SEAT-forum.cz
https://seat-forum.cz:443/

Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k
https://seat-forum.cz:443/viewtopic.php?f=180&t=53410
Stránka 10 z 11

Autor:  misha [ úterý 31.březen 2020 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

autocentrum smucler

Autor:  igoreso [ úterý 21.duben 2020 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Kolik točíte otáček na tento motor?
přešel jsem z 1,4TDI a tak jsem navykl na nízké otáčky :)

Zatím najeto 1 500km.

Autor:  misha [ středa 22.duben 2020 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

hele, ja jezdim volne v rozsahu 1000-2000 podle potreby. ale je fakt, ze pri predjizdeni (to jsem nedelal do cca tisice kilometru) se nebojim na to slapnout co to jde. uz mam 12tkm, takze pomalu zacnu resit vymenu oleje.

Autor:  misha [ středa 22.duben 2020 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

mimochodem, ohledne tuningu tohoto motoru jako by neexistoval. resil to nekdo? mate trebas graf pred a po uprave? pripadne jak moc je mozne jit nahoru s kroutakem u manualni prevodovky?

Autor:  Pitrs [ středa 22.duben 2020 15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

No, podtacet to v rozsahu 1000-2000 neni uplne ideal. To je cesta z zakarbonovani.

Kdyz jsem dostal Fabii s 1.0TSI, uz jen pro to, ze mi zamestnavatel dal takovej soc motor, tak jsem ho bral pod krkem od cca najetych 100km. Ted mam najeto cca 45tkm a to jeste na LongLife (holt firma nechce prejit na kratkej interval). Motor jede neustale 3000ot+ (zahrivani, dochlazovani neresim) a bez jediny poruchy (az se tomu sam divim :D )

coz potvrzuje to, ze zajizdeni moderniho motoru uz neni az tolik potreba

Cupru uz zahrivam a chladim, ale i tak jezdim 2000+ uz kvuli DSG a 2 hmote

Autor:  TIF [ středa 22.duben 2020 15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Len na dsg to samo podtáča pod 2000 tam jedine na padla alebo sporte to ide vyšsie :D

Odoslané z SM-G955F pomocou Tapatalku

Autor:  misha [ středa 22.duben 2020 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

tak vzhledem k tomu, ze od 1300 otacek pracuje turbo vzhledem ke kroutaku, tak nevidim duvod, proc by to melo byt nejak vyrazne horsi co do karbonizace. krom toho by to znamenalo jezdit na okreskach na ctyrku k drzeni v otackach, coz je asi hovadina, ze?

Autor:  1soda [ středa 22.duben 2020 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

turbo pracuje nonstop ....a karbonizacia vznika pre nizky plniaci tlak a slabe "strhavanie" zanesenia ventilov do spalovacieho priestoru ....sviznejsia jazda raz za cas ma vyznam . No aj bezne jazdenie na 1200-1800ot dnes uz nevadi ,je to nato stavane. Je dost mozne,ze ten celohlinokovy motor bez zeleznych valcov umre skor na znizenie spalovacieho priestoru ako na karbon v hlave

Autor:  igoreso [ pondělí 29.červen 2020 10:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Už se blížím k 5 000km nájezdu a chci vymenit olej,
Co používáte a doporučujete?
Zvažuji Castrol EDGE 5W-30 LongLive Titanium FST 5L
Kód:
https://jaknaauto.cz/Produkty/Oleje-a-maziva-C3342/MOTOROVE-OLEJE-C54/OSTATNI-NORMY-C219/Porsche-C30-C229/Castrol-EDGE-5W-30-LongLive-Titanium-FST-5L-NOVINKA-2015-P395192/


další chci měnit při 15 000km a pak při 30 000km. (předepsáno výrobcem je 2 roky a nebo 30 000km)

Autor:  TIF [ pondělí 29.červen 2020 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Ten istý som menil pri 15k a pri 30k budem znova dávať. Ja mením vždy po 15k a nie ako dáva výrobca až 30k :)

Odoslané z SM-G955F pomocou Tapatalku

Autor:  Bolo [ pondělí 29.červen 2020 12:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Jak vám v 1.5 TSI 96 kW verzi řadí manuál, zejména 1. stupeň na místě? Mě od novoty nic moc, často je potřeba tam jedničku jakby nadvakrát dotlačit přes odpor, při jízdě u ostatních stupňů je to lepší, ale taky občas nejde úplně hladce zařadit. V místním VW servise po zkušební jízdě pravili, že je to normální. :? Někdo s podobnými zkušenostmi? Někdo si tu stěžoval na počítání zubů při zařazení zpátečky, to naopak nepociťuji vůbec..

Autor:  misha [ úterý 30.červen 2020 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

ja tedy takovy problem nemam.

ale tohle tu nekdo zminoval https://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=1 ... ty#p828385

Autor:  kuba.chaloupka [ sobota 4.červenec 2020 08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Zdravím, posílám foto spotřeby jen tak pro info, kdyby to někoho zajímalo nebo pro případné zájemce o Leona s touto motorizací.

Trasa: Pardubice -> Lignano Sabbiadoro a zpět, 2 dospěly, 2 děti, kufr plný po roletu a narvaný střešní box.

Autor:  štaflík [ pondělí 26.říjen 2020 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Zdravím. Máte někdo srovnání 1.2 TSI 81 kW a 1.5 TSI 96 kw? Uvažuji o něm do nového Leona. Jede to stejně, hůř, lépe?

Autor:  Džirda [ pondělí 26.říjen 2020 11:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seat Leon 1,5 TSI Evo 96 kw/130k

Sice nemám přesně to na co se ptáš, ale snad ti pomůže toto.
Mám Polo 1,2 TSi 81 kw a Leona 1,4 TSI 92 kw a projev motoru je u 1,4 rozhodně lepší, pružnější, spotřeba podobná, má mnoho více síly a to je Polo přitom lehčí. Takže za mě rozhodně jedině jdi do 1,5 96kw, pokud nejsi sváteční jezdec či eko jezdec (nemyslím to zle, ale potom je to opravdu jedno a slabčí motor ti bude stačit)

Stránka 10 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/