SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 2.duben 2023 13:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 19.listopad 2020 15:37 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
Ty čističe jsem tam taky nalél - první od VW ten "zaručený" a rozdíl nic moc, pak ten od Liqui a až potom se mně zdálo že se motor trochu uklidnil nebo co. Před tím se motor uměl na volnoběh tak drkotat. Ale snad se to zas pomalu vrací. Jenomže já s tím jezdím teď málo a hodně krátkých tras. Ten motor je už tak zdechlý když to pořádně neproženu.. Jaro, klidně bych to viděl na ty vstřiky pokud se s tím jezdilo opatrně. Ty přímovstřikové nebyly moc namáhané a zalepily se karbonem - možná teorie.

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: středa 23.prosinec 2020 00:47 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
No co,ako si vyriesil to koureni ? .... podarilo sa nieco ?

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 28.prosinec 2020 20:20 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
1soda - vůbec nic se nakonec nezjistilo. Nikdo to rozdělávat nebude a to mám ještě rok záruku. Teď v zimě se to nedá moc poznat jestli je to pára nebo kouř. Oleje skoro neubývá a auto jede normálně. Už jsem se rozhodl že na to kašlu a chtěl bych tam hodit to větší turbo. Nebo jsem chtěl aspoň nahrát konečně zpátky svůj upravený soft že by se případná závada pořádně projevila nebo už dodělalo IS12 turbo co si myslím. Problém je, že nevím jak dostat auto do Bratislavy. Ty zákazy nemají konce.

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: úterý 29.prosinec 2020 01:15 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
Ja som akurat kupil 1.8tsi FR facelift,cize idem tiez ladit ......turbo,stabiky,brzdy,tlmice,vyfuk ak sa podari cely,ak nie tak aspon downpipe s GTI/cupry ....auto budem mat asi za 10 dni doma,takze to uz snad budu doma aj objednane veci.

No,mozno fakt vymena turba pomoze ....ale kludne to moze byt aj nejake vadne gufero na ventile.

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: neděle 7.únor 2021 19:22 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 8.březen 2012 21:04
Příspěvky: 22
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 5F 1.8 TSI DSG
michalmx6 píše:
Jo a nestává se někomu že na Vervu 100 studený motor škube? Na obyč 95 nic.


Pardon, že tahám nahoru delší dobu mrtvé téma. Mám taky CJSA, rok 2015, najeto 53k a poslední týdny si taky všímám škubání za studena na Vervu. Volnoběh je klidný a mezi 1500 a 2500, když držím stále stejně plyn, přidává půl vteřiny víc a půl vteřiny míň. Udělal jsem olej, filtry, svíčky, cívky a žádný rozdíl, stále škube. Když se dostane olej k 70 stupňům, škubat přestane. Zatím mám jen tenhle projev, kouř žádný.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: neděle 7.únor 2021 20:07 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně

Registrován: sobota 16.březen 2019 22:10
Příspěvky: 67
Bydliště: Kousek od Ostravy
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 1.5 Xcellence
Trochu z jiného soudku motory v roce 1.8 2018 jsou taky problémové ? Uvažuji že bych se zbavil 1.5 a pořídil si 1.8 v DSG rok 5/2018 ... :) :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: neděle 7.únor 2021 22:36 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
take ? ziadne 1.8tsi v 5F niesu problemove.....snad sem tam cosi malo sa objavi..... cize 2018 kludne zober....maju aj novsi infotainment,kde sa da sport monitor nakodovat,ak nieje z vyroby.

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 8.únor 2021 10:07 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: čtvrtek 8.březen 2012 21:04
Příspěvky: 22
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 5F 1.8 TSI DSG
V 5F jsou od začátku 1.8 jako EA888 Gen 3. Rozumné motory s vyřešenými problémy. Aktuálně bych se míň bál vychytané a ověřené 1.8, než relativně nové 1.5. Daleko větší strach mám z automatu DQ200, ten si proti starším modelům pověst nevylepšil. Nemít 1.8 v kombinaci s DSG jako neodolatelnou nabídku, hledal bych manuál, nebo auto s jiným motorem a DQ250 - nad 250 Nm.
To, co bylo problémové, jsou motory EA888 Gen 2, kód CDAA v Leonu 1P. Zapékající se pístní kroužky, následná spotřeba oleje, k tomu do roku 2012 hrozba přeskočení rozvodů. To jsem měl dřív, po nájezdu 85 tisíc proběhl na autě i přes skvělou péči servis za víc jak 100.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 8.únor 2021 10:28 
Offline
SEATí nemluvně
SEATí nemluvně
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 10.říjen 2011 23:33
Příspěvky: 81
Pohlaví: Muž
michalmx6 píše:
1soda - vůbec nic se nakonec nezjistilo. Nikdo to rozdělávat nebude a to mám ještě rok záruku. Teď v zimě se to nedá moc poznat jestli je to pára nebo kouř. Oleje skoro neubývá a auto jede normálně. Už jsem se rozhodl že na to kašlu a chtěl bych tam hodit to větší turbo. Nebo jsem chtěl aspoň nahrát konečně zpátky svůj upravený soft že by se případná závada pořádně projevila nebo už dodělalo IS12 turbo co si myslím. Problém je, že nevím jak dostat auto do Bratislavy. Ty zákazy nemají konce.

V Praze ti originál zapíši bez problémů. :)

_________________
Motorpower - Chiptuning

CHIPTUNING-ÚPRAVY VÝKONU NA VÁLCOV0 ZKUŠEBNĚ MAHA LPS 3000 4x4 - Úpravy převodovek DSG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: úterý 9.únor 2021 22:52 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
michalmx6 píše:
1soda - vůbec nic se nakonec nezjistilo. Nikdo to rozdělávat nebude a to mám ještě rok záruku. Teď v zimě se to nedá moc poznat jestli je to pára nebo kouř. Oleje skoro neubývá a auto jede normálně. Už jsem se rozhodl že na to kašlu a chtěl bych tam hodit to větší turbo. Nebo jsem chtěl aspoň nahrát konečně zpátky svůj upravený soft že by se případná závada pořádně projevila nebo už dodělalo IS12 turbo co si myslím. Problém je, že nevím jak dostat auto do Bratislavy. Ty zákazy nemají konce.



Ja som medzicasom kupil tiez 1.8tsi FR 2017 ....uz mam aj turbo,aj podvozok gti/cupra,aj brzdy ,aj stabiky ....este difuzor nahodim ked pride vyfuk z cupry 290 a doladim soft....zatial na light soft a 95ku palivo 256ps ,ale dynamika je na urovni cupry R 1P 328ps ... takze mas sa naco tesit,ked sa to rozhodnes dat prekopat :)

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11.únor 2021 10:56 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
1soda: Už to máš teda skoro hotové? Paráda, to je aspoň rychlost. Já to jenom okecávám a turbo už mně tak min rok leží ve sklepě. Jenom se dokopat a nechat to turbo přehodit. Úprava softu na IS20 150E v Profituningu - už to mám všechno zjištěné. A na Slovensku jak to je, firmy normálně jedou né? Abych se k vám dostal, potřebuju akorát negativní test.

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 11.únor 2021 19:34 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
....profituning pracuje tiez tak na objednavku .

Vymena toho turba je tak 5 hodin cirka ... je to vcelku slusna makacka na krize :D ....hlavne leon ma ABS modul v rohu a neda sa moc odklonit KAT pri montazi turba ,ako pri ibize....a odporucam pouzit povodny aktuator z turba ,neprehadzovat kabelaz ( v pripade ze aktuator povodny funguje). Na leone treba vyberat aj vsetky tie stelovaky vyfukovych ventilov ,co na ibize nebolo treba.

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pátek 12.únor 2021 10:26 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
Proč je lepší použít starý aktuátor? Teď nevím jak to tam přesně je, ale to by se muselo asi znova nastavit táhlo od výfukové klapky? Já mám použité turbo které je nastavené a ke kabeláži udělanou prodlužku s originál konektorama. Právě se bojím rýpat do toho nastavení.

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pátek 12.únor 2021 23:24 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
To nieje problem nastavit....treba kuk kolko to ma voltov pred a po .... ale vacsinou na povodnom aktuatore je predpatie cirka pol otacky . Vyhoda toho starsieho aktuatora je ta ,ze je stale zavrety wastegate a ked treba sa uvolni a prepusti prebytok mimo turbo,cize motor ma skor maximum tlaku ....kde novsi je opacny ,ide to mimo turbo a az ked mas malo,to zavre . Odozva pri novsom akutatore je znacne horsia ...

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: sobota 13.únor 2021 20:19 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
To se mně zdálo divné proč je wastegate u IS20 mírně otevřený. Někde jsem to našel na USA fóru a tam to taky řešili. Třeba na IS38 by měl být normálně zavřený - na youtube jsou videa nastavení. Ale nevím jestli se dá použít ten stejný postup na IS20. A řešils i na Ibize to nastavení wastegate, nebo je to znatelný rozdíl pokud to přenastavíš do polohy zavřeno?

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.

Autopůjčovna Praha

Půjčovna aut v Praze s moderním vozovým parkem.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA