SEAT-forum.cz hlavni logo
Právě je pondělí 10.srpen 2020 12:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Leon ST 1,5tsi 110kw s DCC prvé dojmy, pár otázok
PříspěvekNapsal: úterý 28.červenec 2020 19:28 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1757
Pohlaví: Muž
kayo píše:
Plastove vane ma aj vw a skoda v tychto motorizaciach, je jedno ci je to Golf VII, alebo Superb III. Dokonca Golf GTI a Leon Cupra maju plastovu vanu. Pokial je to dostatocne makky a pruzny plast, tak by ma to netrapilo, aspon nezhrdzavie ;)


Jo,toto vieme ,len smutne ze to nekonci len vanou,ale napr, aj celym telesom vodnej pumpy a inymi detailami ....keby ste videli v rozvodoch tie dlhe retiazky a plastove napinaky tak sa bojite pridavat plyn

_________________
Seat Leon Cupra R 265 / > 328ps/455nm-profituning


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leon ST 1,5tsi 110kw s DCC prvé dojmy, pár otázok
PříspěvekNapsal: úterý 28.červenec 2020 21:10 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: středa 20.květen 2020 17:19
Příspěvky: 7
Pohlaví: Muž
Auto: Leon 5F ST 2.0 TDI 110kw
Pozri koncern používa priečne nosníky do niektorých modelov z polyamidu a sklených vlákien. Keby boli technológie a materiály pred 20 rokmi tam kde sú dnes, tak dnes máme z plastu celú karosériu. Je to materiál budúcnosti, ja sám jazdím na biku z uhlíkových kompozitov, čo tiež nie je nič iné ako plast, dokonca aj kolesá a kľuky mám z toho plastu a v živote som sa na tom biku necítil ohrozený ani žeby sa to malo po pár km rozpadnúť.
Nejde len o ekonomické dôvody, v pozadí používania plastov sú hlavne ekologické dôvody - znižovanie hmotnosti, znižovanie spotreby, oveľa lepšia tvárnosť a recyklovateľnosť. V konečnom dôsledku, ani Leon 5F by tak dobre nevyzeral, keby nemal tie ostré hrany na blatníkoch z plastu :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leon ST 1,5tsi 110kw s DCC prvé dojmy, pár otázok
PříspěvekNapsal: úterý 28.červenec 2020 23:13 
Offline
SEATí školák
SEATí školák

Registrován: sobota 25.duben 2009 23:50
Příspěvky: 1757
Pohlaví: Muž
Tak bike jazdim karbonovy uz 10 rokov,ale karbon nieje plast ....su to karbonove vlakna zaliate epoxidom.
Nieje to take ruzove a 90% toho co si spominal su cisto ekonomicke dovody,setrenie,zarobok vyssi....A leon nema ziadne plastove hrany blatnikov :lol:

Riesit ekologiu nechajme tu stetku 17rocnu .... pointa bola,ze ludia ani len netusia ze polovica ich motora je z plastu. Nie kazdy si totiz kupuje auto na 3 roky. Niektori si ho kupia na 10rokov a tam uz tie plastove komponenty hraju druhe husle oproti hliniku napriklad.

_________________
Seat Leon Cupra R 265 / > 328ps/455nm-profituning


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leon ST 1,5tsi 110kw s DCC prvé dojmy, pár otázok
PříspěvekNapsal: sobota 1.srpen 2020 11:09 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 10.duben 2020 16:22
Příspěvky: 7
Pohlaví: Muž
Tak auto bolo na diagnostike kôli radeniu spiatočky a skúšali odvzdušniť spojku a neviem čo ešte a nič nepomohlo. Vraj musia poslať správu importérovi a on sa vyjadrí ako sa bude postupovať. Povedali že nevedia či by aj výmena spojky pomohla nieco v tom zmysle. Že keď stlačím spojku, mám počkať sekundu a potom zaradiť, že pri takomto radení to nerobí. Mal som pocit akoby hladali cestu ako ma ukecat, že je to ok. Ale aj keď to je lepšie, nepomôže to vždy. Tak uvidím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leon ST 1,5tsi 110kw s DCC prvé dojmy, pár otázok
PříspěvekNapsal: pondělí 10.srpen 2020 10:10 
Offline
SEATí novorozenec
SEATí novorozenec

Registrován: pátek 10.duben 2020 16:22
Příspěvky: 7
Pohlaví: Muž
Tak po ďaľších 1000 km. Prestal som riešiť nedostatky ktoré aj tak nezmením, každé auto má nejaké. Užívam si jazdu a posľa mňa svižný motor na ktorý sa všade nadáva, ale pre mňa super. Možno preto, že posledných 10 rokov som jazdil na diezloch a neviem to porovnať so starším benzínom, napr 1,4tsi ktorý sa s touto 1,5 najčastejšie porovnáva.
Jednu otázku by som predsa len mal.
V otáčkach od 2200 po 2600 motor dosť nepríjemne duní. Do 2200 je úplne tichý a nad 2600 tiež, viac ho počuť keďže je vo vyšších otáčkach, ale neduní ako medzi 2200-2600. S vypínaním dvnoch valcov to nemá nič spoločné. Mohol by mi niekto, kto tento motor má napísať či je to normálne?
Ďakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  


auto-mania.cz

Magazín o automobilech - o autech jinak...

PneuMagazín.cz

Magazín o pneumatikách, litých kolech a dalším podobném příslušenství

ProdejVeterán.cz

Inzerce automobilových i motocyklových veteránů a youngtimerů

AutoMotoZprávy.cz

Články z motoristického světa, ale i z dalších oblastí

Dezinfekce klimatizace

Provádíme čištění klimatizace vozidel všech značek. Autoservis Praha.



© 2008 phpbbstylists.com
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
© 2007-2018 SEAT KLUB CR z.s., Pavel Srp: info@seat-klub.cz
Český překlad – phpBB.cz


Informace o zpracování osobních údajů   |   Zásady používání souborů cookie   |   REKLAMA