SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 16.prosinec 2018 05:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pondělí 18.červen 2018 05:37 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 158
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
1soda: 1.8 TSI má 5,2 l oleje.

Hrazda_CZE: jak často vytáčet ti nepovím, ale z těch 1500 rozhodně nezrychlovat na plný plyn. Po rovině či z kopce takhle jezdit nevadí. Já točím podle pocitu do nějakých 6000-6200 otáček. Pak už to nemá smysl.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pondělí 18.červen 2018 14:00 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1374
Pohlaví: Muž
Hrazda_CZE píše:
Takže jak často tu 1,8 vytáčet? Nebo na jaké otáčky jezdit?
Já se třeba po městě držím 1500 - 2000rpm. Ale po dálnici se s tím nemažu (cca 3000rpm). A s předjížděním na okreskách se také moc nežinýruju, když je příležitost (4000 - 5000rpm)...

1500-6000ot treba jazdit priebezne. Prave ta jazda 1500-2000 to zabija

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pátek 2.listopad 2018 20:10 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 263
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
,,Vfrmen,, tak co ten diesel 2 TDI spokojenost? Proč se ptám. Protože aktuálně v práci již třetí diesel Škoda (TDI 1,6, TDI 2/ 110 i 135 kw) do 100 tis. km se závadou na vodní pumpě. Mění to jak na běžícím pásu, naštěstí pro firmu v záruce a potom se stejně strácí kapalina, která se musí dolejvat. Údajně jsou tam moc velké tlaky? :mad:
Což u ojetit většinou už v záruce není a nový majitel jen ,,krvácí,,.

Takže pozor potenziální majitelé TDI, snad se to netýká i Seatů.
Nejen, že ty TDI žerou olej, teď už i kapalinu a ještě Vás budou ,,buzerovat,, na STK.
Tak proto to mnoho majitelů prodává před první STK! :zed:

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pátek 2.listopad 2018 21:23 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 21:23
Příspěvky: 69
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: LEON ST
Frozz píše:
Ahoj,

poořídil jsem si Leona FR 2.0 tdi 110kw 2014 70.000km manuál a měl bych pár dotazů:

1) Můžu nechat udělat kvalitní chip? Kde je rozmezí, které bude stále bezpečné? Cca 170-175k?

2) Stačí měnit olej po 15, nebo radši 10k km? Jaký olej?

3) Je potřeba používat nějaká aditiva, když chci dopřát motoru to nejlepší?

4) mám při těchto kilometrech něco zkontrolovat/vyměnit?

5) Jak se celkově k TDI chovat, aby vydrželo co nejdéle a minimalizoval jsem riziko nějakých závad? Vím, že musím dochlazovat turbo a občas auto prohnat delší trasu po dálnicích, což nebude problém...

Vždy jsem měl turbo-benzíny, tak se ptám... :-)

Děkuju!


Mám něco podobného olej po 15 stačí, leju Long life olej

Chceš aby to vydrželo? Nechipuj, /a teď se do mě pustíte/ ale pokud už chip tak Motorpower, TDIFun, hlavně žádný slevomat atd. Rozhodně s brzdou.

Aditiva: dávám na nádrž 3odměrky VIF /superdiesel aditiv/

Vyměň všechny filtry a zkontroluj obecně auto. Ale není nic úplně co by se v 70 muselo hlídat.

Auto stejně jako dochlazuješ tak poctivě ohřívej, žádný že to studené necháš běžet na volnoběh!
Při jízdě nesleduj indikátor řazení jezdi kolem 2.000ot, nesnaž se akcelerovat na "dlouhé" kvalty z nízkých otáček /pod 1.500 ot/ pokud začne auto regenerovat DPF, nepřerušuj ho snaží se jet a držet otáčky kolem 2.300ot. Regeneraci poznáš podle zvýšených otáček na volnoběh PŘI STÁNÍ budou se držet kolem 1.000 ot.

Až si na něco vzpomenu, napíšu ;)

_________________
Něco o těch autech vím.....
SEAT Leon FR 2,0 TDI 110kw 2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pátek 2.listopad 2018 21:35 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 21:23
Příspěvky: 69
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: LEON ST
[/quote]
Malé upozornění na 135 kw - ve všech modelech koncernu ,,žere olej,, až 1 litr na 1000 km!!! Kup si raději benzín :D
Takže si při každém tankování připočti 0,5 oleje!!!
Jo a ostatní dieseli na tom jsou podobně. To je vzorek 10 firemních aut a hodně vlastníků TDI, i když nerado ti to potvrdí! Naproti tomu benzínové žádný olej nežerou........... :whistle:[/quote]

Osobně Mám 2x Tdi, ve firmě další tři z toho passata s 250.000km, a ani u jednoho Tebou popisované spotřeby nepozoruju. Nemluvě o celé flotile poj. o kterou jsem se staral v minulé práci....
Nesmysl, litr na tisíc km je i na normy zvýšená spotřeba uznatelná jako reklamace! Tyhle fámy miluju.
Litr na 10.000km to bych pochopil ale na litr na 1.000km jsem nezažil ani u "dálničních závodníků"

_________________
Něco o těch autech vím.....
SEAT Leon FR 2,0 TDI 110kw 2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: pátek 2.listopad 2018 22:00 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: pondělí 15.říjen 2018 21:23
Příspěvky: 69
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: LEON ST
Džirda píše:
,,Vfrmen,, tak co ten diesel 2 TDI spokojenost? Proč se ptám. Protože aktuálně v práci již třetí diesel Škoda (TDI 1,6, TDI 2/ 110 i 135 kw) do 100 tis. km se závadou na vodní pumpě. Mění to jak na běžícím pásu, naštěstí pro firmu v záruce a potom se stejně strácí kapalina, která se musí dolejvat. Údajně jsou tam moc velké tlaky? :mad:
Což u ojetit většinou už v záruce není a nový majitel jen ,,krvácí,,.

Takže pozor potenziální majitelé TDI, snad se to netýká i Seatů.
Nejen, že ty TDI žerou olej, teď už i kapalinu a ještě Vás budou ,,buzerovat,, na STK.
Tak proto to mnoho majitelů prodává před první STK! :zed:


Ještě že ty TSI jsou tak strašně spolehlivé, zejména ea188 co? /poddimenzované pístní kroužky, napínák rozvodů co nedržel tlak, řetězy co se vytáhly, padající přeplňování/ Nechci se hádat, ani mě to nebaví, ale info jedna paní povídala tady nikomu nepomůžou, chápu hájíš si "své", ale FAKTA jsou to co tady lidi zajímá....

_________________
Něco o těch autech vím.....
SEAT Leon FR 2,0 TDI 110kw 2017


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: sobota 3.listopad 2018 22:42 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 263
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
M@cic píše:
Džirda píše:
,,Vfrmen,, tak co ten diesel 2 TDI spokojenost? Proč se ptám. Protože aktuálně v práci již třetí diesel Škoda (TDI 1,6, TDI 2/ 110 i 135 kw) do 100 tis. km se závadou na vodní pumpě. Mění to jak na běžícím pásu, naštěstí pro firmu v záruce a potom se stejně strácí kapalina, která se musí dolejvat. Údajně jsou tam moc velké tlaky? :mad:
Což u ojetit většinou už v záruce není a nový majitel jen ,,krvácí,,.

Takže pozor potenziální majitelé TDI, snad se to netýká i Seatů.
Nejen, že ty TDI žerou olej, teď už i kapalinu a ještě Vás budou ,,buzerovat,, na STK.
Tak proto to mnoho majitelů prodává před první STK! :zed:


Ještě že ty TSI jsou tak strašně spolehlivé, zejména ea188 co? /poddimenzované pístní kroužky, napínák rozvodů co nedržel tlak, řetězy co se vytáhly, padající přeplňování/ Nechci se hádat, ani mě to nebaví, ale info jedna paní povídala tady nikomu nepomůžou, chápu hájíš si "své", ale FAKTA jsou to co tady lidi zajímá....


Bohužel zde neuvádím žádné fámi či jak říkáš jedna paní povídala! Jestli někdo nechce věřit ať si koupí co chce, pak bude nadávat jen sám sobě a nebo rychle prodávat: ať si to užije někdo jiný!
Ve firmě máme koncernové diesely všech kubatůr a výkonů a poctivě prohlašuji, že všechny žerou olej (už i 1 litr na 3000 km) aktuálně i chladící kapalinu (nechápu) a u třech se měnila i pumpa!!
Naproti tomu benzíny od 90 do 220 PS (RS) se olej a vůbec jiného nemění a nedoplňuje. Jezdí s tím ti samí lidé jak s dieselem. Dokonce aktuálně už kolegové říkají, raději na služebku chci benzín.
Tak si udělejte obrázek jaký chcete...... :zed:

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 NBFL pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: neděle 4.listopad 2018 10:53 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1374
Pohlaví: Muž
Ano,zeru tie tdi olej .....a na vela z nich sa straca aj voda . Je to systemom,ktory caka aj na tsi a ktory skurvi aj tie dve motorizacie u tsi ,ktore boli ako tak dobre. Ale tsi zere tiez olej ,dokonca v zatazi zmizne aj voda ,takze nemaju si tie motory co vycitat. Ja jazdim uz tretie tdi koncernove dlhsie s vyssim najazdom a chipom . Spotreba oleja sa hybe cca 2 dcl na 1000km ,olej menim po 10tkm ,takze ma to nijak neobtazuje (vsetko nad 10tkm je zamerne nicenie si motora). Vodne pumpy vedia odist,ale tie tiekli uz aj na starsich modeloch tdi motorov. Tu sa akurat pridruzila specialna pumpa s prekryvanim lopatiek a tento system sa vie pokazit.
Zasadny problem u koncernu je okrem systemu EGR,ktory je pichnuty priamo v DPF ,aj mini radiator kurenia. Prehriata voda sa potom v radiatore este viac spece a G13 v radiatore krystalizuje. PO najazde 140-150tkm je radiator na dve veci ,auto kuri slabsie a vyviera voda zo systemu lebo radiator je upchaty a voda nema ako cirkulovat a prehreje sa v module EGR. Zabavne je,ze aj keby vyvrela,vyvre z nadobky a okruhu kurenia,ale motor a vodny chladic nasavaneho vzduchu maju svoje chladice (2x vodny chladic cez cely predok) a motoru sa nic nestane. Aby toto clovek odstranil,treba vymenit radiator kurenia (vcelku otravna vymena,ale nieje narocna ani draha),k tomu viko nadobky a v horosm pripade modul EGR. Odporucam dat kvalitnejsiu nemrznucu ako je G13 vw. Doplnim,ze tymto trpia aj tsi neskor.

Aj napriek tomuto vsetkemu su tie auta navykove,nakolko 184 tdi v chipe je dynamikou zhodne zo starsou cuprou 240( edition 285,chip na 305ps) a to v rychlosti 40-170kmh,tiez z astrou OPC,a do 130kmh stiha aj cupre 300 dsg,alebo honde type R 9g (realne porovnania) Co bohate staci ,dava to radost a zaroven to ma spotrebu v cislach od 4.2-7l v meste . Krutiaci moment 440-460nm a vyuzitelnost vykonu a k tomu naladenie esc v sport mode,z toho robia dizlovu hracku,ktora sa da po chipe a uprave podvozku z golfu 7GTI nazvat sportovou.

Jedina alternativa k 184tdi je 1.8tsi. To som ale neupravoval a nechipoval,len jazdil nove. Cupra je sice uz inde,ale ma problem s podvozkom a olej zerie este viac . Cupra aj ked ma DCC,ma nizsie predne pruziny a chyba tam zakladna kompresia pruzin .Aj ked pri jazde posobia super,nemaju pritlak k ceste a vie to odchadzat na predku prec az kym nezaberie ten vaq svor. Cize cupra potrebuje tiez upravy ,bud predne pruziny z GTI ( su totozne pri GTI.GTI performance,GTI clubsport (bez dcc napriklad) ,alebo potrebuje silne stabiky od KW a k tomu par silentov . Az potom to zacne fungovat normalne. Ale jazdena alternativa do 15000eur neexistuje zatial a tsi zo 140tkm uz ja odmietam kupovat :mad: .


Ak by chcel ktosi naozaj spolahlivy dizel,je to ten starsi model. Ale zerie viac,ma vyssie emisie (bohuzial,aj to sa uz dnes musi riesit) a aj ked vo verzii FR 170tdi je hodne sportovy,nedokaze to na vode ci v extreme v zakrutach prenasat vykon na cestu,co FR 184 dokaze bravurne a v 90% tach zakrut tomu samosvor v mode esc sport nechyba . XDS + sa ESC sport dokazu zakrutu s vykonom po chipe a fajn gumami doslova vykruzit.

Este spomeniem,ze verzie 184 s motorom kodu cupa vie mat viac vykonu a je vzdusnejsi (moj mal 223.4/447nm). Novsi,s motorom 184 kod cuna ma uz utlmenejsi prejav ,pre zmeny v systeme vyfuku ,vraj aj vyssia euro norma(nemam potvrdene) a ten mi isiel po chipe na zelanie ,na 216ps a 457nm . V zaklade mal len 203ps v teplych podmienkach. Oba tieto motory ale maju nad 230kmh uz vysoku teplotu EGT ,takze nedoporucujem s nimi skusat maximalku. Ta by bola okolo 250kmh ,ak by mali vzdusnejsi vyfuk.

Zrychlenia 60-160 sa pohybuju nad hranicou 11s ,80-120kmh 3ka 3.9s,4ka 4.4s,5ka 5.7s .....(dlha skrina). Merane stopkami a tachom tak,ako som skusal X inych vozov a porovnaval. Pre zaujimavost, scirocco 2.0 tsi 211ps malo 12.7s ,megane RS 250 v chipe na 308ps mal 9.6s .

A ak sa niekomu zda,ze si kupi 150tdi aby usetril a chipne to na 185ps,musim ho sklamat. Nieje to to iste a nikdy nebude. 150tdi ma male tlmice ,ma tuhu zadnu napravu (co nieje az take zle ako to zneje),ma male predne aj zadne brzdy ,ma kovovoe tazke otoce tlmicov,ma slabsi stabilizator ,nema to esc sport mod ,ma to slabsie chladenie vodou (mensie cerpadlo vodne na chargecooler) . 150tdi umiera po chipe uz pri 3600ot,kde je maximum vykonu a viac ho to male turbo nepusti ,sice vykon a drzi a nepada potom vela ,ale prejav motora je unaveny,opozdeny a bez dynamickeho pocitu pre vodica ( tdi 150 highline rline golf 2015 v chipe na 189ps) . Kde 184 ma zhodny podvozok s cuprou (napravy),tak 150tdi pri seate ma zhodny spodok s 1.2 tsi.

Snad pomozu tieto skusenosti niekomu.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: neděle 4.listopad 2018 12:48 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 3.duben 2018 09:42
Příspěvky: 364
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSi 132 kW
Zajímavé počtení, díky. Měl bych ještě 1 otázku k oleji: do garanční prohlídky mi zbývá 15 tis km (aktuálně najeto 15 tis s výměnou v 5 a 15 tis) a to do jara určitě těch dalších 15 tis najedu. Takže mám olej raději ještě po 8 tis. vyměnit? Přeci jen teď v zimě není olej tak tepelně namáhán, na 2. stranu je tam čip... :think:

Edit: automechanik co mi teď olej měnil říkal, že už moc dobře nevypadal (černý od sazí)

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSi (2018) 220 HP/340 Nm
Obrázek
Verva 100 + VIF (1/2 doporučené dávky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon FR 2.0TDI 2014/2015
PříspěvekNapsal: neděle 4.listopad 2018 17:02 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1374
Pohlaví: Muž
Vylial som olej zo svojho meganu RS 250ps v chipe na 308ps ...po 17tkm,kedze som ho bral od kamosa co ho mal rok a pol po mne a olej bol cisty shit cierny ,ako farba ! ..horsi ako tdi......1.8tsi a tiez ine turba nesmu mat olej viac ako 12000km. NESMU....kto tvrdi opak,je uplny kkt.

_________________
Leon 2.0 tdi FR 184/ profituning BA > 220ps/460nm,gti 7 performance podvozok,clubsport S silenty ramien,stabiky GTI/arteon,cupra narazniky a vyfuk,314x30mm, predna rozpera karoserie/tlmicov.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


České Casino Online

Ceske-casino-online.cz - Internetové Kasino



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie