se zanášet karbonem?
5) filtr pevných částic

Takže za mě - brát 1.4 TSI 125k dokud je - odpadají všechna výše popsaná rizika, nebo 1.4 TSI 150k - jediné riziko je vypínání válců, nebo vzít silnější 1.5 TSI, která nemá variabilní turbo a millerův cyklus, ale problémy 1, 2 a 5 zůstávají. Nebo vzít rovnou 2.0 TSI, které má zase jenom DSG a rizika 4 a 5 má taky.

Takže jsem rád za svojí 1.8 TSI.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 21:32 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 21:23
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: LEON ST
Tak začal bych tím, že ten motor není ještě pořádně odladěn, je přiliš brzo na soudy...
Vzpomeňme na xkrát engine of the year (1,0 ecoboost) a najednou se chystají žaloby na FORD...

Pro zajímavost u 1,5 tsi EVO se nastavují rozvody diagnosticky - prý má být řemen nesmrtelný je se skelnými vlákny, ale to už jsem slyšel tolikrát.... a jen příprava diagnostiky má normu 4hodiny. Co jsem slyšel :)

_________________
Něco o těch autech vím.....
SEAT Leon FR 2,0 TDI 110kw 2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 21:33 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 135
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
1.5 TSI zase má zpátky řetěz? Nemá jako 1.4 TSI řemen?

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 21:37 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 21:23
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: LEON ST
sakra nestihl jsem opravit včas :) překlepl jsem se již opraveno ale pozdě :)

_________________
Něco o těch autech vím.....
SEAT Leon FR 2,0 TDI 110kw 2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: úterý 16.říjen 2018 15:31 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 338
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Rozčarování ohledně nového 1.5 TSi (110 kW) s filtrem zde:

https://autobible.euro.cz/test-seat-aro ... eji-ibizu/

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: úterý 16.říjen 2018 17:54 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
pershinghar píše:
da sa stym niekde prebehnut s predvadzackou ?


U nás bude možnost do cca 3 týdnů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: úterý 16.říjen 2018 17:57 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
Džirda píše:
V testech uvádějí novináři, že je to EURem uškrcené?


U slabší verze ten rozdíl není znatelný, silnější verze 110 kW působí trochu mdle, ale je to dané i tím, že ten motor je trochu jinak naladěný, jede dobře, ale musí se víc točit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: úterý 16.říjen 2018 18:03 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
Tudy píše:
Rozčarování ohledně nového 1.5 TSi (110 kW) s filtrem zde:

https://autobible.euro.cz/test-seat-aro ... eji-ibizu/


Za mě ta verze 110 kw špatná není, ale naprosto souhlasím, že ten projev je proti 1,4 TSI trochu rozbředlý. Jede velmi dobře, ale znát to je až ve vyšších otáčkách...takže chceš zábavu? Ano trochu z toho bude, ale budeš mě točit...

Ono je však otázka, zda to normální zákazník potřebuje...ve městě je to fuk, na předjíždění je dostatečná rezerva a sportovnost?? Fajnšmekři jako my jí ocení, běžnému zákazníkovi je to jedno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: úterý 16.říjen 2018 19:49 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 243
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
mp390 píše:
1.5 TSI zase má zpátky řetěz? Nemá jako 1.4 TSI řemen?


Takže zase zpět známé problémy? Zlatý řemen, který se mění za rozumné peníze. Ten řetěz nikdo měnit nebude......

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: středa 17.říjen 2018 13:43 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 27.září 2018 16:15
Příspěvky: 9
Pohlaví: Muž
no k tej 1.5 150k vsade citam o tom aka je mdla... ale totalne leniva mi pride ta 1.4 125k tiez.. takze - bude to este horsie ?
nepotrebujem ziaden sialeny sportovy motor, chcem aby ten motor mal stavu ked podradim a zacnem predbiehat, pripadne pojdem do kopca... pokial nezrychlim rychlo na 6ke povedzme tak mi to je samozrejme jedno..

tie parametre toho motora zasa nepustia, takze to bude asi len o zvyknuti si a sposobe radenia ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: středa 17.říjen 2018 13:58 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
pershinghar píše:
no k tej 1.5 150k vsade citam o tom aka je mdla... ale totalne leniva mi pride ta 1.4 125k tiez.. takze - bude to este horsie ?
nepotrebujem ziaden sialeny sportovy motor, chcem aby ten motor mal stavu ked podradim a zacnem predbiehat, pripadne pojdem do kopca... pokial nezrychlim rychlo na 6ke povedzme tak mi to je samozrejme jedno..

tie parametre toho motora zasa nepustia, takze to bude asi len o zvyknuti si a sposobe radenia ?


1,5 TSI 150k je prostě projevem trochu jiná...jede dobře, ale musí se víc točit, což třeba za mě dává smysl, pokud chci jezdit na pohodu, nechám ten motor převalovat někde mezi 1500-2000 ot., mám dobrou spotřebu a když chci předjíždět podřadím si a od 2.500 ot. je tam ten výkon znát...je potřeba si jen zvyknout na jiný projev oproti 1,4 TSI 150k...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: středa 17.říjen 2018 14:10 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 10
Pohlaví: Muž
mp390 píše:
Nějak k tomu motoru nemám důvěru.

Potenciální drahé problémy:
1) vypínání válců
2) hliníkový blok už nemá zalité vložky válců, ale povrch válce je nanesen pomocí plasmy. U starých 2.5 TDI a 5.0 V10 TDI to bylo použité taky a prý se to loupalo...
3) turbo s variabilní geometrií lopatek (jediný další benzínový motor s turby s variabilní geometrií lopatek je v Porsche 911 Turbo, kde prý jedno ze dvou turb stojí 100 tisíc Kč). Tady to sice bude levnější, ale stejně... Turbo je podobné jako u nafty, proto je výkon omezený na 130k - kvůli teplotě spalin.
4) Millerův cyklus - nebude se zanášet karbonem?
5) filtr pevných částic

Takže za mě - brát 1.4 TSI 125k dokud je - odpadají všechna výše popsaná rizika, nebo 1.4 TSI 150k - jediné riziko je vypínání válců, nebo vzít silnější 1.5 TSI, která nemá variabilní turbo a millerův cyklus, ale problémy 1, 2 a 5 zůstávají. Nebo vzít rovnou 2.0 TSI, které má zase jenom DSG a rizika 4 a 5 má taky.

Takže jsem rád za svojí 1.8 TSI.


Samozřejmě nemůžu hodnotit, jak dobře všechny nové technologie budou fungovat z dlouhodobého hlediska, nicméně všechny nové motory prochází důkladným testováním a najezdí se s nimi minimálně 150-200k km...uvidíme.

Pro nedůvěřivé, jak jsi psal, je samozřejmě stále možnost posledních několika skladovek s motorem 1,4 TSI/125k, k tomu za dost zajímavé ceny...my jich máme skladem asi posledních 5, všechny ve variantě ST výbava Xcellence.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie