SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 16.prosinec 2018 05:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 14.září 2016 14:49 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Já bych řekl, že v USA to byl podvod i na zákazníky. VW měl svůj marketing založený na heslu "Clean Diesel", čistý diesel. A holedbal se, že má tak vyspělou techniku, že nepotřebuje vstřikování močoviny - tedy druhou nádrž, což je v USA docela problém. Už teď naftu do osobáku nenatankuješ u každé pumpy (mají pistole jen pro náklaďáky) a teď ještě shánět ještě něco dalšího...
Ani jedno nebylo pravda. Žádný clean diesel a bez SCR se také neobejde.
BTW uvidíme, jak to bude v Evropě, až někomu odmítnou STK za to, že nemá aktualizovaný software řídící jednotky (už nyní čmuchají v seznamu chyb)...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 14.září 2016 15:00 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6395
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
No, nemyslim si, ze by na STK poznali jestli mas nebo nemas aktualizovany SW. Pokud vim, tak je zajimaji jen readiness a ty jsou v poradku uz ted, pokud je motor bez dalsich zavad. Tezko budou mit nejaky seznam FW jaky je v jake motorove jednotce a porovnavat to.

Nehlede na to, ze v tuto chvili je "aktualizace" zcela dobrovolna

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: úterý 20.září 2016 16:09 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Ano, aktualizace je zatím dobrovolná, ale sem tam Ťok vyhlásil závazek minimálně 80% aktualizací. Tak uvidíme, jak se bude snažit.
Každopádně já zelenou ekoplaketu odlepovat nehodlám i když mi Krnda chce zakázat jezdit do Prahé.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: čtvrtek 22.září 2016 23:00 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Tak už je to tady, dostal jsem výzvu k vykleštění motoru. Obesílá to Centrum služeb pro silniční dopravu jako doporučený dopis do vlastních rukou s dodejkou, minimálně referentka pro administrativní činnosti slečna Ivana Svobodová (fotku nepřiložila a Google ji nezná ;-).
V příloze rozesílají jeden papír od SEATu se známými slinty že jde o update SW řídící jednotky motoru, bude trvat 30-60 minut v autorizovaném servisu a že mám přinést daný papír. Zároveň žádají o kontakt na případného nového majitele vozidla (pokud jej člověk prodal).
Důležité ale je, že nikde nepíší (ani Centrum ani SEAT), že update nebude mít vliv na užitné vlastnosti vozidla (výkon, spotřeba). Prostě takové přijeďte a hlavně se na nic neptejte.
Plus si Centrum služeb hned myje ruce nad tím, že oni jen zajišťují administrativu a náklady na návštěvu servisu hradit nebudou.

Edit 2016-09-26: scan SEAT-dopisu


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: úterý 27.září 2016 08:57 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6395
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
No, stale tam neni uvedeno, ze je update povinny, takze n****t ;)

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: čtvrtek 3.listopad 2016 10:41 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Další důvod proč si nenechat vykleštit své TDI: EU varuje: úpravy TDI kvůli Dieselgate mohou vést k vyššímu opotřebení.
Viz http://auto.idnes.cz/upravy-dieselgate-03a-/automoto.aspx?c=A161101_062811_automoto_fdv. EGR ventil nebo filtr pevných čístic mohou odejít do plechového nebe dříve.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 9.listopad 2016 15:04 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Šaráda pokračuje - V6 TDI s automatem sleduje i kroucení volantem, aby poznal, že je v laboratoři: http://auto.idnes.cz/tdi-dieselgate-aud ... tomoto_fdv

Každopádně jsem teď byl s Beruškou v servisu (odešel zámek víka kufru) a musel jsem podepsat dva papíry, že opravdu nechci aktualizovat FW motoru. Jeden papír pro dealera a zakázkový list (na neprovedení práce ;-) pro servis.
Asi bych se měl také dát na nepěstování vojtěšky jako otec Majora Majora (Joseph Heller: Hlava XXII).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 9.listopad 2016 20:15 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 5.květen 2010 16:12
Příspěvky: 3850
Bydliště: ČR
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo 1M 1,9TDi 81kW
Dneska jsem byl ve VW a na Passata zatím SDA není :-) jinak bych taky podepisoval


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 1.březen 2017 21:25 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
https://auto.idnes.cz/nemecko-bavorsko-dieselgate-policie-diesel-software-f9u-/automoto.aspx?c=A170227_114803_automoto_fdv
A proč?
Citace:
Chceme zamezit tomu, aby přehrání softwaru nezhoršilo nebo neznemožnilo vymahatelnost nároků, které by mohly v budoucnu vzniknout.
Volkswagen zatím nedal zákazníkům žádnou záruku, že úpravy na vozidlech neovlivní jejich životnost.
V USA zákazníci s upravenými vozy dostanou příští rok v servisu nový katalyzátor a filtr pevných částic. Motory totiž po přehrání softwaru pracují se zvýšenou recirkulací výfukových plynů, s čímž inženýři původně nepočítali.

Takže úprava firmware motoru nejspíše zasere ERG ventil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 1.březen 2017 21:44 
Offline
škodovácký vetřelec
škodovácký vetřelec
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6395
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: Bílá Slepice RS požírající dehet :)
A co jste čekali? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D že to prehrajou a ono se to na životnosti komponent neprojeví? Odsere to EGR, respektive oba dva, následně i DPF + zvýšená spotřeba... Lituju toho borce co si to nechá přehrát a pak stejně bude jezdit na LL, protože mu Franta v autorizaku řekl, že je to v pohodě :-D

Odesláno z mého SM-T710 pomocí Tapatalk

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série - prodáno
EX2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR - prodáno
2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
EX 2015 TOYOTA Yaris Trend 1.33 VVTi 73kW - nejlepší terénní/závodní vůz je služební vůz...
2018 Škoda Fabia III 1.0TSI 70kW socka, ale co, další služební závoďák


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VW podvod s měřením emisí u TDI 2.0
PříspěvekNapsal: středa 12.duben 2017 15:24 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 14.září 2010 20:45
Příspěvky: 478
Pohlaví: Muž
Auto: Altea XL TDI
Šaráda pokračuje. Dieselgate: cinknutá TDI po úpravě ztrácí výkon a chovají se hůř http://auto.idnes.cz/emise-dieselgate-uprava-tdi-dfy-/automoto.aspx?c=A170409_221811_automoto_fdv. Kdo by to byl čekal, že?
V některých případech došlo k nárůstu výkonu, točivého momentu i spotřeby, ale u většiny aut byl zjištěn pokles. Ztráta točivého momentu se pohybuje až okolo 10 %, větším problémem je ale posun maxima točivého momentu (ono místo zátahu, které je u dieselových motorů žádané) do vyšších otáček. To znamená v praxi nutnost častěji řadit, využívat nižší převodové stupně a s tím i vyšší spotřebu.
VW Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion: Před úpravou mu na stolici naměřili 130 kW a 379 Nm, po ní jen 121 kW a 369 Nm. Další výrazná změna přišla s posunem charakteristiky točivého momentu. Původně byla nejvyšší hodnota téměř 380 Nm k dispozici mezi 1500 až 2300 otáčkami za minutu. Po ní motor v 1500 otáčkách vyprodukuje jen 220 Nm, k maximu (které je samo o sobě nižší, jen 369 Nm) se dostane až v 1900/min.
Škoda Yeti: Před provedením úpravy si auto řeklo o 6,1 l/100 km, po ní se zvedla o litr.
A hlavně: Příčinou změn jsou opatření, která jsou nutná pro snížení emisí NOX. Abyste toho dosáhli, musíte buď zvýšit recirkulaci výfukových plynů, nebo odložit načasování vstřiků. Obojí vede k nižšímu točivému momentu a vyšší spotřebě.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie