SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 10.prosinec 2018 02:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ateca motor
PříspěvekNapsal: pátek 12.říjen 2018 12:01 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 12.říjen 2018 11:53
Příspěvky: 2
Pohlaví: Muž
Zdravím všechny majitele Atecy.
Mám dilema budu objednávat Atecu Fr 4x4 DSG.
A nevím jestli 2.0 nebo 1.5.
Měl jsem možnost vyzkoušet 1.4 a jela úplně super.
2.0 jsem měl v Octavii Rs a jel taky dobře sice ještě TFSI ale myslím že bude stejný +-.
Ale tu 1.5 jsem neměl možnost vyzkoušet. A moc jí v testech nechávali oproti 1.4 i když je stejně naladená.
Tak bych se chtěl obrátit na vás co by jste mi doporučili Děkuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ateca motor
PříspěvekNapsal: pátek 12.říjen 2018 14:01 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 363
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
U toho dvoulitru je výrazně vyšší krouťák než u 1.5, dělá to 70-90 Nm. Za mě jasná volba (vím o čem mluvím, krouťák mám navýšen z původních 275 na 340 Nm).

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ateca motor
PříspěvekNapsal: pátek 12.říjen 2018 14:46 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 18.květen 2017 12:01
Příspěvky: 117
Pohlaví: Muž
Skretik152 píše:
Zdravím všechny majitele Atecy.
Mám dilema budu objednávat Atecu Fr 4x4 DSG.
A nevím jestli 2.0 nebo 1.5.
Měl jsem možnost vyzkoušet 1.4 a jela úplně super.
2.0 jsem měl v Octavii Rs a jel taky dobře sice ještě TFSI ale myslím že bude stejný +-.
Ale tu 1.5 jsem neměl možnost vyzkoušet. A moc jí v testech nechávali oproti 1.4 i když je stejně naladená.
Tak bych se chtěl obrátit na vás co by jste mi doporučili Děkuji.



Pokud pro tebe není ten příplatek za 2.0 TSI dramatický, jdi do něj. Kromě vyššího výkonu, dostaneš i mokré DSG, což je vždy lepší varianta (z hlediska výdrže, sportovnosti - umí víc kopat v S režimu). Já měl možnost v leonu jen suchých spojek a ta převodovka není tak dobrá jako starší DSG.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ateca motor
PříspěvekNapsal: pátek 12.říjen 2018 14:53 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 12.říjen 2018 11:53
Příspěvky: 2
Pohlaví: Muž
SHooTER píše:
Skretik152 píše:
Zdravím všechny majitele Atecy.
Mám dilema budu objednávat Atecu Fr 4x4 DSG.
A nevím jestli 2.0 nebo 1.5.
Měl jsem možnost vyzkoušet 1.4 a jela úplně super.
2.0 jsem měl v Octavii Rs a jel taky dobře sice ještě TFSI ale myslím že bude stejný +-.
Ale tu 1.5 jsem neměl možnost vyzkoušet. A moc jí v testech nechávali oproti 1.4 i když je stejně naladená.
Tak bych se chtěl obrátit na vás co by jste mi doporučili Děkuji.



Pokud pro tebe není ten příplatek za 2.0 TSI dramatický, jdi do něj. Kromě vyššího výkonu, dostaneš i mokré DSG, což je vždy lepší varianta (z hlediska výdrže, sportovnosti - umí víc kopat v S režimu). Já měl možnost v leonu jen suchých spojek a ta převodovka není tak dobrá jako starší DSG.

Uvidíme o kolik se zdraží pac není ještě zpět v konfigurátoru. A bude i záležet kolik mi nakonec dealer dá slevu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ateca motor
PříspěvekNapsal: pondělí 15.říjen 2018 10:14 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 09:34
Příspěvky: 14
Pohlaví: Muž
Skretik152 píše:
Zdravím všechny majitele Atecy.
Mám dilema budu objednávat Atecu Fr 4x4 DSG.
A nevím jestli 2.0 nebo 1.5.
Měl jsem možnost vyzkoušet 1.4 a jela úplně super.
2.0 jsem měl v Octavii Rs a jel taky dobře sice ještě TFSI ale myslím že bude stejný +-.
Ale tu 1.5 jsem neměl možnost vyzkoušet. A moc jí v testech nechávali oproti 1.4 i když je stejně naladená.
Tak bych se chtěl obrátit na vás co by jste mi doporučili Děkuji.


1,5 TSI je super motor, jen je prostě charakterem trochu jiný, pokud chceš jezdit svižně, je potřeba ho více točit, oproti 1,4 TSI, která působila více výbušně. Ale velký rozdíl oproti 1,4 TSI to není, jen 1,5 TSI zkrátka nedává ten výkon tolik najevo.

2,0 TSI je úplně jiné kafe, otázka je, zda je pro tebe důležitý pohon 4x4 a zda potřebuješ vyšší výkon. Pokud budeš jezdit normálně, občas předjedeš, dalnici jezdíš do 150 km/h a nejezdíš pravidelně na hory, 1,5 TSI ti výkonem určitě stačit bude a i spotřeba bude lepší...

V čem je rozdíl je však automat DSG...u 1,5 TSI suché spojky...ve městě občas cuká při rozjezdech, 2,0 TSI mokré spojky...mnohem plynulejší a oproti starší 6st. DSG i úspornější...

Pokud chceš nějaké další info, klidně napiš SZ.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie