Zdravím před pár týdny jsem zakoupil Seat Leon FR 1,8 TSI (r.v. 2014, 70 tis. km). Před pár dny se mi rozsvítilo "grilované kuře" po několika startech, ale kontrolka zhasla. Auto nespadlo do nouzového režimu ani jsem si nevšiml nějaké změny při jízdě. Několikrát ovšem vypadl tempomat (na palubovce se objevil vykřičník), po vypnutí a nastartování motoru zase naskočil.
Auto jsem připojil na diagnostiku a výsledek je následující:
6 závad nalezeno.
15038 - snimac nizkeho tlaku paliva (G410)
P2539 00 [032] - preruseni
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
15007 - ventil davkovani paliva (N290)
P0089 00 [096] - neverohodny signal
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
15005 - ventil davkovani paliva (N290)
P0089 00 [096] - neverohodny signal
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
16448 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé
P000A 00 [104] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 70670 km
Datum: 2021.09.24
Èas: 17:28:13
Otáèky motoru: 2402.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 14.9 %
Rychlost vozidla: 57 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 103 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 36 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napìtí svorky 30: 13.066 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 39
Provozní stav motoru: PL
CAM_VCP[IN_1]: 22.742 °
CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 60.000 °
MAP_MES_SAE: 51 kPa
TOIL: 102 °C
PWM_HLD_VCP[IN_1]: 31.433 %
STATE_PWM_VCP[IN_1]: ACT
14865 - snimac polohy vack./klik.hridele (G300)
P0365 00 [096] - chybna funkce snimace
VCDSLog vlastní diagnostiky
Úterý,28,Záøí,2021,12:53:07:00009
strana 3
VIN: VSSZZZ5FZFR005884 Výrobní štítek:
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 71043 km
Datum: 2021.09.28
Èas: 12:04:34
Otáèky motoru: 281.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 11.054 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Provozní stav motoru: ST
STATE_VCP: pasivní
TOIL: 94 °C
CAM_VCP[EX_1]: 0.000 °
CAM_SP_IND_VCP[EX_1]: 0.000 °
STATE_CRK_STST: CRK_STST_ACQ_SHO_LEVEL
doba od nastartování motoru: 0.0 s
14868 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28)
P0016 00 [101] - nespravny pomer
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 71043 km
Datum: 2021.09.28
Èas: 12:10:43
Otáèky motoru: 1000.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 9.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 104 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 12.148 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Provozní stav motoru: IS
STATE_VCP: ACT_ADAPT
TOIL: 103 °C
CAM_VCP[IN_1]: 43.289 °
CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 0.000 °
PWM_HLD_VCP[IN_1]: 11.877 %
STATE_PWM_VCP[IN_1]: pas
VCDS
Log vlastní diagnostiky
Úterý,28,Záøí,2021,12:53:07:00009
strana 4
VIN: VSSZZZ5FZFR005884 Výrobní štítek:
Readiness: 0000 0000
Ještě mě děsí poněkud zvláštní zvuk z motoru vycházející cca z části kde je vysokotlaké palivové čerpadlo, připomíná to zvuky "šicího stroje" a dělá to pouze po zahřátí.
https://youtu.be/yAt_s1SyLYsJinak "grilované kuře" už nesvítí a za jízdy je projev auta normální.
Díky všem