SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je úterý 22.září 2020 19:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Seatek se roznemohl
PříspěvekNapsal: středa 5.srpen 2020 13:17 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 5.srpen 2020 12:41
Příspěvky: 1
Pohlaví: Muž
Zdravím všechny čtenáře.
Tak doposud jsem to tady jen procházel a pročítal si vaše zkušenosti a tentokrát již došlo i na mě, no zkrátka potřebuji pomoc :). O víkendu jsem si se svou Altejkou jel po dálnici kolem Vyškova, když bez jakéhokoliv varování a jiných příznaků, motor zcela vysadil. Jedná se o 2.0 TDI (BKD) 103Kw. Mám ji již asi 8 let a doposud žádná větší oprava, krom běžné údržby. Viditelná závada žádná, nastartovat to již nešlo. Řídící jednotka nic nesignalizuje. Odtáhli jsme to domů. Tentýž den navečer jsem to znovu vyzkoušel nastartovat, a motor naskočil, po o něco delším startování. Zacouval jsem do garáže, chvíli jsem to nechal běžet, trochu motor potůrovat, a nezdálo se nic být v nepořádku. Pravidelný chod, zkrátka jako by se nic nestalo. Říkal jsem si ale, že pro jistotu vyměním alespoň palivový filtr a zajedu na diagnostiku. Druhý den jsem tedy vyměnil již zmíněný filtr a motor znovu nastartoval. Chvíli šel bez problémů, ale jak se začal zahřívat motor, začaly kolísat otáčky až nakonec zhasnul a již nešel nastartovat. Konzultoval jsem to po telefonu, ale k ničemu konkrétnímu jsme nedospěli s tím, že to může být cokoliv. Na diagnostice jsem zatím nebyl. Servis bude jako ta další možnost.

Možná souvislost - asi dva týdny dozadu jsem musel z důvodu "překážky na silnici" trochu rychleji přišlápnout plyn. Auto zakouřilo a po chvíli jsem si všiml, že svítí kontrolka řídící jednotky. V tu chvíli vlastnosti motoru beze změn až k oné výše popsané události. Může tyto problémy způsobit EGR ventil?

Děkuji všem, kteří se mně pokusí poradit :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seatek se roznemohl
PříspěvekNapsal: čtvrtek 6.srpen 2020 08:27 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 7.leden 2012 12:22
Příspěvky: 256
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 5F
Ahoj,

Muze byt ucpany saci kos v nadrzi nebo vadne cerpadlo, ze uz nestaci tlacit naftu. Dalsi moznost je vadny imobilizer, nebo nekde nacata kabelaz od kuny treba, atd .... Chce to napichnout na diag, takto tezko posoudit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA