SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 28.září 2020 11:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: pondělí 18.listopad 2019 14:24 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 29.duben 2010 18:55
Příspěvky: 93
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 5F
Zdravím místní odborníky a ladiče.

Nechal jsem si cca před 14-ti dny u svého leona 1.5TSI 110kw@250nm změřit výkon na Jarově, protože se mi nezdála a stále nezdá dynamika 0-100 = 11s (v papírech 8,3s) a 80-120 na trojku = 7s což je prostě bída.
Výsledek měření je 128kw, nicméně když jsem se o problematiku měření začal více zajímat vyrojili se následující pochybnosti, které mi nikdo nebyl doteď schopen objasnit. Z měření mám takový pocit, halvně se na nic se neptat, rychle změřit a jet pryč. Většina odpovědí technika byla, že se na to nikdo ještě neptal, že neví. :zed:

1) Měření je zkresleno tím že měřili na pátý převodový stupeň, který má poměr 0,86, že by se mělo měřit na převodový stupeň nejblíže 1 což je u mého auta čtvrtý s poměrem 1,03.
V odkazu níže kde měřil Leona 1.4TSI diesel power probíhalo měření právě na čtvrtý převodový stupeň:
https://autobible.euro.cz/seat-leon-1-4-tsi-act-v-dlouhodobem-testu-jak-je-na-tom-s-vykonem

2) Dále, že bylo měřeno v režimu 4x4 (dle technika prý lepší, protože nehlásí chybu ESP a ABS když se točí zadní kola) Proč dieselpower měřil jako předokolku?

3) Nikdo mi nedokázal vysvětlit extrémní ztrátu výkonu 43,5kw na kole (Leon na měření diesel power ztráta pouze 25kw) Pravděpodobně souvisí s měřením jako 4x4

4) chybí první údaj - korigovaný výkon

Po zabřednutí do této problematiky mám pocit, že jsem za 2200Kč dostal na Jarově papír, se kterým si můžu vytřít zadek. Myslel jsem si, že jsou odborníci, když tam měří i svět motorů, ale asi jsme se spletl... :shit_happens:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 110kw@250nm DCC Desire Red

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: pondělí 18.listopad 2019 15:42 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1775
Pohlaví: Muž
Problem je cely v tom,ze dnes 90% ludi nerozumie svojej praci,remeslu. Len maju zivnost,cosi,co ich zivi. Tiez ak by sa niekto venoval tak ako si to predstavujes,bolo by to asi 12200kc...smutne ze ani tak by si nedostal vela krat odbornu pracu.
K vykonu.....je tam vela premennych a udaj vykonu je aj tak skor priblizny,informacny. Vykon sa meni vlhkostou,teplotou,zatazenim,palivom .....a podobne su natom aj namerane udaje.

Tie udaje zrychlenia su divne...kolko mas km? Mas seriove kola?

_________________
Seat Leon Cupra R 265 / > 328ps/455nm-profituning


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: úterý 19.listopad 2019 08:55 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 29.duben 2010 18:55
Příspěvky: 93
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 5F
Citace:
Tie udaje zrychlenia su divne...kolko mas km? Mas seriove kola?

12000km, zajete podle mě dobře kole seriove performance 225/40 R18 20,7kg

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 110kw@250nm DCC Desire Red

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: úterý 19.listopad 2019 10:00 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1775
Pohlaví: Muž
sprav video zrychlenia ak sa ti da .... 11s je strasne vela,to spravi aj 1.0tsi fabia skor :?

_________________
Seat Leon Cupra R 265 / > 328ps/455nm-profituning


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: úterý 19.listopad 2019 12:09 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 10.říjen 2011 23:33
Příspěvky: 47
Pohlaví: Muž
Zdravím místní odborníky a ladiče.

Nechal jsem si cca před 14-ti dny u svého leona 1.5TSI 110kw@250nm změřit výkon na Jarově, protože se mi nezdála a stále nezdá dynamika 0-100 = 11s (v papírech 8,3s) a 80-120 na trojku = 7s což je prostě bída.
Výsledek měření je 128kw, nicméně když jsem se o problematiku měření začal více zajímat vyrojili se následující pochybnosti, které mi nikdo nebyl doteď schopen objasnit. Z měření mám takový pocit, halvně se na nic se neptat, rychle změřit a jet pryč. Většina odpovědí technika byla, že se na to nikdo ještě neptal, že neví. :zed:

1) Měření je zkresleno tím že měřili na pátý převodový stupeň, který má poměr 0,86, že by se mělo měřit na převodový stupeň nejblíže 1 což je u mého auta čtvrtý s poměrem 1,03.
V odkazu níže kde měřil Leona 1.4TSI diesel power probíhalo měření právě na čtvrtý převodový stupeň:
https://autobible.euro.cz/seat-leon-1-4 ... -s-vykonem

2) Dále, že bylo měřeno v režimu 4x4 (dle technika prý lepší, protože nehlásí chybu ESP a ABS když se točí zadní kola) Proč dieselpower měřil jako předokolku?

3) Nikdo mi nedokázal vysvětlit extrémní ztrátu výkonu 43,5kw na kole (Leon na měření diesel power ztráta pouze 25kw) Pravděpodobně souvisí s měřením jako 4x4

4) chybí první údaj - korigovaný výkon

Po zabřednutí do této problematiky mám pocit, že jsem za 2200Kč dostal na Jarově papír, se kterým si můžu vytřít zadek. Myslel jsem si, že jsou odborníci, když tam měří i svět motorů, ale asi jsme se spletl...

Přijeď změřit, ke mě, pokud ti něco nevysvětlím, nemusíš platit. Obojí změřeno špatně, to je co mohu povědět nyní. MPR

_________________
Motorpower - Chiptuning

CHIPTUNING-ÚPRAVY VÝKONU NA VÁLCOV0 ZKUŠEBNĚ MAHA LPS 3000 4x4 - Úpravy převodovek DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 09:33 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: čtvrtek 29.duben 2010 18:55
Příspěvky: 93
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon 5F
1soda píše:
sprav video zrychlenia ak sa ti da .... 11s je strasne vela,to spravi aj 1.0tsi fabia skor :?

https://youtu.be/7T-wiZRBtH4

_________________
Seat Leon ST FR 1.5 TSI 110kw@250nm DCC Desire Red

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 10:18 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 242
Pohlaví: Muž
Mně měřil Leona na 4 převodový stupeň v Profituningu Bratislava, to jenom okrajově.. Za další mám pocit, že ty dnešní auta dosáhnout max výkonu možná na brzdě, ale v reálném provozu jedou tak na 2/3. Něco jako kauza dieselgate, kdy auto pozná že je na válcích. Nevím jak si to vysvětlit, vždyť se to probíralo i v druhém vlákně že nové Polo GTI 2,0 TSI nejede zdaleka tak dobře jako starší a slabší 1,8 TSI. Čím novější auto, tím jede hůř a hůř. Když sednu do něčeho staršího tak nechápu jaké ty auta měly reakce na plyn a jaká to byla radost s tím jezdit.

_________________
Leon FR 1.8 TSI - čekatel na IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 12:34 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 7.leden 2019 09:53
Příspěvky: 116
Bydliště: Morava
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST FR 2.0 TDI 110kW (2016)
@michalmx6: Jo, tak pod to bych se tzv. podepsal ... čím novější auto, tím je jeho výkon/pocit z jízdy oproti starším autům horší (čti "stojí za ho...").
Než sem pořídil Seat Leon ST FR 2016 2.0 TDI CR 110kW@130kW, tak jsem měl Audi A3 Sportback 2009 1.9 TDI PD 77kW@100kW,
a i když je papírově Seat výkonnější, realita je úplně jiná ... výkon brzdí DPF a podobné výmysly dnešní "downsizingové" doby.
Zlaté starší PD motory (bez DPF), nebo ještě starší rotačka v Octavia 1 .... ty CR motory stojí za starou bačkoru (a to i po chipu).

@Sheep-Master: Když sem nechal provést chip, tak součástí bylo měření před/po.
U mě: výkon papírově 110kW, před chipem naměřeno 115kW, po chipu 130kW.
U tebe: výkon papírově 110kW, naměřeno 128kW (bez chipu) - to se mi moc nezdá, je běžné, že u koncernu mají auta vyšší výkon než je papírově dáno, ale o tolik ..!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 14:31 
Offline
CUPRA driver
CUPRA driver
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 12.srpen 2007 14:19
Příspěvky: 6557
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Auto: back in business :)
Jeste jedna vec. Ano DPF a podobny sra*ky maji vliv na vykon atd, ale zaroven i prevodovka. Bohuzel doba je takova, ze EU diktuje kolik emisi muze auto mit a vyrobce se pak snazi najit kompromis a tim i naladi prevodovku. Cili ano, stary Polo 1.8 muze pocitove jet lip nez novy 2.0, protoze u novyho uz bude jinak poskladana skrin + dpf atd a to si vybere svoje.

Jenze na oko pro zakaznika. Ma to vetsi objem, ma to papirove vetsi vykon, ale ze to jede hur? To je beznymu zakaznikovi jedno. Ten vidi jen fraze "vetsi vykon, vetsi objem" a koupi

_________________
Sice mám 2 koule, ale ani jedna není kříšťálová a nelze z nich věštit: S diagnostikou nejdál dojdeš

EX 1995 SEAT Toledo 1L 1.8i 66kW - série
EX 2001 SEAT Toledo 1M 1.9TDi 81@96kW - KW podvozek, černý interiér Cupra, Recaro seats, 17" FR
EX 2010 Škoda Octavia II RS 2.0TDi 125kW DSG - decentně sníženo AP Sportfahrwerke a poladěno v DieselPower
2016 SEAT Leon ST CUPRA 290


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 14:42 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 7.leden 2019 09:53
Příspěvky: 116
Bydliště: Morava
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST FR 2.0 TDI 110kW (2016)
@Pitrs: Ano, samozřejmě i naladění převodovky na to má vliv.
Já se taky nechal zlákat na vyšší výkon, ale skutek utek ... kdybych měl možnost nové auto testovat třeba měsíc, tak sem si nechal starý PD.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 15:01 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 242
Pohlaví: Muž
Dva týdny zpátky jsem jel s Leonem 1P 2,0 TDI PD 103kW 8 ventil a to byla neskutečná pecka. Přitom to zase žádné extra dělo není, ale oproti mému pocitově to bylo o dva řády jinde. Jak říkám, hlavně se vytrácí ta radost z jízdy, na co jsou mně papírové hodnoty..

_________________
Leon FR 1.8 TSI - čekatel na IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 15:12 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 7.leden 2019 09:53
Příspěvky: 116
Bydliště: Morava
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST FR 2.0 TDI 110kW (2016)
To je o čem se mluvit, ty PD motory byly lepší jako ty nové CR.
Ten pocit jízdy byl s PD daleko příjemnější ... z CR jsem celkově hodně zklamaný, zasr.... EU eko-normy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 15:49 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1775
Pohlaví: Muž
Pd malo prefuky na turbe...cize vela anomalii nad ramec softu...a to sposobovalo vyssie parametre a hlavne ine pocity. Tdi cr je ale efektivnejsie. Ale ano,tie posledne uskrtene kusy su uz onicom pocitovo

_________________
Seat Leon Cupra R 265 / > 328ps/455nm-profituning


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 18:43 
Offline
SEATí předškolák
SEATí předškolák
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 17.březen 2018 23:00
Příspěvky: 541
Bydliště: U Hořovic
Pohlaví: Muž
Auto: Leon
Pitrs píše:
Jeste jedna vec. Ano DPF a podobny sra*ky maji vliv na vykon atd, ale zaroven i prevodovka. Bohuzel doba je takova, ze EU diktuje kolik emisi muze auto mit a vyrobce se pak snazi najit kompromis a tim i naladi prevodovku. Cili ano, stary Polo 1.8 muze pocitove jet lip nez novy 2.0, protoze u novyho uz bude jinak poskladana skrin + dpf atd a to si vybere svoje.

Jenze na oko pro zakaznika. Ma to vetsi objem, ma to papirove vetsi vykon, ale ze to jede hur? To je beznymu zakaznikovi jedno. Ten vidi jen fraze "vetsi vykon, vetsi objem" a koupi



Chlapi dnešní auta jsou jen spotřebáky s mnoho kurvítky a omezením eko. Jestli chcete radost z jízdy mohu doporučit Miatu Mazdu MX 5, mám ji nějaký rok a zábava s atmosférou a zadokolkou je zaručena. Není to žádný trhač maximálních rychlostí na dálnici je to na okresky a hlavně zatáčky :D Jestli chcete max rychlost na rovné cesty nebo dálnici tak musíte do zkratky auty RS, ST, MPS, AMG atd. :jazyk: :jazyk: Nebo si požiřte Cupru, aktuálně je omezená serie Cupra R - https://www.cupraofficial.cz/specialni- ... rtourer-st
:housle: :housle: :housle: :housle:

_________________
Leon FR
Roadster Miata MX 5 ND pro radost


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Problematika měření výkonu
PříspěvekNapsal: středa 20.listopad 2019 21:20 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: středa 23.říjen 2019 16:43
Příspěvky: 123
Pohlaví: Muž
otazkou, kolik prstu v tom ma turbo. pocitove jsem s drivejsimi koncernovymi diesely mel take neskutecnou radost z jizdy (zatlaceni do sedacky apod.) do chvile, kdy jsem ve sve atmosfere jel za dizlakem, ktery tam sazel kvalty (viditelne zacouzeni z vyfuku a poklesnuti zade), zatimco ja tam za tu dobu prehodil ze ctyrky na petku a jeli jsme stale stejne rychle (nevzdaloval se mi). je to tedy jen muj subjektivni pocit, ale fakt mam dojem, ze ty dnesni uskrcene turba s temer plochou krivkou vykonu a doslovne plochou krivkou kroutaku proste ten pocit z rychle jizdy utlumi.
coz mi pripomina, ze utlumeni je dalsi casti ztraceneho prozitku. srovnam-li aktualni vozy trebas s feldou, kde jsem mel pocit ze jedu hrozne rychle, motor rval apod., tak dnes naopak mam pocit, ze to vubec nejede, motor neslysim a pritom jedu rychleji.

predstava, ze by se takhle nekdo posadil zpet do starsich vozidel, jejich vykon se pohyboval nekde mezi 30-50kw max,by teprve poskytlo zajimave pocitove srovnani ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA