SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je neděle 2.duben 2023 14:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: sobota 13.únor 2021 22:07 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
Ja som montoval uz 4ri take turba....prve - dal som povodny aktuator (zavrety model) lebo mi prislo IS20 ktore asi niekomu padlo z policky na tycku aktuatora a ohla sa.Druhe turbo bolo na leone FR,tam sme nemali aktuator,odisiel,tak sa dalo cele turbo aj s tym novym aktuatorom a predlzila sa kabelaz. Na tretom turbe (opat ibiza cupra 1.8tsi) som to spravil rovnako,ale auto sa nespravalo ako som si zelal a zaberalo neskoro ...tak aj napriek dlhsej kabelazi,som dodatocne prehodil aktuator za povodny a nastavil som ho od oka (uz viem ake tam ma byt predpatie po zavreti wastegate) .....fungovalo to prijemnejsie na plyn v nizkom pasme otacok.
Posledne turbo som si montoval do leona co mam aktualne a ani ma nenapadlo uz davat ten IS20 novsi aktuator,ale dal som povodny (zavrety model) . Pracuju na inom principe tieto aktuatory trosku podla mojho odhadu a ten IS20 (otvoreny model) sa velmi zle nastavuje ak sa raz rozoberie a clovek si neskontroluje cez pocitac hodnotu nastavenia. Ten zavrety model mam odskusany a je to s nim super . Funguju oba ,ale ja osobne som citil lepsie reakcie na plyn v nizkom pasme otacok prave s tym povodnym aktuatorom. Dokonca si vies zmenou predpatia stelovat reakciu na plyn (iste ze v rozmedzi ktore dokaze RJ tolerovat) - vysvetlenie: maticka sa povoli a tycka sa otoci tolko,aby bol wastegate zavrety ,akonahle sa citi na tycke odpor ktory kladie wastegate,otoci sa este polka zavitu (180st) . Takto to je -+ zo serie nastavene. Ak zatocis viac ,reakcia na plyn je opozdenejsia ,ak zatocis menej ,reaguje este skor to turbo pocitovo na plyn. No pred demontazou je vhodne pozret napatie vo voltoch ktore tam v serii mas a to sa snazit potom docielit po zlozeni. Ja som sa trafil od oka skoro presne.

Vyhoda IS20 je,ze aktuator je zo serie nastaveny a netreba tam nic riesit ....len tu kabelaz. Ale samotne nastavenie ak by sa dal povodny aktuator je trapne lahke (pre mna) .

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 15.únor 2021 14:48 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
No a na kdy si domluvíme to přehození? :lol: Už jsem to chtěl dát přehodit někomu u nás, ale pokud mu ještě řeknu že bych chtěl přehodit aktuátor a nastavit wastegate, tak se do toho nikdo nepustí. V jednom servisu mně řekli, že se jim do přehození turba nechce, protože je to můj díl a nedají mně na to záruku atd. Jedině to přehodit komplet s aktuátorem a neřešit to. Možná hned jednotka po přivedení napětí wastegate stejně uzavře ať má potřebný tlak. To by se nedalo zkusit bokem než se turbo namontuje?

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: úterý 16.únor 2021 00:03 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
napisal som vsetko co je vhodne spravit .....riesit kedy sa co uzavre nebudem ,to uz je vecou softu aktuatora .... ak budem zdravy (bez covidu :D ) a pustia ta ku nam cez hranice tak aj buduci tyzden

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.únor 2021 07:05 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 239
Pohlaví: Muž
Já mám aktuátor původní, rv 2018, nevím zda je otevřený či uzavřený. Mechanik mi tvrdil, že po výměně turba byla vlažnější reakce na plyn, ale upravil to přes diagnostiku a dobrý, motor dokonce zabírá plynuleji, než s původním turbem. Už mám najeto 70 tkm a co mám IS20, přestalo mi auto padat do nouzáku (na původním turbu a čipu se mi to stalo 3x během 2 let).

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi (rv 2018) turbo is20, FMIC Wagner competition, sports turbo-back exhaust, 228 kW(310 PS) /394 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.únor 2021 21:11 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
ja som bol dnes s tym mojim v profi .... vypadlo z toho 272ps a 399.7nm .... nieco tam este nieje presvedcene aby to mao 290ps.... idem doladovat drobnosti,ale uz teraz to chodi nehorazne...hmotnost auta + ten vykon ....

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.únor 2021 21:42 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 239
Pohlaví: Muž
To jsou už velmi pěkné hodnoty. Z vlastní zkušenosti musím napsat, že u mě byl překážkou zvýšení výkonu intercooler (možná lehce pomohla i výměna výfuku) . Po jeho výměně za větší se konečně podařilo soft doladit k mé spokojenosti

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi (rv 2018) turbo is20, FMIC Wagner competition, sports turbo-back exhaust, 228 kW(310 PS) /394 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 18.únor 2021 21:51 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1930
Pohlaví: Muž
tiez mam dojem ze ta 1.8tsi ma viac veci horsich ako cupra ....akoze radsej by som dal asi IS38 turbo ,viac vzduchu ,klesne teplota ....a eura podobnee.... kazdopadne uz teraz to bohate staci

_________________
Seat Leon cupra R 310 limited799


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 23.srpen 2021 12:29 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: neděle 8.leden 2017 06:47
Příspěvky: 305
Pohlaví: Muž
Chlapi, vytahoval někdo ven vstřiky z 1.8 nebo 2,0 TSI? Už dva roky se handrkuju s autorizákem že mně auto po startu kouří(na vlažném motoru). Ještě to asi zkusím dotřetice, ale nedávám tomu moc šanci. Tak jsem si říkal že bych shodil plastové sání a podíval se tam, zrovna i na vstřiky. Dnes chcu zkusit kamerku - endoskop - přes čidlo tlaku na sání. Buď je tam halda karbonu, nebo ukapává vstřik. Nebo je to ještě jinde, ale už nevím kde..

_________________
Leon FR 1.8 TSI @ APR - turbo IS20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pondělí 23.srpen 2021 14:25 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 239
Pohlaví: Muž
Zdravím,

po 3.5 letech a najetí 80 tkm mi začal vrzat spojkový pedál, jinak chod pedálu je nezměněn. Můj automechanik mi řekl, ať to zatím (akutně) neřeším. Vaše názory/zkušenosti ?

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi (rv 2018) turbo is20, FMIC Wagner competition, sports turbo-back exhaust, 228 kW(310 PS) /394 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: úterý 24.srpen 2021 12:16 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 214
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Ten mi vrzal v Hondě Civic- v čepu a pomohla mu zprvu vazelína ve spreji, ale časem se to vrátilo, protože byla ochozená příložka zboku. Záleží na tom, co ti vrže.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: úterý 24.srpen 2021 14:01 
Offline
SEATí batole
SEATí batole

Registrován: středa 7.srpen 2019 13:15
Příspěvky: 239
Pohlaví: Muž
jj, díky, vrže jen pedál, uvnitř, venku to slyšet není. Namažu to Bernerem (NSF H2)

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi (rv 2018) turbo is20, FMIC Wagner competition, sports turbo-back exhaust, 228 kW(310 PS) /394 Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: středa 29.září 2021 08:24 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 10.září 2021 14:54
Příspěvky: 4
Pohlaví: Muž
Zdravím před pár týdny jsem zakoupil Seat Leon FR 1,8 TSI (r.v. 2014, 70 tis. km). Před pár dny se mi rozsvítilo "grilované kuře" po několika startech, ale kontrolka zhasla. Auto nespadlo do nouzového režimu ani jsem si nevšiml nějaké změny při jízdě. Několikrát ovšem vypadl tempomat (na palubovce se objevil vykřičník), po vypnutí a nastartování motoru zase naskočil.
Auto jsem připojil na diagnostiku a výsledek je následující:

6 závad nalezeno.
15038 - snimac nizkeho tlaku paliva (G410)
P2539 00 [032] - preruseni
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
15007 - ventil davkovani paliva (N290)
P0089 00 [096] - neverohodny signal
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
15005 - ventil davkovani paliva (N290)
P0089 00 [096] - neverohodny signal
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
16448 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé
P000A 00 [104] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 5
Kilometry: 70670 km
Datum: 2021.09.24
Èas: 17:28:13
Otáèky motoru: 2402.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 14.9 %
Rychlost vozidla: 57 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 103 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 36 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napìtí svorky 30: 13.066 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 39
Provozní stav motoru: PL
CAM_VCP[IN_1]: 22.742 °
CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 60.000 °
MAP_MES_SAE: 51 kPa
TOIL: 102 °C
PWM_HLD_VCP[IN_1]: 31.433 %
STATE_PWM_VCP[IN_1]: ACT
14865 - snimac polohy vack./klik.hridele (G300)
P0365 00 [096] - chybna funkce snimace
VCDS

Log vlastní diagnostiky
Úterý,28,Záøí,2021,12:53:07:00009
strana 3
VIN: VSSZZZ5FZFR005884 Výrobní štítek:
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 71043 km
Datum: 2021.09.28
Èas: 12:04:34
Otáèky motoru: 281.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 51 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 11.054 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Provozní stav motoru: ST
STATE_VCP: pasivní
TOIL: 94 °C
CAM_VCP[EX_1]: 0.000 °
CAM_SP_IND_VCP[EX_1]: 0.000 °
STATE_CRK_STST: CRK_STST_ACQ_SHO_LEVEL
doba od nastartování motoru: 0.0 s
14868 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28)
P0016 00 [101] - nespravny pomer
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 71043 km
Datum: 2021.09.28
Èas: 12:10:43
Otáèky motoru: 1000.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 9.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 104 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 12.148 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Provozní stav motoru: IS
STATE_VCP: ACT_ADAPT
TOIL: 103 °C
CAM_VCP[IN_1]: 43.289 °
CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 0.000 °
PWM_HLD_VCP[IN_1]: 11.877 %
STATE_PWM_VCP[IN_1]: pas
VCDS
Log vlastní diagnostiky
Úterý,28,Záøí,2021,12:53:07:00009
strana 4
VIN: VSSZZZ5FZFR005884 Výrobní štítek:
Readiness: 0000 0000

Ještě mě děsí poněkud zvláštní zvuk z motoru vycházející cca z části kde je vysokotlaké palivové čerpadlo, připomíná to zvuky "šicího stroje" a dělá to pouze po zahřátí.

https://youtu.be/yAt_s1SyLYs

Jinak "grilované kuře" už nesvítí a za jízdy je projev auta normální.

Díky všem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: středa 29.září 2021 23:56 
Offline
SEATí batole
SEATí batole
Uživatelský avatar

Registrován: neděle 23.duben 2017 18:42
Příspěvky: 214
Bydliště: Osek, Severní Čechy
Pohlaví: Muž
Auto: Cupra 300
Po smazání se kódy vrací nebo ne ? Koukni sem: https://www.yourmechanic.com/article/p000a-obd-ii-trouble-code-a-camshaft-position-slow-response-bank-1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: pátek 1.říjen 2021 11:16 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 10.září 2021 14:54
Příspěvky: 4
Pohlaví: Muž
Chyba se pravidelně vrací, co jsem to konzultoval tak by to mohli být i rozvody, ale nechce se mi věřit, že by odešli už po 70 tis... Nedá se to třeba nějak seřídit aby se to srovnalo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.8tsi rv. 2015 závady
PříspěvekNapsal: čtvrtek 21.říjen 2021 12:15 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pondělí 7.říjen 2013 15:51
Příspěvky: 33
Pohlaví: Muž
Auto: Seat Leon ST 1.8Tsi
Pedal mi taky vrzal prostrikal sem to wd40 a uz je pul roku klid :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.

Autopůjčovna Praha

Půjčovna aut v Praze s moderním vozovým parkem.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA