SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je sobota 15.prosinec 2018 10:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: pátek 23.leden 2015 06:31 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
Dobry den. Je tu pisane podobne tema ale bez odpovede na moju otazku a problem.
Momentalne mam zavadu niekde v systeme a velky problem s plynovym pedalom. Auto som si dal na vag a našlo jednu chybu, vypis priložim neskor. Mam cordoba 6l2 benzin 1,4 16v 2004 BBY . A k mojmu problemu : po vymene dvoch zapalovacich cievok na 2 a 3 valci, som mal klud asi tyžden. Potom sa objavila kontrolka diagnostiky motora. Auto som na napojil na vag a vyskočila chyba 01314 adresa 03 .... kod chyby som už pozeral. Zrejme pojde o znečistenu škrtiacu klapku kedže auto sa tak začalo prejavovat po doliati motoroveho oleja. Ak nie opravte ma. Tak čakam na vikend aby sa to vyčistilo . No dalsi problem nastal taky že pri jazde mi začne svietit aj EPC, otačky začnu padat dole , ubytok energie čo spozorujem na svetlach a prestane mi reagovat motor na stlačenie plynoveho pedalu. Otačky potom samovolne stupnu na 1200 -1300 ot/min a reakcia na pedal stale nič. Jedine co pomože je zastavit, vypnut motor počkat asi 10 minut , nastartovat a auto ide bez problemov ( chvilu ). Tak som to testoval a prišiel na jednu vec. EPC sa mi rosvieti ked za jazdy zaradim neutral a stači jemne ťuknut na brzdu. V tom okamžiku zasvieti EPC, auto z volnobežnych otačok 850 ot/ min sa trochu pridusi a hned otačky stupnu na tych 1200 a tam sa držia a už viem že je zle. Pokial nevypnem motor.Reakcia na pedal alebo zaradenie rychlosti - žiadna , len aby som uhol z cesty na tych otačkach. Ako nejaky nudzovy stav. Nemal niekto podobny problem ? Kde začat ? Zhrnuty koberček pod pedalom som nemal a neni to ani brzdovy spinač.Radenie rychlosti ide normalne a beviem či to pomože. Robi to zrejme už pri zohriatom motore. Len pre info . Ďakujem za každu radu
Tu je chyba : ale asi malo

VAG-COM Version: Release 409.1-US


Chassis Type: 6L - Seat Ibiza
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller:
Note: Can't Synch Baud Rate

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 6Q0 907 379 G
Component: ABS 5.7 FRONT V40
Coding: 00044
Shop #: WSC 06441
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: pátek 23.leden 2015 09:46 
Offline
SEATí školák
SEATí školák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 2.listopad 2005 23:00
Příspěvky: 1579
Bydliště: Rokycany City
Pohlaví: Muž
Auto: embéčko v kombíku
ještě jednou to vem na diagnostiku a změř plyn. pedál myslím že je to blok 62 při jízdě a 60 je přizpůsobení el. plynu pedalu

_________________
postfiremní škodovka sup 2 CR 125Kw
diagnostika SuperVAG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: pátek 23.leden 2015 15:19 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
Jirka cordoba GT TDi píše:
ještě jednou to vem na diagnostiku a změř plyn. pedál myslím že je to blok 62 při jízdě a 60 je přizpůsobení el. plynu pedalu


Skusin tmdnes nasimulovat podmienky aby to došlo do toho stavu a potom zapojim na vag a uvidim. Popripade členy jak sa budu chovat. Zatiak dakujem za čislo blokov. A otazka treba to testovat za jazdy ten pedal alebo stači ked už nebude reagovat . ? Pretože je problem s prenosnym notebookom.
edit : Dnes som skusil nasimulovat podmienky aby sa objavila zavada a vobec nič, robil som všetko možne z autom a vobec nič. EPC zasvietilo ale plynovy pedal reagoval. Sice trochu divne, ale reagoval. Divne myslim tak, ze po vyradeni rychlosti, otačky sa chvilu ešte drzali napriklad na 2500 a potom pomaly klesli dolu na 900. obcas sa drzali trochu vyssie na volnobehu 1200 ale pedal reagoval. Už ma to nebavilo po pol hodine blbnutia za autom, nizke otačky, vysoke otačky, a závada nikde. Stale mi svietila , kontrolka motora, a EPC. Tak som vytiahol pc , a napojil na vag 304 s OBD kablom. Velmi som ani nebol prekvapeny ze sa našli tieto chyby. prikladam : podotykam, v ten moment plynovy pedal fungoval.

VAG-COM verze: Release 409.1-S

Číslo dílu: 6Q1 937 049 D
Díl a/nebo verze: 0000 BN-SG. 1S34
Kódování: 16524
Číslo dílny: WSC 06441
3 závad nalezeno.
00890 - Switch for Heated Rear Window (E230)
27-10 - Implausible Signal - Sporadická
-----------------------------------------------------
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 GM
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4MV 5159
Kódodvání softwaru: 00071
Kód opravny: WSC 06441
Dodatečná informace:
7 Nalezeny chyby:
16585 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) El.zavada v obvodu
P0201 - 35-10 - - - Sporadicky
16586 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) El.zavada v obvodu
P0202 - 35-10 - - - Sporadicky
17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
P1425 - 35-10 - - - Sporadicky
16587 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) El.zavada v obvodu
P0203 - 35-10 - - - Sporadicky
16588 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) El.zavada v obvodu
P0204 - 35-10 - - - Sporadicky
17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-10 - - - Sporadicky
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - - - Sporadicky

--------------------------------------------------------------------------------

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 6L0 920 820 F 
Komponent a/nebo - verze: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12
Kódodvání softwaru: 00147
Kód opravny: WSC 00000
Dodatečná informace:
1 Nalezeny chyby
01176 - Klicek
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
----------------------------------------------------------------------------------

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: XX - All to 2002
Scan: 01,11,41,02,12,22,03,13,14,24,34,44,54,15,25,35,45,55,65,75,16,26,36,46,56,66,76,17,37,47,67,08,18,09,19,29,39,49

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 GM
Komponent: MARELLI 4MV 5159
Kódování: 00071
Opravna #: WSC 06441
VSSZZZ6LZ4R198547 SEZ7Z0D2442679
0 Nalezeny chyby:

Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6Q0 907 379 G
Komponent: ABS 5.7 FRONT V40
Kódování: 00044
Opravna #: WSC 06441
0 Nalezeny chyby:

Adresa 44 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6Q0 423 156 AB
Komponent: LenkhilfeTRW V270
Kódování: 10111
Opravna #: WSC 06441
0 Nalezeny chyby:

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 25 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: Bitte Adress
Komponent: e 17 eingeben
Žádné chyby v paměti závad
nebo řídící jednotka chybové kódy nepodporuje
nebo nastala chyba v komunikaci

Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6Q0 959 433 E
Komponent: J0 Komfortgerát 0002
Kódování: 00258
Opravna #: WSC 06441
2 Nalezeny chyby:
00929 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana spolujezdce (F221)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky

Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6L0 920 820 F 
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12
Kódování: 00147
Opravna #: WSC 00000

0 Nalezeny chyby:

Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6L0 820 045
Komponent: Klimaanlage X0840
0 Nalezeny chyby:

Adresa 09 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6Q1 937 049 D
Komponent: 0000 BN-SG. 1S34
Kódování: 16524
Opravna #: WSC 06441
3 Nalezeny chyby:
00890 - Tlacitko vyhrivani zadniho skla (E230)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
01598 - Napeti akumulatoru vozidla
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
49-00 - bez komunikace

Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: 0065 GATEWAY CAN 1S34
Kódování: 00014
Opravna #: WSC 06441
1 Nalezeny chyby:
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
49-00 - bez komunikace

Konec -------------------------------------------------------


AKo je vidno, blok 62 a 60 ani nemam, takze pedal som nemal ako skontrolovat.
Pomože toto trochu? može to byt stale tou klapkou škrtiacou , alebo sa mam zamerat najskor na to potrubie, a elektricke obvody k vstrekovacim ventilom ?
Chyby som len vymazal, aby mi to nesvietilo, ale to príčinu neodstrani. Nasledujuca jazda prebehla normalne, az na tie mierne zvyšene otačky na volnobehu.


Naposledy upravil TomášM dne středa 28.leden 2015 13:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: úterý 27.leden 2015 11:32 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
Chyby boli zmazane, a o dva dni mi vyskočila diagostika motora a EPC , ale auto jelo dalej v pohode, s tym že se auto trochu pridusilo skoro az skapal motor, no nabehol a išiel dalej. Dal som to na VAG a našlo toto, čo mi zužilo okruh zavad, kedze hore uvedene, boli aj chyby z minulosti. Toto su nove chyby, mohol by niekto poradit? Mam podozrenie na EGR ventil, elektromagneticky ventil, snimač tlaku v sacom potrubi, a klapka....co vy :/ ?

Číslo dílu řídícího modulu: 036 906 034 GM
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4MV 5159
Kódodvání softwaru: 00071
Kód opravny: WSC 06441
Dodatečná informace: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
3 Nalezeny chyby:
17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
P1425 - 35-10 - - - Sporadicky
17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-10 - - - Sporadicky
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - - - Sporadicky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: úterý 27.leden 2015 13:42 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: pátek 11.prosinec 2009 18:32
Příspěvky: 2900
Bydliště: Ostravsko
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1p 1,6 75Kw
To vypadá na váhu vzduchu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: úterý 27.leden 2015 23:39 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
Uz len na to sa sustredim . Dnes to urobilo zase. A co som si vsimol tak bolo to v nudzovom rezime a pri stlaceni na brzdu mi svietilo spiatockove svetlo spolu s brzdovymi. Tak to len taka takticka poznamka. A sterace si zacali robit co chcu. Ich vychodzia poloha je odrazu uplne hore, potom idu dole a naspat hore a tam ostanu. Velice zaujimave.
Nejde to nastavit nejako spatky do spodnej polohy ? Nemohli nejak preskocit nejake zuby . Raz sa mi stalo ze som tam mal podlizku proti mrazu na skle a omylom som narazil do packy sterackv. Chceli sa pohnut ale nemohli.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: středa 28.leden 2015 17:00 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: pátek 11.prosinec 2009 18:32
Příspěvky: 2900
Bydliště: Ostravsko
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1p 1,6 75Kw
Tak to je pěkný chaos,možná někde špatná kostra od světel.K těm stěračům to nevím nikdy se mi to nestalo a to mi na ibize zatuhly stěrače tak že když jsem je zapnul tak jeli tak pomalu že jeden stěr trval i půl minuty,někdy vypnula ochrana tak jsem musel brnkat po páčce až udělali jeden cyklus ale nikdy mi nepřeskočily o nějaký zub.Jediné co se mohlo stát že ti vyskočilo táhlo z hřídelky motoru a proto jsou teď v jiné poloze. I když mi přimrzly stěrače a já je zapnul tak to motor chvíly zkoušel s nimi pohnout ale za chvíly je vypnul,stačilo stěrače urvat od skla a zase chodily normálně.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: čtvrtek 29.leden 2015 11:35 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
ked sa vyserem na tie sterače, a ošulim aj tie svetla, tak som mal dnes na vagu auto a opet tieto chyby s malou novinkou ako predošle chyby... uz to bude zrejme, ta vaha vzduchu, klapka, či snimač...len vonku hrozne mrzne a to sa neda nic robit. Zatial len teorreticky

3 Nalezeny chyby:
17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-10 - - - Sporadicky
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - - - Sporadicky
17550 - Zjisteni zatizeni Mez nedosazena
P1142 - 35-10 - - - Sporadicky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: čtvrtek 29.leden 2015 16:10 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: pátek 11.prosinec 2009 18:32
Příspěvky: 2900
Bydliště: Ostravsko
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1p 1,6 75Kw
Ten snímač nadmořské výšky může být taky v pořádku a všechno může způsobovat ta netěsnost v sání.Budeš muset sundat klapu a mrknout na těsnění,klapa je na 4 torx šroubech.Nastartuj nechej trošku ohřát motor a potom na tom dělej,teplý motor budeš mít jako topení aby jsi při práci neumrzl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: pátek 30.leden 2015 22:32 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
A nemoze byt upchaty palivovy filter? ten som menil naposledy eee fakt neviem kedy, ale asi velmi davno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: sobota 31.leden 2015 22:24 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
Takže takto: dnes sme sa k tomu dostali a zhrniem to v par bodoch

-Výmena palivoveho filtra - závada pretrváva
-vyčistenie škrtiacej klapky a kontrola tesnenia klapky- uhol klapky je momentalne 2,8 stupna - závada pretrvava
-elektronicke odpojenie ERG ventila počas prejavujuceho núdzoveho režimu - motor bez zmeny , stale v nudzovom.
-kontrola aktivnych členov motora - OK
-nudzovy režim motora aj ked je vzduchovy čistič dole. Tam bola mala netesnot na hadičke do sania, utesnene - závada dalej pretrvava , motor v nudzovom

Nevedel som najst snimač tlaku v sacom potrubi, až po prichode domov v etose. Mal by sa nachadzat na lavo bloku motora. Zajtra skontrolujem podla obrazku, hadičky, a nejako vytiahnut ten snimač a ak bude treba vyčistim. Snad sa mi to podari. Otázka ktoru si kladiem čo sposobuje ten nepomer v sacom potrubi? Kde hladat chybu? čo ju sposobuje ked snimač to hlási. Chyby z VAG :

17961 - Signal snimace nadmorske vysky/tlak v sacim potrubi Nesmyslny pomer
P1553 - 35-10 - - - Sporadicky
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - - - Sporadicky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: sobota 31.leden 2015 22:27 
Offline
SEATí dospělák
SEATí dospělák
Uživatelský avatar

Registrován: středa 5.květen 2010 16:12
Příspěvky: 3850
Bydliště: ČR
Pohlaví: Muž
Auto: Toledo 1M 1,9TDi 81kW
Tak ti to bude někde přisávat vzduch, možná přes prdlý těsnění


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: sobota 31.leden 2015 22:29 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 23.leden 2015 05:58
Příspěvky: 16
Pohlaví: Muž
a ktore tesneni? kde asi? Na aute sa neda uz ani jazdit, sto metrov a stojim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: čtvrtek 24.listopad 2016 11:36 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 24.listopad 2016 11:20
Příspěvky: 1
Pohlaví: Muž
Mám asi stejný problém, rozsvěcí se ESP, nereaguje na pl. pedál, drží cca 1200ot. Po opětovném nastartování zase na chvíli OK. Poruchy píše 16490 obvod měření asolutního tlaku v sacím potrubí a 17912 sací system rozpoznána netěsnost. 1.4 16V 55kW.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Epc+ diagnostika motora + plynovy pedal
PříspěvekNapsal: úterý 9.říjen 2018 20:43 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 25.srpen 2009 21:51
Příspěvky: 100
Bydliště: Havířov
Pohlaví: Muž
Auto: Cordoba 6L, 1.4 16V, r.v. 2004
Zdarec, chlapi, toto téma je již mrtvé, ale málo kdo napíše výsledek - na co přišel, jak to opravil. Teď by mi to pomohlo, mám obdobný problém. Auto padá do nouzáku, diag ukazuje:

16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly
P0420 - 35-00 - -
16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal
P0106 - 35-10 - - - Sporadicky
17912 - System sani Zjistena netesnost
P1504 - 35-10 - - - Sporadicky

O katalazátoru vím, není původní, to bych až tak neřešil. pokud to snad nemá souvislost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie