SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 28.listopad 2021 11:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 19:30 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Otevřel jsem to VCDSkem, ale ne v jednotce 53, tu to nemá, ale v ABS modulu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 19:33 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
V katalogu to má blbě i ATE, ostatní prodejci to přebírají - jak Motora, AutoCardo, Autodoc atd., všichni nabízí ATE 13.0470-2785.2 a ty jsou jen 160mm dlouhé, orig TRW má 175mm.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 19:39 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6743
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Jojo, dostal jsi desky pro 312 kotouc. Zrovna nedávno jsem to řešil na FB s jiným člověkem, měl stejný problém. Přisly mu desky pro 312 kotouč.

Jsou 2 typy OEM desek:
8V0 698 151 B - pro 312 kotouc
8V0 698 151 C - pro 340 kotouc

bohuzel rozdil je jen v pismenu. Tipuju, ze jsi objednal pro pismeno "B". Je potřeba hledat ekvivalent "C"

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290 DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 19:41 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Jasně, ale existuje Cupra z roku 2017 s 312mm kotoučem? Pevně jsem věřil, že základ je 340mm a za příplatek Bremba 370mm.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 19:48 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6743
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Ne, vsechny Cupry, i verze 265 mela 340 kotouc. Je opravdu potreba hledat podle cisla dilu, ne podle motorizace. Pripadne hledat podle Octvie 3 RS, ta mela jen a pouze 340mm kotouc (vzadu mela bud 272 obyc nebo 310 chlazeny podle varianty)

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290 DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 20:00 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Je v to hokej, tady mají s tím stejným kódem dokonce troje různé desky v několika provedeních od ATE: https://www.autokseft.cz/ATE-Sada-brzdovych-desticek-ATE-Ceramic-AT-LD2617-13.0470-2617.2-nd1702168


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 20:03 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6743
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Ale tyhle vsechny jsou OK, vsechny jsou 175mm

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290 DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 20:12 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Spíš jaký je v nich rozdíl, v ceně se liší. Znám jen obyčejné nebo Ceramic, ale zde mají Ceramic AT, to netuším co je jinak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: pátek 12.listopad 2021 20:24 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6743
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
To ti neřeknu. Já kupuju TRW

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290 DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: středa 17.listopad 2021 16:30 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Tak nakonec jsem tam dal Brembo Xtra.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.listopad 2021 00:25 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 321
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
Jé, opět se tu řeší brzdy :smile: Pak prosím napiš, jaký jsou ty Brembo Xtra desky. Chci je dát tátovi na Fabii III 1.2 TSI. Tam by mohly celkem stačit. Jde mi hlavně o to, aby to nebyl odpad jako TRW (vydržely 40 tisíc km) nebo ATE a Zimmermann (vydržely cca 15-20 tisíc km). Podotýkám, že vždycky s novými kotouči. :think:

Já osobně už nic jiného než kombinaci Brembo Xtra kotoučů a Ferodo DS2500 desek nechci. To, jak to brzdí (a hlavně jak dlouho to vydrží brzdit aniž by to začlo vadnout) je fakt masakr. Bez legrace ty brzdy z toho udělaly úplně jiné auto. Tam, kde 312/272 brzdy byly dávno utavené, tady tohle se víceméně fláká... Ten pitomý XDS+ systém teď funguje ještě lépe a neutahá brzdy při jízdě do kopce.

Funguje to i za studena, s rostoucí teplotou ale ještě přidá, nepíská to, nehučí, ani nevibruje. Jediné u čeho si nejsem jistý jsou opletené hadice. Pedál je asi trochu tvrdší, ale žádný velký rozdíl to není. Aspoň to hezky vypadá, když se sundá kolo :)

V současné době najeto asi 10 tisíc km. Opravdu jsem maximálně spokojený a všem, kdo jezdí rychle tohle u 1.8 TSI doporčuju udělat. Sériové brzdy na 1.8 TSI nestačí ani omylem, pokud se využívá potenciál podvozku a motoru na maximum. Za ty peníze to stojí a mrzí mě, že jsem to neudělal hned...

Přidám i pár obrázků :) Jsem rád, že jsem nakonec zvolil černé třmeny, ne červené. Není to kolotoč a nevypadá to jako napatlané barvou v garáži. Ani to R označení mně už nakonec nevadí... No a poslední dvě fotky jsou se zimními 17" koly. Docela jsem měl vítr, jestli se brzdy vejdou, ale vešly. Těsně :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC; Golf R brzdy - 340/310mm Brembo Xtra kotouče+DS2500 desky+Hel Performance hadice; pneu Pirelli P Zero S.C.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.listopad 2021 14:52 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 280
Pohlaví: Muž
Pěkné. 8) Jenom asi trochu zvadne dynamika auta díky větším a těžším brzdám + to maličko rozhodí tlumiče(kvůli té hmotnosti). Nebo poznáš vůbec rozdíl? A cena kompletu? Dík

_________________
Leon FR 1.8 TSI APR 250k-400Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.listopad 2021 20:10 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 321
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
Samozřejmě, že na dynamice a pohodlí se to logicky NIJAK nepodepsalo. Rozdíl váhy tam sice papírově nějaký je, ale je třeba si uvědomit, kde ta váha je, jaký výkon auto má a kolik celé váží.

Dál se na tohle téma odmítám bavit, vede to akorát k hádkám s některými místními "experty".

O nákladech se ale klidně pobavím (všechny díly samozřejmě nové, nepoužité).

- Přední třmeny bez desek = 10 170 Kč (https://www.maxildily.cz/ - naprostá spokojenost!!)
- Zadní třmeny s elektromotory bez desek = 7 660 Kč (https://www.super-parts.cz/ - nedoporučuju!!)
- Desky Ferodo DS2500 = 5 200 Kč
(na obě nápravy - mám kamaráda, co má známého přímo ve Ferodu, proto jsou moje desky se signalizací opotřebení, což z obchodu možné není)
- Kotouče Brembo 09.A200.1X a 09.C306.1X = 8 202 Kč (https://www.autodily-pema.cz/)
- Brzdové hadice HEL = 3 013 Kč (https://www.highperformanceparts.cz/)
- Brzdová kapalina MOTUL DOT 5.1 = 800 Kč (Alza)
- všechny potřebné šrouby a přední štíty = 2 165 Kč (https://www.skoda-dily.cz/)
- montáž + zadní štíty (dodal jsem zadní nesedící - špatný kód) = 4 920 Kč

Dohromady tedy 42 130 Kč + 8 stovek flaška dobrého rumu pro majitele servisu za ochotu, se kterou k tomu přistoupil.

Ano, je to sakra hodně peněž, ale můj názor je takový, že tenhle upgrade je mnohem lepší pro můj styl ježdění, než utrácet nesmysly za zvyšování výkonu, který pak není šance dlouhodobě ubrzdit. To, jak to auto teď funguje, je prostě jinej svět a přesně takhle mělo sjíždět z výrobní linky. Ano, je to trošku overkill na těch 1235 kg (teď už možná 1270?), ale auto má mít rychlejší podvozek než motor a pořádné brzdy. Jinak jsou koně k prdu z poměřování ocásků na křižovatkách a dálnicích už jsem vyrostl.

Pokud bych parafrázoval Pavla Jandu (šéfredaktor Autofora) - kdo nepotřebuje takto vyřešené brzdy, tak nepotřebuje víc než 150 koní. Sériové brzdy 312/272 nestačí ani na využívání potenciálu 180 koní v běžném provozu.

Takže abych to uzavřel - pozitivum Leonu 5F je, že je to skládačka z koncernového lega, tedy jde všechno bez problémů udělat. Jen to stojí peníze. O zájemce o podobný upgrade ale musím varovat - přední velké přední brzdy jdou jen u aut s hliníkovými těhlicemi a silnějšími tlumiči (DCC tlumiče jsou silnější, proto auta s DCC už mají rovnou 312mm kotouče), zadní velké brzdy jdou jen u aut s multilinkem (tedy ty, co mají v základu 272mm kotouče vzadu).

(Pokud by náhodou měl někdo zájem o použité ale funkční zadní elektromotory společně se zadními třmeny pro 272x10 kotouče, můžeme se nějak domluvit.)

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC; Golf R brzdy - 340/310mm Brembo Xtra kotouče+DS2500 desky+Hel Performance hadice; pneu Pirelli P Zero S.C.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.listopad 2021 21:31 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 321
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
Jelikož mi už došla trpělivost s rozebíráním kola a špínou v autě, tak došlo v srpnu ještě k jednomu upgradu - montáž odnímatelného tažného zařízení Westfalia. Není vidět, pokud není nasazené, což byl požadavek č. 1, aby to nekazilo vzhled a pokud nasazené je a je zapojený nosič, tak vše funguje jak má (vypnutí parkovacích senzorů, řešení vypnutí mlhovky apod.), což byl požadavek č. 2.

Maximální svislé zatížení je 85kg, což bude dost i na nosič se třemi sjezďáky (nosič na 3 kola s nosností 60kg a váhou 23kg).

Zatím vyzkoušeno kvůli zranění bohužel jen dvakrát a pravděpodobně díky krátkému zadnímu převisu a DCC tlumičům není jedno 14kg kolo vůbec poznat na jízdních vlastnostech v zatáčkách, byť to i vzhledem k ceně kola a nosiče fakt neženu na limit tak, jako když jsem kolo vozil uvnitř... Dvě kola (tedy celkem 53kg na kouli) už lehce poznat jsou, ale opět nijak výrazně (auto se jen pocitově více naklání při akceleraci). Superb s nosičem bojuje kvůli měkkému podvozku a dlouhému zadnímu převisu výrazně hůře.

Největší překvapení je, že je klid i při 200km/h a kola na nosiči se nijak zásadně netřepou. Tedy ani rychlé přesuny nebudou problém, ale například cesta Plzeň - Trutnov za 1:56 už asi bohužel možná nebude. :twisted:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC; Golf R brzdy - 340/310mm Brembo Xtra kotouče+DS2500 desky+Hel Performance hadice; pneu Pirelli P Zero S.C.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pozitiva Leonu 5F
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.listopad 2021 23:03 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 190
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
mp390 píše:
Jé, opět se tu řeší brzdy :smile: Pak prosím napiš, jaký jsou ty Brembo Xtra desky.

Zatím si na sebe zvykáme, dám vědět až si plně sednou, ale vyvíjí se to pozitivně. Já googlil ty Feroda a podle stavu CZ e-shopů to vypadá, že vyklízí trh. EBC po špatné zkušenosti z mládí nechci - rozlepily se mi, jsou to předražené šmejdy.
Co tam máš za pneu? Jedna fotka Pirelli, druhá Bridgestone, ale zasloužilo by si to Micheliny...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA