SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pátek 27.listopad 2020 10:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: neděle 16.únor 2020 10:04 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: neděle 10.březen 2019 17:37
Příspěvky: 8
Pohlaví: Muž
Zdar, tato tabulka nesedí s tím, co mám v TP - motor DACA a Objem 1498. A krouťák v 17500 ot/min měly snad jen F1 před mnoha lety:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: čtvrtek 20.únor 2020 23:46 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 29.duben 2010 18:55
Příspěvky: 94
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 5F
Dnes se mi podařilo nahrát klokana
https://youtu.be/Fozw4Ddn-xU

Motor ohřátý po půl hodinové jízdě.
Při popojizdeni v kolone to je peklo :zed:

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 110kw@250nm DCC Desire Red

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 24.únor 2020 23:10 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 1.říjen 2017 20:35
Příspěvky: 294
Pohlaví: Muž
Auto: Leon FR 1.8 TSI 2018
Mám stejnou zkušenost s 1.5 TSI 110kW. Měl jsem ho na den jako náhradní auto.

Naladění toho motoru v Leonu je šílené. Zvuk tragédie, první třetina plynu nereaguje, rozjet se bez škubání prostě nejde. Nad 5 tisíci to umře, točit dále nemá smysl. Omezovač 6200 otáček.

Zajímavé, že ta samá verze v Golfu VII R-line je bez problémů. Ano, pořád to nejede a nezní jako 1.8 TSI, ale aspoň to necuká.

Celkově zkušenost s Leonem FR 1.5 TSI 110kW naprosto hrozná. Naladění podvozku vůbec neodpovídá "sportovnější" verzi. Na 18" kolech je to měkčí než moje 1.8 TSI s DCC na 17" kolech v režimu comfort. Takže to houpe a nedrží.

Naproti tomu Golf R-line byl tvrdý asi až moc - i na 15" kolech mi přišel tvrdší než moje auto na 17" kolech v režimu sport.

_________________
Seat Leon FR 1.8 TSI (2018), manuál, Nevada white, DCC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pátek 28.únor 2020 08:54 
Online
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 14.únor 2020 08:24
Příspěvky: 4
Bydliště: Opava
Pohlaví: Muž
Auto: Leon ST FR 2019
mp390 píše:
Mám stejnou zkušenost s 1.5 TSI 110kW. Měl jsem ho na den jako náhradní auto.

Naladění toho motoru v Leonu je šílené. Zvuk tragédie, první třetina plynu nereaguje, rozjet se bez škubání prostě nejde. Nad 5 tisíci to umře, točit dále nemá smysl. Omezovač 6200 otáček.

Zajímavé, že ta samá verze v Golfu VII R-line je bez problémů. Ano, pořád to nejede a nezní jako 1.8 TSI, ale aspoň to necuká.

Celkově zkušenost s Leonem FR 1.5 TSI 110kW naprosto hrozná. Naladění podvozku vůbec neodpovídá "sportovnější" verzi. Na 18" kolech je to měkčí než moje 1.8 TSI s DCC na 17" kolech v režimu comfort. Takže to houpe a nedrží.

Naproti tomu Golf R-line byl tvrdý asi až moc - i na 15" kolech mi přišel tvrdší než moje auto na 17" kolech v režimu sport.


Tak jasně, když přesedneš z 1.8, který je ještě z doby před filtrem, do 1.5, bude se ti to zdát vždycky slabé.

Vidíš to, já mám nově Leona ST FR 96kW a jsem spokojen, motor je zatím opravdu trochu jalový, ale počítám, že si to po zajetí sedné a pojede to o něco lépe. Osobně pro 3-člennou rodinnu ideální auto. Jinak rozjezdy u mě nic tragického a ten podvozek o kterém píšeš, je podle mě i (bez DCC) jeden z nejlepších ve své třídě. Pro mě představuje ideální kompromis mezi pohodlím a tuhostí, kdy ani na 18" kolech auto jezdí na nerovnostech hladce a v zatáčkách podrží, což se třeba o Octavii III na 18" říct nedá. Že by auto trpělo náklony při ostřejší jízdě, to jsem si nevšiml. Ale tak 100 lidí 100 chutí...

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 96kW 2019 Candy white 18" (bez DCC)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pátek 28.únor 2020 14:33 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
tak ja jsem byl v porovnani take trosku zklamany, ale ono je to o tom, jak s tim autem nakladas. pocitove si to sedlo nekdy po 8 tisich najezdu a ted jsem spokojen. hlavne s tim, ze jezdim v rozmezi 4.5-5 litru. po meste je to samozrejme vic (cca 5.7 prumer).
co jsem si vsiml je spis to, ze nekdy to auto jede vyrazne hure (do otacek se mu nechce) a zatim jsem neprisel na duvod. stalo se mi to asi 4x za tech 10 tisic, co mam najeto.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: neděle 8.březen 2020 10:27 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: sobota 16.březen 2019 22:10
Příspěvky: 60
Bydliště: Kousek od Ostravy
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1.5 Xcellence
Nazdarek,
měl bych dotaz na majitele 96kw.... Všiml jsem si dvou zajimavých věci po najetí cca 7500km
1: když jedu s rychlosti a pustím plyn tak aktuální spotřeba spotřeba nespadne na 0 tak jako vždy, ale zůstává kolem 1.5-1.9 ílitru ( dělá to od 80 km/h)
2: asistent co ukazuje řazení ( neřídím se jim :lol: ) začal při nízkých otačkach ukazovat podřazování..... kolem 1500ot např. jedu na dvojku pomalu do zatáčky a už to při 1500ot chce podřadit na jedničku... na ostatní rychlosti je to stejné... taky to nedělalo...

Docela by mně zajímalo jestli to tak mají všechny auta 8) 8) .... Jsou to takové zbytečnsti ale zarazilo mně že se to objevilo až teďka :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 9.březen 2020 12:31 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 7.leden 2019 09:53
Příspěvky: 116
Bydliště: Morava
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST FR 2.0 TDI 110kW (2016)
misha píše:
tak ja jsem byl v porovnani take trosku zklamany, ale ono je to o tom, jak s tim autem nakladas. pocitove si to sedlo nekdy po 8 tisich najezdu a ted jsem spokojen. hlavne s tim, ze jezdim v rozmezi 4.5-5 litru. po meste je to samozrejme vic (cca 5.7 prumer).
co jsem si vsiml je spis to, ze nekdy to auto jede vyrazne hure (do otacek se mu nechce) a zatim jsem neprisel na duvod. stalo se mi to asi 4x za tech 10 tisic, co mam najeto.

To, že auto jede někdy výrazně hůře, bych zřejmě připsal na vrub kurvítku jménem "regenerace GPF" (u dieselu je to DPF).
Za mě byly lepší motory 1.4 TSI 110kW (bez GPF), jenže ty už se přestaly dělat.


Naposledy upravil pckarlos dne středa 11.březen 2020 07:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 9.březen 2020 21:00 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
kecka píše:
Nazdarek,
měl bych dotaz na majitele 96kw.... Všiml jsem si dvou zajimavých věci po najetí cca 7500km
1: když jedu s rychlosti a pustím plyn tak aktuální spotřeba spotřeba nespadne na 0 tak jako vždy, ale zůstává kolem 1.5-1.9 ílitru ( dělá to od 80 km/h)
2: asistent co ukazuje řazení ( neřídím se jim :lol: ) začal při nízkých otačkach ukazovat podřazování..... kolem 1500ot např. jedu na dvojku pomalu do zatáčky a už to při 1500ot chce podřadit na jedničku... na ostatní rychlosti je to stejné... taky to nedělalo...

Docela by mně zajímalo jestli to tak mají všechny auta 8) 8) .... Jsou to takové zbytečnsti ale zarazilo mně že se to objevilo až teďka :-)


tak jsem si dnes dal tu praci a sledoval co a jak (aktualne mam asi 11tkm najeto). takze
ad 1) pokud pojedes na vysoky stupen (v mem pripade 6ka) a pojedes z kopce, tak se skutecne muzes dostat do stavu, kdy to kolem 1.4-1.6l zere bez plynu.
ad 2) podrazovani mi zacne ukazovat temer v jakekoliv rychlosti tehdy, kdyz se snazim slapnout na plyn a pritom mi otacky padly pod 1k. typicky toho dosahne adaptivni tempomat pribrzdovanim trebas ve meste.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 9.březen 2020 21:06 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
pckarlos píše:
misha píše:
tak ja jsem byl v porovnani take trosku zklamany, ale ono je to o tom, jak s tim autem nakladas. pocitove si to sedlo nekdy po 8 tisich najezdu a ted jsem spokojen. hlavne s tim, ze jezdim v rozmezi 4.5-5 litru. po meste je to samozrejme vic (cca 5.7 prumer).
co jsem si vsiml je spis to, ze nekdy to auto jede vyrazne hure (do otacek se mu nechce) a zatim jsem neprisel na duvod. stalo se mi to asi 4x za tech 10 tisic, co mam najeto.

To, že auto jede někdy výrazně hůře, bych zřejmě připsal na vrub kurvítku jménem "regenerace GPF" (u dieselu je to DPF).
Za mě byly lepší motory 1.4 TSI 110kW (bez DPF), jenže ty už se přestaly dělat.


tak se zminovanym motorem jsem najel asi 1500km a musim rici, ze jeho domnele plus je vyrazne vyssi zatah z nizkych otacek (lehce pod 2000 - za coz zrejme muze i jine zprevodovani - ta 1.5 tahne nad 2000 a pocitove mene - proste mensi turbo). v cem me nepresvedcil byla spotreba (evidentne vyssi zaber pri rozjezdu vic spapne u tohoto motoru) a hlucnost. dojem byl samozrejme sympatictejsi tim zaberem. nicmene kdyz jsem si porovnal svou trasu pri sve jizde, tak prumerna rychlost podobna. spotreba o cca litr vyssi.

jestli je to gpf, tak bych to musel zazit casteji, ne? po jak dlouhe dobe se to spousti?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: středa 11.březen 2020 07:14 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 7.leden 2019 09:53
Příspěvky: 116
Bydliště: Morava
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST FR 2.0 TDI 110kW (2016)
@misha: Regeneraci GPF si auto vyhodnocuje samo, stejně jako u DPF (u mě po ujetí každých cca 240 km).
Ale co jsem tak četl, regenerace GPF probíhá častěji než u DPF.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: středa 11.březen 2020 09:01 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
pokud probiha po 240km u tebe a probiha casteji, tak bych ji musel zazit cca kazdy druhy den. a to fakt ne. popravde, jak jsem nad tim tak uvazoval, tak to spis vypadalo, jako kdyz jedu na adaptivni tempomat a auto zacne pribrzdovat. tak nejak jako bych se pretlacoval s plynovym pedalem. a za tech cca 11tkm fakt asi 4x a spise kdyz to bylo v zabehu do 5tkm.

no uvidime, co bude. jinak jsem spokojen (az na drobne veci, ktere ale nemaji nic spolecneho s timto motorem > trebas nemoznost asistenta mrtveho uhlu v nyni uz starem modelu - ten novy co prijde ted, to pry ma integrovano do ambient light).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pátek 27.březen 2020 14:55 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
ohledne oleje tu je par dotazu, ale popravde mi tu chybi jasne napsano
longlife: olej teto tridy, napriklad tento
standard: olej teto tridy, napriklad tento

myslite, ze nekdo, kdo to s timto motorem uz resil mohl napsat, prosim?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pátek 27.březen 2020 18:27 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6570
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Olej by mel plnit specifikace SAE 0W-20, VW 508.00, VW 509.00

Kdyz jsem mel DPF na RS, tak jsem i pri zkracenym intervalu (15tkm) daval LL olej. Rekl bych, ze tady to bude stejny.

Jiny, lepsi, typ oleje bych resil az v pripade, kdyz vis, ze motor bude dostavat zahul napr na okruhu atd. Na bezny jezdeni bych to neresil a lil tam co tam patri.

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 30.březen 2020 18:33 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 130
Pohlaví: Muž
tak jsem si napsal k prodejci, od ktereho mam vuz a bylo mi zodpovezeno, ze 0w20 je plne nahraditelny 5w30 a ze ho naopak nahrazuji z duvodu zjistenych problemu s karbonizaci u 0w20.
tedy pouzit 5w30, VW504.00 a 507.00.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
PříspěvekNapsal: pondělí 30.březen 2020 23:43 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 29.duben 2010 18:55
Příspěvky: 94
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 5F
Jaký prodejce? Já tam mám čerstvě taky už 504.00 0w-30. Budu sledovat spotřebu oleje i benzínu...

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 110kw@250nm DCC Desire Red

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bolo a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA