Nedávno jsem koupil starou Alhambru (vlastně nekoupil, ale vyměnil za opel vivaro) a mezi závadičkami byly nefunkční střikovače. Vlastně motorek se točil, ale v nádobce nechtěla "držet" kapalina a stále tekla na zem. Hledal jsem čím to může být a sbíral rady. Jeden kamarád měl Hondu CRV a tomu se stalo , že drncnul do mantinelu z ledu a sněhu a protože tam je nádobka hned na ráně, bylo po ní. V zimě jezdit bez ostřikovačů se prostě nedá a tak zajel do Hondy a vyrazilo mu dech, že si za opravu řekli skoro pět tisíc a že není jediný, kdy s tímhle tam jezdí. Do jara nádobku zlikvidoval ještě znova a na podzim když auto prodával , zaplatil opět. Měl jsem oprávněný strach , že i tady to bude darda a tekoucí nádobka bude problém. Až teď když jsem měnil zimáky za letní, jsem demontoval plastový podběh a zjistil, že kapalina teče z motorku bokem. Hledal jsemna netu , kde se dá motorek sehnat a nakonec našel MJ auto , kde měli tyhle motorky nějak v akci a tak mě oprava i s poštovným přišla asi na 450korun. Nakonec jsem zjistil, že k výměně stačí povolit pouze dva šrouby na podběhu a bez sundání kola lze motorek vyměnit. A nakonec jsem se dozvěděl, že je to častá závada na Alhambrách, Sharanech a asi i Galaxy , ale naštěstí to jde docela snadno opravit. Má-li někdo zkušenosti z tekouicí kapalinou ostřikovačů, ohlaste se tu. Dědek
|