SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 20.srpen 2018 04:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Historie seatu
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 07:02 
Offline
SEATí důchodce
SEATí důchodce
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.leden 2006 21:07
Příspěvky: 9023
Bydliště: ŠTATL, ale su z HANÉ
Pohlaví: Muž
Auto: TOLEDO II TDI
jak neco najdete o tech starších modelech sup sem s tím....

http://news.auto.cz/aktuality/seat-600- ... elska.html

_________________
TOLEDO II TDI updated :x :hehe:
ŠKODA RAPID 130 85' Veverka
Rodinná Octa 2.0

www.japl.cz-služby od Jima Pojištění nejen vozidel- Allianz, Axa ČPP, ČSOB, Triglav, Uniqa + Prodej olejů Castrol, GULF, Shell, Total, Vifů a provozních kapaliny přímo v centru Brna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 08:26 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 21.září 2005 13:33
Příspěvky: 946
já potkal o víkendu poprvé tohle..
ilustrační foto.. stejná barva, podobný stav
jediná pěkná ěvěc je praktická lavka na střeše :smile:

Seat Terra 1.4D

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
___________O1 TDI
R.I.P. Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 10:57 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 8.říjen 2005 11:20
Příspěvky: 2356
dá se toho najít celkem hodně.
např.
http://www.bestauto.cz/uzitkove-automob ... 17889.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Historie SEAT
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 11:30 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 21.září 2005 13:33
Příspěvky: 946
SEAT

SEAT je španělská automobilka. Původně byla založena jako joint venture španělské vlády a italské automobilky Fiat. Až do začátku 80. let vyráběla v licenci různé modely Fiatu. Od roku 1990 je jejím 100% vlastníkem koncern Volkswagen.

* Joint ventureJoint venture funguje tak, že většinou domácí podnik spolu s další zahraniční firmou či organizací vytvoří novou společnost (většinou akciovou společnost). Cílem je spojit přednosti či zkušenosti obou partnerů, např. zahraniční firma může nabídnout peníze či prověřenou značku, domácí má zase lepší znalosti místního trhu. Příkladem takové firmy je například švédsko-japonský Sony Ericsson.


Historie
1950 – Založena společnost Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A.
1953 – Slavnostní otevření továrny Zona Franca.
1957 – Odstartována výroba modelu SEAT 600 (Fiat 600) a tím začíná éra masivní motorizace ve Španělsku.
1965 – První export automobilů SEAT do Kolumbie.
1968 – Výroba značky SEAT dosahuje hodnoty 1 milionu kusů.
1973 – Výstavba Technického centra značky SEAT v Martorellu.
1974 – Je vyroben dvoumiliontý vůz SEAT. Nákup výrobního zařízení v Landabenu (Pamplona).
1975 – Technické centrum v Martorellu začíná pracovat.
1982 – Se společností Volkswagen jsou podepsány dohody o průmyslové a hospodářské spolupráci.
1984 – První model Ibizy opouští montážní linky továrny Zona Franca.
1986 – SEAT začal exportovat do Evropy.
1989 – Začala výstavba továrny v Martorellu.
1990 – Název Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. se mění na SEAT, S.A.
1991 – Přestavení prvního modelu Toleda, který byl vyvinut v rámci skupiny Volkswagen Group.
1992 – SEAT se účastní XXV. olympijských her v Barceloně jako partner a sponzor.
1998 – V Paříži představeno nové Toledo. Přináší novou a moderní tvář výrobkům značky SEAT.
2002 – SEAT se připojuje k Audi Brand Group v rámci nově organizované Volkswagen Group.


Starší modely

SEAT 600/800
SEAT 850
SEAT 1200 Sport
SEAT 1400/1400A/1400B/1400C
SEAT 1430
SEAT 1500
SEAT 124
SEAT 127
SEAT 128
SEAT 131
SEAT 132
SEAT 133
SEAT Fura
SEAT Panda
SEAT Ritmo
SEAT Ronda
SEAT Terra
SEAT Inca
SEAT Málaga nebo SEAT Gredos
SEAT Marbella
SEAT Arosa


Současné modely
Současné modely jsou pojmenovány podle španělských míst.

SEAT Ibiza
SEAT Córdoba
SEAT León
SEAT Altea
SEAT Altea XL
SEAT Toledo
SEAT Alhambra


Prototypy

SEAT 1400C Sport
SEAT Trans
SEAT Bolero
SEAT Formula
SEAT Salsa
SEAT Tango
SEAT Cupra GT



V průběhu let 2000 až 2004 SEAT investuje do tohoto technologického centra a adaptace výrobního procesu dalších 250 miliard peset. Vývojový komplex přímo sousedí s výrobním závodem ve španělském Martorellu a jeho rozloha je 130 km čtvrečních, z čehož 40 je zastavěno. V tomto areálu pracuje na 2000 zaměstnanců. Při vývoji automobilů SEAT je každým rokem na zkušebních okruzích naježděno na 5 milionů kilometrů testů, vyrobeno téměř 300 prototypů a při crash testech exekuováno na 170 vozů.

Přesně 13. listopadu 1953, vyjel ze závodu Zona Franca v Barceloně první automobil značky SEAT.Zakladatelem dlouholeté a úspěšné tradice se stal SEAT 1400, na svoji dobu poměrně luxusní a výkonný automobil poháněný motorem o výkonu 44 k, který mu uděloval rychlost až 120 km/h. Výroba modelů SEAT se rozběhla pouhé tři roky po založení automobilky SEAT a pět měsíců po otevření továrny Zona Franca.

Při zahájení výroby modelu SEAT 1400 pracovalo v továrně Zona Franca jen něco málo přes 900 pracovníků, pod jejichž rukama vznikalo denně pouhých pět vozů. Dnes SEAT zaměstnává na 14 300 lidí a z linek závodu v Martorellu sjíždí denně více než 2000 automobilů.

Od roku 1953 SEAT vyrobil a po celém světě prodal více než 14 milionů automobilů. Výroba se dnes koncentruje do moderního závodu Martorell, který byl otevřen v roce 1993. V Martorellu se vyrábí přes 450 000 automobilů ročně.

Automobilka SEAT se zásadní měrou zasloužila o motorizaci Španělska, zejména mimořádně populární a dostupný model SEAT 600 doslova postavil Španělsko na kola. Padesát let po uvedení prvního modelu se SEAT profiluje jako dynamická, neustále se vyvíjející automobilka vyrábějící mimořádně atraktivní, technicky vyspělé modely, jejichž charakteristickým rysem je sportovní image a vysoká kvalita. Vzrušující styling vozů SEAT přesně odpovídá firemnímu sloganu: "SEAT auto emoción". Dobrým dokladem je například atraktivní Ibiza, nejprodávanější model v celé historii automobilky SEAT, kterých se od uvedení v roce 1984 prodalo více než tři miliony kusů.

O směřování automobilky SEAT hodně napovídá také její nedávné začlenění do skupiny Audi Brand Group koncernu Volkswagen. Tato skupina, sdružující značky Audi, Lamborghini a SEAT, se soustředí na vývoj a výrobu výrazně dynamických, sportovně stylizovaných modelů.

S Alteou, která se stane vedle modelů Ibiza a León dalším pilířem značky, vstupuje SEAT do zcela nového tržního segmentu.



Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
___________O1 TDI
R.I.P. Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 12:43 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 8.říjen 2005 11:20
Příspěvky: 2356
Někde tady se to nacházelo, ale nemůžu to najít, takže ještě jednou z mé dílny. Přeloženo ze španělskeho originalu:


Značka, která chtěla být legendou


13. listopadu roku 1953 byla pořízena první fotografie automobilu značky Seat. Byl to Seat 1400, ten kdo žil v této době čekali léta na tento elegantní sedan v černé barvě a továrnou v Barceloně (B-87223). Nebyl to doopravdy první vůz z továrny, byl zkonstruovaný, pro zahájení automobilky, na území Franské říše.


Továrna byla založena v Barceloně a naproti kriteriím vládního franského systému co upřednostňoval jinou poloho, ale nátlak Fiatu byl velmi silný, jelikož dával přednost městu Ciudad Condal, protože mělo přístav. Vozy z továrny byly velmi polemické…..chtěli, aby továrna spadala pod město Madrid. Bylo to definitivní, první model továrny Španělské automobilové a Turistické Společnosti (SEAT), firma která zaměstnávala skoro 1000 zaměstnanců, kteří tvořili kampaň ,,Vždy budeš utáhnutý jako šroub.‘‘ Je to to, co omezilo dělnické práce, sloužili na zašroubování všech částí co přišli z automobilky Fiat v Turíně. V jakékoliv formě , Seat 1400 byl pro Španělsko v této době autentický a přepychový sedan. Stál 128.000 peset (769 euro) , cena, která byla přijatelná pouze pro vyčnívající franské boháče. V tomto roce se vyrobilo 959 automobilů. Výroba prvního Seatu v historii měla tři generace (známé jako A,B,C) zakončené o 10 let později. Seat 1400 byl prvním plodem, který byl ovšem na chvíli pozastaven Ministerstvem průmyslu: Továrna na výrobu španělských automobilů. Námořní inženýr José Odtiž Echagüe, také zakladatel firmy CASA (1923), byl jejím prvním prezidentem. Nic k vidění v současnosti. Seat patřil společnosti Volkswagen jehož prezident, němec Andrea Schleef představil svůj poslední model: Toledo, další způsob sedana, evoluce Altei(byl vybavený nejlepší technoligií německé značky). Jako firma, byl Seat založen 9. května roku 1950 se základním kapitálem 600 milionů peset (3.6 milionů euro). 51% přišlo z Národního průmyslového institutu (INI), mezitím co Fiat přinesl 7% a licenci své automobilové továrně. Zbytek se rozdělil mezi 5 španělských bank. Jenže historie Seatu není jen historií automobilových továren, ale taky historií Novodobého Španělska, historií plánu rozvoje diktátora Franka, historií prospěchářství co zaplnilo zemské cesty a silnice, historií zrození španělské demokracie, historií krize v 80. letech a znovuzrození ekonomiky v 90. letech, když firma přešla do ruk společnosti Volkswagen.

Symbol Seatu

Na Seatu 1400 nebylo nic zajímavého s porovnáním se Seatem 600, model který byl sestaven ve velkovýrobě po dobu 3. let (1957) a stál skoro polovinu jeho normální ceny. Seat 600 je nejvýznamnějším symbolem poloviny století a v životě celé této značky, také prodeje ,který znamenal španělskou společnost. To vše znamenal tento model, který se přestal vyrábět v roce 1973 za výroby skoro 800.000 automobilů. Na základě toho vznikl seriál Cuéntame. Setkáváme se zde s rodinou Alcántara, která si chce koupit své první auto. Rozbilo se cizí rukou (tehdejší způsob financování) zaplatili 65.000 peset (390 euro) tolik stál Seat 600. V tomto automobilu s 3,29m délky, 1,38m šířky a 1,35m výšky se dalo objet Španělsko a vlezla se do něj početná rodina.To vše bylo možné, ale přesto neuvěřitelné s jeho 600c.c. a 21.5 CV. V této době (1972) byl Seat první španělská prodejní firma a v roce 1977 s 32,140 zaměstnanci, byla zaznamenána jeho největší zaměstnanost. Ale pevná produkce přišla až roku 2000 s 516,146 automobilů za rok. Seznam zaměstnanců byl zredukován o 15,000 zaměstnanců. Během dvou let se slavilo (skoro) 50, výročí prvního španělského modelu vyrobeného na území Franské říše. Seat 1400, první Seat oslavil 50, narozeniny, Seat 1500 oslavil 40,let, Seat 124 oslavil 35. let, a poslední Seat 600 co vyšel z výroby, 30.let. Seat 1500 byl představený v červnu a začal se prodávat v listipadu roku 1963. Seat byl připraven na zdvojnásobení kapacity ve výrobě, to činilo 100.000 automobilů ročně a byl založen Fiseat. Jeden z jeho modelů měl podobnou karoserii jako Seat 1400C, s motorem původně z Fiatu ale silnějším motorem (72CV frente a 58). Přestal se vyrábět v roce 1972 (vyrobilo se 140,000 automobilů) a jeho obraz se vždy spojoval s taxíky (měli dieselové motory z Mercedesů) a byly to unikátní sedany, když se začaly vyrábět rodinné verze, jedna sedmimístná a druhá pick-up. V roce 2003 slavil 30,narozeniny poslední Seat 600, automobil co se stal hitem po celém Španělsku. První byl vyroben v roce 1957 a byl zcela identický s Fiatem Seicentem: dvoudveřák s motorem vzadu. Tento rok do 31,prosince se prodalo 2,586 automobilů. Během jeho 16. let života (,,zemřel‘‘v roce 1973) se vyráběly verc¨ze kabriolet a čtyřdveřáky (Seat 800). Měl velký úspěch po dobu 3 let. Jen tak mohli uspokojit 100,000 uchazečů o automobily.

Další prodejní ůspěchy

Seat 124 přišel ve velmi dobrém čase pro Seat. Přišel rok 1978 a španělská značka už vyráběla 200,000 automobilů v sezoně a měla blízko k neuvěřitelnému číslu v milionech vyrobených automobilů. Přišel motor o 1,2 litrů a 60CV k němu se za čas připojil motor 1,6 1,8 2,0. Přestal se vyrábět v roce 1979. Nahradili je Seat 131 a Seat 132. Přesně v roce 1968, když přišel první milion vyrobených automobilů, byla to čest pro Seat 124, model co se již nevyráběl. Seat pokračoval ve výrobě s licencí od Fiatu, žádali to co měli všechny modely z italské firmy, které přišli do naší země (do Španělska). Z italských forem byl nějaký co se mohl zařadit mezi automobily Seatu, jako Seat 133 a Seat 1200Sport. V průběhu let španělská firma dosáhla 4 milionů vyrobených automobilů, a už vlastní druhou továrnu v Landabenu (Pamplona) Vše začalo nasvědčovat ke změně směru k horšímu. Země se obnovuje, značka ovšem bojovala o přežití. Ropná krize znamenala hodně pro tuto značku a pro rozpínavé aktivity Španělské vlády (žádali více kapitálu do fabrik), která nepomohla. Ford vymítá vchody do ostatních fabrik jako Peugeot nebo Citroën, kteří uvažovali o spojení s Fiatem. Seat spolu s italama byly málem zničeni, ale také prošli těžkou dobou krize. Značka která patřila Giovannimu Agnellimu, ten zanechal svůj vztah k Seatu spolu s momentem kdy byl Fiat připravený splynout se španělskou značkou.

Sbohem Fiat, Nazdárek Volkswagen

Ale v roce 1981 Fiat neposlal kapitál a jeho část fabriky byla prodána INI , to byl konec 30,leté spolupráce. Seat se stal na 100% španělskou značkou, ale pochybností bylo jestli mohli udržet výrobní rytmus jak ,,jede‘‘a jaké modely e vyrábí, také nemohli již počítat s licencí od Fiatu. Smlouvy co značka podepsala s Volkswagenem v roce 1982 dovolili, že o rok později zahájí na území franské říše výrobu značky Volkswagen Passat, a že v roce 1984 mají místo v Landabenu kde se vyráběl Volkswagen Polo. Budoucnost Seatu byla více než nejistá od okamžiku z ekonomického pohledu. Pokračoval vývoz modelů jako byl Seat Ibiza, něco do sebe měla i značka Seat Malaga, a zvýšilo se číslo výroby ve všech jejich továrnách a také objem vývozu. Od roku 1980 do roku 1986- samostatnost Seatu znamenala důležitý proud spadající pod ztrátovou ekonomiku , která přinesla firmě limitovanou životní situaci. Zastavila se výroba modelů jako byl například Seat 132. V roce 1982 byl vyroben Seat Ronda poté pokračoval Seat Panda, Seat Málaga a Seat Fura. A přišla další Ibiza. To bylo roku 1984. Jednalo se o rozvojový model španělské značky, konečně rozbili své spojenectví s Fiatem. Prestižní návrhář Giorgio Giugiaro dal vozu tvar, který se představil v nových rozměrech než měla jeho konkurence. Drby v této době říkaly, že se jedná o italský projekt pro Volkswagen, který odmítl německou značku. V každém případě projekt fungoval. Motory Systém Porsche byly přesvědčivou třešničkou na dortu celého souboru. Na výrobu přišla opět Ibiza, poté co přišli další lidé do marketingové společnosti: Seat Brisa, Seat Teida. Nakonec se dalo přednost praktickému užívání jmen španělských měst jako například Seat Málaga, Seat Ronda. První automobil přišel z továrny z území franské říše 27,dubna roku 1984. Málo se věřilo že tento automobil přežije dvě desetiletí či více, když měla pět generací během níž bylo vyrobeno více než 3,300,000 automobilů, které představili 40% prodejem značky. V roce 1986 Volkswagen rozhodl spojit se španělskou značkou,spojení skončilo ovšem totálním pohlcením, s 51% prvních akcí a 75% na konci toho stejného roku. Asociace byla užitečná a vstup do 90,let silného Seatu do společnosti, která v něj začala věřit. Druhá generace Ibizi váhala jestli se má vůbec objevit na trhu. To bylo roku 1991. Lidé ji znali jako New Style. Měli s ní úspěch. Mezi touto a předešlou dobou prodali skoro 1,300,000 exemplářů. Bezpochyby , excelentní průběh prodeje vyburcoval Seat pustit se do nového projektu: továrna v Martorell. Odtud přišla zrovna třetí generace Ibizi. Výrobou tohoto modelu se shodovala s otevřením části závodu pro krále Juana Carlose. To bylo 22,února roku 1993. Nedávná histoie je již známá. Modely jako Seat Toledo, Seat León a Seat Ibiza důkladně studovali změnya poskytly vstup dalším stylům jako například Seata Altei. Navíc, nová továrna v Martorell se přeměnila v působivý příklad schopný pracovat s různými střechami, tvary a podvozky, a nabídnout lepší kvalitu.Seat pokračuje a stává se čím dál tím víc vyspělejším.

Modely vyrobené mezi rokem 1953 - 2005


1953-59 1960-69 1970-79 1980-89 1990-99 2000-05 Prototypy
*1400 *1500 *124 Sport *Panda *Toledo 1 * León *Bolero
*600 *800 *127 *Ronda *Ibiza 2 *Ibiza 3 *Fórmula
*850 *132 *Trans *Córdoba 1 *Córdoba 2 *Salsa
*850 Coupé *133 *Fura *Inca *Altea *Tango
*850 Spider *131 *Ibiza 1 *Alhambra *Toledo 3 *Cupra GT
*124 *1200 Sport *Málaga *Arosa
*1430 *128 *Marbella *Toledo 2
*Lancia *Terra
*Ritmo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 21:06 
Offline
SEATí důchodce
SEATí důchodce
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.leden 2006 21:07
Příspěvky: 9023
Bydliště: ŠTATL, ale su z HANÉ
Pohlaví: Muž
Auto: TOLEDO II TDI
klucííííííííííí perfekt, pěkně ste se toho chopili 8) 8) 8)

_________________
TOLEDO II TDI updated :x :hehe:
ŠKODA RAPID 130 85' Veverka
Rodinná Octa 2.0

www.japl.cz-služby od Jima Pojištění nejen vozidel- Allianz, Axa ČPP, ČSOB, Triglav, Uniqa + Prodej olejů Castrol, GULF, Shell, Total, Vifů a provozních kapaliny přímo v centru Brna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 7.červen 2007 22:18 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 30.červenec 2006 17:37
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha
Vyjelo vůbec někdy z automobilky Seat nějaké auto s náhonem na zadek?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek 8.červen 2007 08:12 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 20.leden 2005 22:01
Příspěvky: 22714
Bydliště: Hostouň
Pohlaví: Muž
Auto: SEAT Toledo V5
http://seat-klub.cz/Seat.aspx

_________________
FINKAP s.r.o. - Finance, kapitál, pojištění
SEAT-mania.cz | auto-mania.cz | bike-mania.cz | EkologickáAuta.cz | PneuMagazín.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek 10.leden 2008 12:14 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 8.říjen 2005 11:20
Příspěvky: 2356
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa 12.listopad 2008 17:53 
Offline
SEATí důchodce
SEATí důchodce
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.leden 2006 21:07
Příspěvky: 9023
Bydliště: ŠTATL, ale su z HANÉ
Pohlaví: Muž
Auto: TOLEDO II TDI
http://www.automotorevue.cz/auto/clanek ... ke-koreny/

_________________
TOLEDO II TDI updated :x :hehe:
ŠKODA RAPID 130 85' Veverka
Rodinná Octa 2.0

www.japl.cz-služby od Jima Pojištění nejen vozidel- Allianz, Axa ČPP, ČSOB, Triglav, Uniqa + Prodej olejů Castrol, GULF, Shell, Total, Vifů a provozních kapaliny přímo v centru Brna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Historie seatu
PříspěvekNapsal: pondělí 16.únor 2009 21:05 
Offline
SEATí důchodce
SEATí důchodce
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.leden 2006 21:07
Příspěvky: 9023
Bydliště: ŠTATL, ale su z HANÉ
Pohlaví: Muž
Auto: TOLEDO II TDI
pěkný souhrn modelu+info
http://seat.katalog-automobilu.cz/

_________________
TOLEDO II TDI updated :x :hehe:
ŠKODA RAPID 130 85' Veverka
Rodinná Octa 2.0

www.japl.cz-služby od Jima Pojištění nejen vozidel- Allianz, Axa ČPP, ČSOB, Triglav, Uniqa + Prodej olejů Castrol, GULF, Shell, Total, Vifů a provozních kapaliny přímo v centru Brna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Historie seatu
PříspěvekNapsal: sobota 20.červen 2009 12:34 
Offline
SEATí důchodce
SEATí důchodce
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.listopad 2008 20:13
Příspěvky: 7173
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo 1L
tady jsem nasel zajimavou stranku,snad asi se vsemi seaty,to ale nevim jiste http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... start%3D60

_________________
Seat Toledo 1L 1,6 101koni ztoho jich je uz asi 15 mrtvejch
Mé Srdce Tluče pro Seat!
Vytvoril jsem si svuj vlastni svet - Rimmrosvet :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Historie seatu
PříspěvekNapsal: sobota 20.červen 2009 23:12 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 26.říjen 2008 22:17
Příspěvky: 2792
Bydliště: Čestice
Pohlaví: Muž
Auto: Seat toledo 1.9 TDi,81 kW
No některý kousky jsou fakt zajímavé :o

_________________
Šumavskej Ledoborec II,1.9 TDi,81kW :zima2: Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Historie seatu
PříspěvekNapsal: sobota 20.červen 2009 23:15 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 6.listopad 2008 21:18
Příspěvky: 1198
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M
Taky jsem na to ráno docela čučel :mad:

_________________
Seat Leon Top Sport 1.9 TDI 110 kW

BLACK LEON ala "Roméro"
viewtopic.php?f=39&t=17533


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Historie seatu
PříspěvekNapsal: sobota 20.červen 2009 23:29 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 26.říjen 2008 22:17
Příspěvky: 2792
Bydliště: Čestice
Pohlaví: Muž
Auto: Seat toledo 1.9 TDi,81 kW
Některý modeli mi ale připomínají uplně stejné auto pod jinou značkou :think:

_________________
Šumavskej Ledoborec II,1.9 TDi,81kW :zima2: Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie