SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 17.leden 2021 04:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: sobota 7.listopad 2020 20:31 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 14.říjen 2020 12:40
Příspěvky: 2
Pohlaví: Muž
Dobrý den. Vlastním Seat Toledo 1m2 1.9 TDI 81 KW a mám problém s ohřevem motoru. Než se mi motor ohřeje na provozní teplotu tak to trvá klidně i 12 km, čím to může být ? Termostat je cca 4 měsíce starý. Díky za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: sobota 9.leden 2021 19:49 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 14.duben 2011 22:56
Příspěvky: 244
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 1.4
Pokud jedeš rovinku tak to klidně může tak být..Tyhle motory jak jsou úsporný tak ale i nemají zbytečný přebytek tepla a trvá to dlouho než se ohřejí.Pokud je okolní teplota pod bodem mrazu tak je to normální jev. Ale nový termostat neznamená funkční. Sáhni na trubku od termostatu když ti budíky ukazují cca 70 strupňů..pokud je teplá..propouští. pokud ne tak je termostat v pořádku.

_________________
Obrázek

4.2011 - 1.2012 Seat Leon 1.6 74 kw
1.2012 - x Seat Cordoba 1.9 TDI
81 kw + Chip,Kat Off,Egr Off,
No smoke No fun :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: neděle 10.leden 2021 20:37 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 202
Pohlaví: Muž
U mého 1.8 TSi, které se z principu ohřívá mnohem rychleji, je teď v zimě motor na provozní teplotě po cca 10-12 km jízdy, myslím tím teplotu oleje na 80 st. Voda je na 90 st po cca 4-5 km jízdy. Vše na rovině, souvislá jízda mimo město.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi turbo is20, FMIC Wagner competition, downpipe GTi , Remus cat-back exhaust, 213 kW(290 PS) /373 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: neděle 10.leden 2021 21:07 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 15.červen 2014 20:54
Příspěvky: 381
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1M 1.8t
Pokud člověk pustí hned ze začátku topení tak tím jen prodlouží dobu ohřívání,nafta má nízkou "výhřevnost" a puštěným topením se dost ochlazuje.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: pondělí 11.leden 2021 13:46 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6594
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Tudy1 píše:
U mého 1.8 TSi, které se z principu ohřívá mnohem rychleji, je teď v zimě motor na provozní teplotě po cca 10-12 km jízdy, myslím tím teplotu oleje na 80 st. Voda je na 90 st po cca 4-5 km jízdy. Vše na rovině, souvislá jízda mimo město.


jenze tady se neresi TSI, ale stary TDI ;) Pletes jablka a hrusky. Stary TDI funguje uplne jinak a ohrev orpavdu trva dlouho i kdyz je termostat v poradku.

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: pondělí 11.leden 2021 18:20 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 202
Pohlaví: Muž
Příklad s TSi jsem uvedl proto, že těch 12 km na ohřev mi v zimě u Diesela nepřipadá nijak mimořádný, když i u benzínu trvá ohřev relativně dlouho. To není o hruškách a jablkách.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi turbo is20, FMIC Wagner competition, downpipe GTi , Remus cat-back exhaust, 213 kW(290 PS) /373 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dlouhý ohřev motoru.
PříspěvekNapsal: pondělí 11.leden 2021 18:51 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6594
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
No bohužel je. "Nové" tdi ea288 mají, pokud se nepletu, stejně jako tsi ea888 svody chlazené vodou a tím pádem se ohřívají rychleji. Skoro 30 let stará rotačka to tak nemá. Ohřev funguje úplně jinak.

Tudíž srovnání je opravdu úplně irelevantní.

Když jsem před léty měl AHF a ALH rotačky záleželo na stylu jízdy. Na dálnici se to ohřívalo pomaleji, jelikož zátěž byla konstantní a relativně nízká. Pokud byl člověk prase, tak to šlo zahřát i za 5km, ale trpěl zbytek motoru

Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA